Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Is er al iemand die boven genoemde carkit heeft ingebouwd in een scenic (bj 2006),
ik wil deze inbouwen echter is de ruimte erg beperkt dus heb ik de volgende vragen:
Waar plaats ik de microfoon (nokia MP-2)
Waar plaats ik de afstand bediening...
tja, dan heb je je radio uit je scenic II en alle stekkers eraf. (om een carkit in te bouwen). En dan sluit je alles aan en dan wil die stomme radio een code.
Het is nu zaterdag dus de dealer is dicht.. en ik kan die verdomde code nergens vinden....
Hallo ik krijg binnenkort een nieuwe scenic met een renaultradio met stuurbediening.
Ik wil graag een cd-mp3 wisselaar aansluiten. Kan mij iemand vertellen welk type wisselaar ik moet kopen.
Ik wil hem niet bij de dealer kopen. (te prijzig)...
Ik heb een scenic dynamique luxe tech line in bestelling en het enige dat ik verschrikkelijk lelijk vindt in de auto is de 4x15 W readio renault. Natuurlijk had ik kunnen kiezen voor een update naar de cabasse, maar ik weiger voor een dergelijke...
Ik krijg met een paar weken mijn nieuwe Renault Scenic 2.0 Expression comfort. Ik wil zelf speakers inbouwen, maar kan nergens terugvinden wat voor maat speakers in de voor- en achterdeuren kunnen.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum