Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoe krijg ik de cd wisselaar uit mijn Renault Grand Espace Initiale uit 2003? Moet ik iets in die twee sleufjes steken ofzo? Hij zit voorin en is dus niet die alpine die achterin zit :!:
Ik heb sinds gisterochtend een vage storing bij onze Espace IV heb zaterdagavond een nieuwe voorbumper erop gezet.
Gisteren reed ik weg en na een half uurtje begon ineens de rechter knipperlicht te knipperen uit het niets!
Dan ging ie heel snel...
Omdat het zicht naar voren ook niet geweldig is (en we dus een keer een muur heben meegnomen) zit ik te denken om ook voor parkeersensoren te plaatsen. Mijn vragen betreffende grand espace IV:
heeft iemand dit ooit gedaan en heeft deze nog tips?...
gisteravond viel mij op dat één van mijn xenonlampen (Espace IV Ph1) ineens een heel paars licht gaf.
Nou heb ik het vermoeden dat hier nog de originele fabriekslampen (2004) in zitten en dat deze wel zo'n beetje aan vervanging toe zijn....
kan iemand mijn vermoeden bevestigen. Ik denk dat mijn accu slecht begint te worden. Het starten in een keer wordt steeds lastiger. Bij de eerste poging in de morgen draait die even half door en stopt vervolgens, na het...
De verlichting van de sigarettenaansteker in de middenconsole is defect. Nou ben ik al zo handig geweest om de plaat met knoppen van de navigatie en de plaat met de startknop enzo te verwijderen zodat ik bij de sigarettenaanstekerplug kom.
Daar zie...
Er is al zoveel over gesproken dat ik een beetje de weg dreig kwijt te raken.
Wil de Ipod aansluiten middels een Audio Connection Box van Renault. Nu kan deze op de cdwisselaar aansluiting worden gezet maar dan ben je de wisselaar kwijt. Iemand een...
ik ben van plan mijn Parrot 3100 carkit te plaatsen inde buuirt van de binnen spiegel . achter (of voor ) de spiegel zit een kunstog huisje met electronica teen de ruit aan geplakt .. wat zit daar en kan daar de carkit bij ?
Ik ben Hans en heb een espace van 2004 een 2.0 turbo.
De accu was dood en heb deze vervangen. Sindsdien gaan de electrische ramen niet meer in een keer naar beneden maar in korte stapjes bij indrukken schakelaar. Dus dit zal waarschijnlijk...
Kan iemand mij helpen met het volgende. Ik wil de vaste GPS antenne van mijn Espace uit 2004 vervangen voor een losse omdat hij kapot is. Ik kan er echter niet achter komen wat voor connector ik moet gebruiken. Op de stekker die in de Carminat zit...
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van geluidsboxen bij de 3e zitrij? Wat is een goede plek om de boxen te plaatsen? Welk merk boxen hebben jullie gebruikt. Op dit moment zitten er voor en bij de 2e zitrij Cabass boxen.
hallo
ik heb u advertentie gezien, heb ook de zelfde probleem gekregen zon twee dagen geleden.
ik moet het ook laten doen zeker,maar ik zou willen hoeveel mij dat zal kosten?
het is ook een espace bj 2004 2200dci
en waar kan ik het ,welke garage kan...
Ik heb een losse dvdspeler met 2 schermen in mijn espace geplaatst.Nu is het probleem als ik de wagen stilleg (kaart laat zitten)en de wagen terug start dat de dvd ook even uitspringt .Het probleem is dan dat de film helemaal van voor af aan begint.
Heb een vraagje misschien dat iemand hier van de forum mij eraan kan helpen.
De zekeringen van de 2de en 3de zitrij is eruit gesprongen wie weet waar die zekeringen zitten?
Ik weet wel dat er zekeringen voor in de bovenste dashboardklepje zitten...
Bij onze Espace IV gaat de binnenverlichting na 10sec uit en ik vind dat erg snel.
Bij onze vorige Espace III ging ie na een paar minuten uit en vind dit persoonlijker wat prettiger als wij de kids in de auto zetten.
Is er hier een systeem voor dat...
Door omstandigheden zie ik minder goed in het donker dan vroeger. Nu zou ik graag meer lichtopbrengst halen uit m'n koplampen. Het zijn gewone koplampen, dus geen xenon. Xenon achteraf inbouwen is hier verboden voor diverse redenen. Weten jullie of...
Ik heb bij onze vorige Espace III blauwe displayverlichting gemonteerd door de normale lampen te vervangen door blauwe leds.
Nu wil ik dat ook bij onze Espace IV doen is dit ook mogelijk?
Omdat de Espace IV SMD leds heeft.
wij hebben een caravan gekocht waar een Jaegerstekker aan zit waarvan pen 9 en 10 (permanente stroom) gebruikt worden. Er zit op onze Espace van februari 2006 een Jaeger stopcontact maar er zit geen permanente stroom op pen 9 en 10. Weet...
Hallo, leuk forum met interessante berichten en hoop kennis aanwezig.
Ik ben op zoek naar de oplossing voor een piepend stuur in mijn Espace JK, 2 l turbo. Schijnt te komen door bedrading airbag in stuurkolom. Kan iemand me daarmee helpen?
Vrijdag dus mijn nieuw aangeschafte Grand Espace 2003 3.0 Dhc opgehaald. Ik moet zeggen: het rijdt fantastisch! Heerlijk soepel en veel ruimte. Goeie akoestiek ook! ;)
Ik heb gelukkig zes maanden BOVAG-garantie, want ik liep al tegen een aantal...
Ik ben in het bezit van een Becker Traffic Assist 7914 navigatie systeem. Deze heeft echter moeite om in de auto (Espace IV fase 1) ontvangst te krijgen. Nu zit ik te denken om een externe gps antenne op de traffic assist aan te sluiten. De traffic...
Goede morgen Leden, Ik ben nieuw lid. Ik ben in bezit van een uit Duitsland geimporteerde espace2.0 uit '98. Dit is mijn deerde Espace en ik heb mijn hele (Auto)leven 25 jaar Renault gereden, wat ik ook blijf doen. Ik zit met een dilemma. Ik wil...
In mijn espace zijn in de voordeuren lampen gemonteerd. In de achterportieren zitten alleen reflectoren. Is de kabelboom zodanig voorbereid dat in de achterportieren ook lampen te monteren zijn?
Vandaag heeft onverhoopt mijn wisselaar het begeven.
Het is een orginele Renault wisselaar (Alpine) maar kan ik bijv. ook een Sony/Pioneer of een ander merk installeren of geeft dit problemen??
Afgelopen week in het bezit gekomen van een prachtige Grand Espace 2.2dci automaat uit 2004, maar helaas zonder handleiding en zonder afstandbediening van de radio.
De radio staat aan en ook een cd in de wisselaar krijg ik aan de praat, so far so...
Druk in de weer met de navigatie, ontdek ik dat de hele rechterachterdeur electronisch geen leven meer bevat. Heeft iemand een idee of dit een zekering, los contact oid kan zijn? Waar begin ik te zoeken?
vandaag maar ff mijn Espace wat uitgebreid met opties. Ik heb hem voorzien van een Automatische dimmende binnenspiegel 8)
Geen hinderlijke verblindende koplampen van achterliggers meer.
Bij de dealer kost deze maar een schijntje namelijk 225,- euro...
Ja, ja, het is weer winter. Mijn accu wordt zwakker. Er zit nu een 65Ah in, weet het startvermogen niet.
Graag een advies omtrent het startvermogen en capaciteit.
Welke accu hebben jullie erin zitten?
Ondanks diverse e-mails naar Ricardo Martinez van is het mij nog niet gelukt om de kabel te kopen die ik nodig heb voor de aansluiting van mijn IPOD op de Cabasse installatie in mijn Espace IV...
Ik heb sinds kort een parrot 3200 in mijn espace van 2003 laten monteren sindsdien als ik een linker bocht neem krijg ik steeds op het dashbord het woordje speech :? te staan, voorheen stond er als ik de auto instapte welkom . De luidspreker is...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum