Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Model/uitvoering : SCENIC 1.9DCI
Bouwjaar : 2005
Brandstof : DIESEL
HALLO ,MIJN SCENIC GEEFT NA HET STARTEN EEN PIEP EN DE VOLGENDE MELDINGEN:
WIELSENSOREN DEFECT,STUURHULP,ELECTRONISCH DEFECT,OOK GEEFT DE KM TELLER 2 STREEPJES
DOET DE DISPLAY...
Nu is deze van de week voor onderhoud naar de garage geweest.
2 dagen ma het ophalen kom ik er achter dat wanneer ik de ramen wil openen de ramen in stappen omlaag gaan.
Sinds enige tijd hebben wij een storing in de verlichting van onze scenic. Als ik mijn knipperlicht aanzet en ik rem af, gaan deze sneller knipperen. Als ik rem, gaan de knipperlichten achter aan in plaats van de...
Ik heb een Scenic uit 2004.
Nu heb ik hiermee 2 problemen.
1. er zit vocht (veel vocht) in het opbergvak bij de bestuurder.
2. Door dit vochtprobleem is de stekker en bedrading geoxydeerd en moet volgens de dealer de hele kabelboom...
Beste,
een gekend probleem bij de scenic:
insijpeling van vocht tot onder de bestuurderszetel, met als gevolg afgebroken draden op (onderste) connector.
Nu ben ik op zoek naar de elekrische aansluitschema's van de connector onder de...
Vraagje: met de koude ochtenden is een bijzonder probleem opgedoken: het scherm van mijn Carminat-navigatie is bij de start op koude ochtenden zwak verlicht. Na een kwartiertje rijden doet de achtergrondverlichting het weer goed. Het is niet zo dat...
Kan iemand mij helpen aan de kleurencombinaties van de stekker onder de bestuurdersstoel.
Er staat een lijstje op deze site, maar deze komt niet overeen met mijn auto.
Ik heb een Renealt Scenic uit 2004 16 v.
De stekker is geoxideerd....
Had een vraagje mbt. de ruitenwissermotor. Deze doet het namelijk vaker niet dan wel, nu wilde ik een andere motor bestellen en monteren. Alleen vraag...
Nadat ik succesvol mijn kachelblower heb gerepareerd (draaide alleen nog maar op stand 4 en heb toen de thermische weerstand vervangen), brandt de verlichting van de drie...
Vorige week woensdag waren allerlei stroringen op mijn display van scenic 2 uit 2005 te lezen. De klok en de tellers resetten zich hele tijd. Moest volgens de display gaan stoppen, Ik dacht toen, na het lezen van verschillende fora, mijn display...
heb een reanault grand scenic van 2004
ik zou op de radio een usb aansluiting willen zetten
het is een carminat met navi
gaat dat en hoe zou ik dat moeten doen
Hallo bij onze scenic uit 2006 doet de verlichting van de raamachakelaars het niet meer, 1 wel en 3 niet.
Weet iemand zo hoe ik deze eruit krijg en nieuwe lampjes in kan doen?
Alvast bedankt
Mijn garage biedt een led dagrijverlichting (Phillips 4 daylight o.i.d.) aan voor oudere Renault modellen.
Ik zit er over te denken voor mij Grand Scenic uit 2004, maar ben benieuwd naar voorbeelden.
Ik heb een Renault Grand Scenic 1.6 16V uit 2005
Enkele weken geleden is er bij een Renault dealer in Frankrijk een nieuwe accu geplaatst omdat de oude defect was.
Deze was na 3 keer testen blijkbaar toch defect ??!!
Nu heb ik het probleem dat...
Ik krijg onder het rijden allerlei meldingen op mijn display. Dit gebeurt nadat ik heb getest of de dagrijverlichting die ik wil installeren ook werkt.
Tijdens deze meldingen valt o.a. de stuurbekrachtiging uit. Als ik de auto stil zet kan ik hem...
Hallo allemaal :D
even een vraagje ?
wie weet hoe je het irritante geluidje
van de veiligheids gordels uit kan zetten ?? :roll:
hoor dit heel graag .
Bedankt :dance:
Biben
Hallo,
de GPS antenne in mijn Scenic doet het niet meer (rood icoontje op scherm); nu heb ik gehoord dat je ook een losse GPS antenne kunt aansluiten en dat doet het navigatiesysteem het weer. Mijn vraag is elk type antenne hiervoor geschikt is; ben...
Ik heb een Scenic II met Renault radio met mp3 afspeelmogelijkheid. Tijdens het gebruik wordt de radio erg warm en als ik een cd met mp3's afspeel dan haalt hij nooit het einde van de cd. Op een gegeven moment krijg ik een error en spuugt hij de cd...
sleutel erin....startknop...motor aan.....ineens gaat alles aan en krijg ik allemaal storingen op dashboard.
ruitenwissers gaan zelf aan
alle lichten gaan aan (voor en achter).
deuropen...
als ik de auto stil leg dan is de ventilator nog aan het draaien
heb de plus afgehaald maar na lang wachten en terug op te zetten draait hij nog
weten jullie wat dat kan zijn
is er een zekering voor dat ik niet de plus moet afhalen
Sorry hoor maar ik heb nog een vraagje :oops:
ik heb bij mijn scinic een kaart inplaats van een sleutel
dit is wel even wennen maar ook wel erg makkelijk !
als ik bij mijn...
Model/uitvoering : Grand Scenic
Bouwjaar : 2005
Brandstof : diesel
Blij was ik toen ik erachter kwam dat zich achter de naam Carminat de autoradio fabriek Becker bleek te bevinden. Bekend voor het maken van geweldig goede lange-, midden- en...
Wil graag op mijn Grand scenic spiegels die inklappen als ik de auto op slot doe (keyless) en als ik de auto open doe dat de spiegels weer uitklappen....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum