Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De PDC en de achteruitrijlichten werken niet, ik heb de kabel vd schakelaar van de bak overbrugd en de zekereing gecheckt (zelfde zekering als de airco), en natuurlijk ook de lampjes zelf gecheckt....
Het concept dagrijverlichting heeft me altijd erg aangesproken: wel goed zichtbaar overdag, niet 150W vermogen verbruiken (halogeen voor + achterlichten + kentekenverlichting) en ook niet gloei/halogeenlampen verslijten -> dagrijleds verbruiken...
Ik was aan het zoeken naar de schakelaar van de achteruitrijlichten bij de versnellingspook. (lichten doen het niet).
daarbij vond ik een klepje in de vloer tusssen de voorstoelen met een daarin een grote gele connector en een zekering.
waar is die...
Hallo, Gister geen enkel probleem gehad. En vanmorgen geen enkele reactie na het plaatsen van de key card.
Kon gewoon de deur openen. Verlichting ok. Maar verder niets.
Vond wel dat de accu massa pool los zat. Heb deze schoon gemaakt en goed vast...
Ik heb een probleempje met de startblokering.
Ik kan de espace starten en daarna gaat het rode lampje van de startblokering branden.
de auto doet het gewoon.
Als ik hem uitzet en weer start is het lampje wel gewoon uit.
De auto start en...
ik ben sinds 1,5 jaar in bezit van een mooie espace 4 1.9 dci. eigenlijk geen problemen met deze auto alleen een punt wat ik niet kan vinden. het deblokkeren van de airco systeem zonder hulp van een renault computer systeem.
Als ik mijn kaart erin steek en op de startknop duw wil hij niet starten.Hij start enkel als ik de startknop ingedrukt hou tot hij aanslaat.Ook als ik hem stilleg en de kaart eruit trek duurt het een 20 seconden eer het dashbord en radio...
Afgelopen zondag deed de verwarming het niet meer aan de linkerkant in mijn Espace (2.0T uit 2004). In de garage hebben ze hem uitgelezen en het bleek dat de zonnesensor kapot was. Het vervangen van deze sensor kost ongeveer €150,-. Het gekke is...
Zou mij iemand kunnen vertellen waarom de lichten van de alarmlichten niet werken?
Zou het puur de knop zelf zijn, of komt dit verschijnsel vaker voor bij de Espace IV - Phase 1
Knipperlichten zelf werken wel, dus de lampjes zijn OK.
Mijn net aangeschafte Grand Espace 2007 heeft de optie DVD met ingebouwde schermpjes. Nu zie ik tussen het middenconsole en de passagiersstoel een aansluiting zitten die er volgens mij ingeklust is. Zou kunnen dat het een externe video input is,...
Beste leden,
Voor mijn Espace IV ben ik op zoek naar nieuwe xenon lampen (kattenoog). Ze geven naar mijn idee nog maar weinig licht en zijn volgens mij aan vervanging toe. Volgens mij zitten er standaard 4300K lampen in, maar is het een optie om er...
Ik heb de Iphone gekoppeld aan mijn Carminat systeem met CD. Via Bluetooth. Alles werkt goed, behalve de aanduiding van een zwakke batterij. Ik krijg steeds de melding op mijn navigatiescherm dat de batterij van mijn gsm (de iphone) zwak is, dus...
mijn Espace heeft een 7 polige stekkerdoos bij de trekhaak zitten. Voor de caravan heb ik liever een 13 polige, mede omdat de caravan een 13 polige stekker heeft.
- Is dit eenvoudig te maken? (en dan bedoel ik...
Even een vraagje voor de hobbyisten onder ons. Ik heb een Grand Scenic uit 2006, voorzien van regen/licht sensor en (helaas) een standaard binnenspiegel. Op mijn voorgaande voitures heb ik kennis gemaakt met de zelfdimmende binnenspiegels en...
Ongeveer een jaar geleden werd mijn verlichting nog via de licht/regensensor geschakeld. Na een reset door een garage was dit per ongeluk uitgeschakeld en ach, met de schakelaar je licht aan doen werkt ook prima. Sinds vanmiddag schakelt de...
Een update van mijn navigatiesysteem ( Carminat Navigatie en Communicatie ) kost bij de dealer rond de 150 euro. Voor dat bedrag koop je een complete TomTom.
Mijn vraag: is er iemand die ervaring heeft met de aangeboden updates op Marktplaats? Ik...
Mijn Espace (2.0 16V Expression, LPG-G3, mei 2003) geft storingsmeldingen op het display:
- AIRBAG DEFECT
- ANTI-DIEFSTAL SYSTEEM DEFECT
De Renault-dealer heft eea gechekt toen de meldingen actief waren. De dealer gaf aan at er gen 'vaste...
mijn espace uit 2002 liet ik afslaan en ik moest een paar keer starten voor hij het weer deed.
Alleen nu wil hij niet meer op lpg. Als ik op het knopje met rode ledje duw dan gaat de groene led knipperen, je hoort dan ook een soort...
Laatste tijd met dit koude weer heb ik problemen met de accu.
We kunnen hem niet langer dan 2 dagen laten staan want dan is de accu leeg.
Ik heb hem in oktober 2010 laten vervangen voor een nieuwe maar ik twijfel of het de juiste is.
Het is de...
Ik heb gisteren een Grand Espace 2007 opgehaald. Het lukte me vanochtend niet om een CD in de CD speler te doen, kan het zijn dat het luikje bevroren was? Of is er ergens een geheime plek met nog een kastje?
Ik heb sinds een paar dagen mijn Espace IV. Het koppelen van de IPhone met de auto was geen probleem. Wel heb ik nu een vraagje;
als er gebeld wordt krijg ik wel het nummer op het scherm (van de navi) te zien maar niet de naam zoals die in de...
De radio van mijn espace 4 expression uitvoering valt af en toe uit.
Met contact aan doet hij het bijv. wel maar zodra je hem dan start dan doet hij niks meer..
Is niet altijd zo, hij valt ook uit tijdens het rijden..
Zo van de 1 op de...
We zitten met een probleem.
Deze morgen wilde we onze auto ( renault espace bouwjaar 2008 , diesel ) open doen met onze sleutel maar dit lukte niet.
We hebben al eens gehad dat de batterijtjes op waren maar deze keer lukte het echt niet om...
Bij de binnenspiegel van mijn grand espace onder de grote kunstof kast wat tegen de voorruit aan zit, komt een licht gebrom of zoemend geluid vandaan.
Ik heb al geprobeerd om de kap lost te krijgen maar ben bang dat ik wat afbreek zeker nu het zo...
Was afgelopen week in het buitenland en toen kreeg ik een bericht van thuis dat de auto opeens na een rit meer niet wou starten.
Mijn zwager heeft toen naar gekeken en accu was leeg.Startkabels aan gehangen en starten.
Had een tijd geleden al een onderwerp over mijn kachel die aan de passagierskant niet warm wordt. Ik zou eigenlijk naar de dealer gaan maar heb het even laten zitten na 2 dure reparaties. Maar nu het wat kouder wordt wil ik het toch...
In mijn Espace zit een Carminat bluetooth CD-systeem. Nu heb ik onlangs de garage een update cd laten bestellen. Niet voor de kaarten maar voor het systeem zelf. Dit zorgt voor een update van de compatibele gsm-toestellen.
Nu heb ik...
Na een aantal lege accu's toch maar de dealer ingeschakeld voor diagnose: de UCA schijnt stroom te lekken waardoor we na een paar dagen te weinig spanning hebben om te starten. Deze UCA (compu voor al het electrische ?) willen ze vervangen wat nogal...
Hey,
mijn espcace 2.2 D 2006 is opzoek naar een nieuwe accu.......!!!!!Kan ik dit zelf of dan alle electronica verzout en moet alles opnieuw ingelezen worden????
Van het ene op het andere moment wilde onze auto niet meer starten, na veel zoeken bleek dat er van de cardreader een plasticje was afgebroken. Dit gerepareerd en inderdaad de auto starte weer.
Alleen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum