Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heb een leuke dag dag gehad met mijn scenic :!: Stap ik s'morgens in mijn auto en blijkt dat mij accu het begeven heeft. Ben direct naar een Renault garage gegaan en heb een nieuwe accu gekocht, heb de accu vervangen en klaar is kees. Dacht...
Tijdens mijn zoektocht naar een goede plaats voor enkele accessoires in mijn scenic kwam ik tussen de voorstoelen , net voor de verschuifbare armsteun , een schuifklepje tegen met een geel aansluitpunt .
Weet iemand waar dit voor is?
Ik heb mijn dashbord zelf gerepareerd n.a.v. div berichten op dit forum , alles werkt nu weer perfect alleen is mijn km teller 15.000 km naar voren gesprongen.
enig idee hoe dit kan gebeuren en hoe dit weer op de juiste stand gezet...
De linker achterportierruit van mijn Scenic 2 (2005) is met de voor- en achterportierschakelaar wel te openen, maar niet meer te sluiten.
Sluiten lukt wel met de keycard.
Dealer kan de storing niet vinden en heeft de achter- en voorportierschakelaar...
Ik kom er niet uit. Ik heb een Renault Scenic Privilège uit 2004, daar zit af fabriek een Carminat Navigatiesysteem ingebouwd.
De radio is verbonden met een CD Wisselaar (merk onbekend) middels de blauwe mini ISO aansluiting op de radio....
Zie bijgaande foto's van mijn Renault radio en haar stekkeraansluitblok. Op welk blok moet ik nu een connector zetten om de aux te benutten . Wie weet raad ......
ik heb een renault grand scenic en een tijdje geleden begint de kaartsleutel niet optimaal te werken. Het openen en sleuten van de deuren gaat zonder probleem maar bij het starten wordt soms het kaart niet gedetecteerd. Ik heb het...
Ik zal eerst even de situatie proberen uit te leggen
Ik ben onlangs eigenaar geworden van een Scenic (bj 2006) 1.5dci 106pk. Hierin is een nokia blue tooth-carkit gemonteerd, ik neem aan de ck-7w. Het geluid van de carkit lijkt over de...
Weet iemand raad ?
Sinds gisteren is het daschbord van mijn Renault senic uitegvallen, er staat dus niets meer op, ook de radio functioneerd niet meer.
De auto start en rijd normaal, alleen kan ik niet meer zien hoe hard ik rij of andere gegevens,...
Ik heb een orginele radio cd-speler van Renault.
Is er een mogelijkheid om de toon die je krijgt indien je bv. een zender opslaat, een stuk zachter te zetten?
Nu schrik je helemaal wezenloos van de luide toon.
Goeiedag ik heb sinds een week een scenic gekocht en ben achter een paar probleempjes gekomen:
1: keylesscard werkt niet op alle deuren om te openen en sluiten,de sensoren bedoel ik.
2: dashboard wordt af en toe gereset,terwijl ik niks doe dus me...
Sinds kort kan met Keyless Entry geen enkele deur vergrendeld worden, maar wel allemaal ontgrendeld. Starten gaat zonder probleem. De kofferklep ver- en ontgrendeld zonder probleem.
Voordien kon enkel de deur vooraan rechts niet ontgrendeld worden...
Het dashboard van mijn Scenic is volledig zwart, dus geen informatie meer omtrent snelheid, brandstof enz.
Bij de garage geweest, maar die kon het ook zo niet zeggen, dacht aan een los contactje of id.
Beschermplaat er afgehaald en de stekker...
Het volgende probleem doet zich voor bij mijn grand scenic. Als ik op de startknop druk, gebeurt er helemaal niets. Het blijft stil..geen enkel geluid komt er onder de motorkap vandaan.
Hallo mensen Wie o wie kan mij helpen bij het geluid bijstellen van de Parkeersensor van een Scenic uit 2004, als er überhaupt bij te stellen is.
Het geluid is namelijk heel zacht, bij het parkeren.
Is er hier iemand die ervaring heeft Hiermee...
Ik heb een scenic 2 van 2004.Als ik aan de bestuurderskant sta kan ik,met de sleutel op zak,de deur niet openen.Niet vooraan,niet achteraan.Wel aan de passagierskant,vooraan of achteraan.De achterklep werkt wel naar behoren.Eénmaal in de wagen kan...
Bij alle twee de keykards heeft mijn Scénic het probleem dat hij iedere keer de CPV wil vergendelen.
Bij het instappen of uitstappen wil hij een paar maal snel achter elkaar vergrendelen.
Is dit te resetten of zou er iets kapot zijn?, ik zat aan die...
Heb een Scénic Expression luxe, 2.0 van 2004.
Mijn lieve vrouwtjes wil daar tóch graag vóór èn achter parkersensoren
op hebben.
Kan dat; is de auto daartoe voorbereid en wat kost zoiets dan wel ??!!
Krijg net telefoontje van de garage dat waarschijnlijk het dashboard kapot is. Ze gaan nog kijken of het een stekkertje is, maar anders moet die vervangen worden en dat wordt een dure grap.
hoi
ik rij een gs uit 2004. type 2 als ik het goed heb.
sinds afgelopen zondag is spontaan (volgens mij) de boordomcputer spontaan gereset.
tijdens het uitschakelen ging ineens het service lampje branden.
bij opnieuw inschakelen stond het klikje op...
Ben mij aan het oriënteren om mijn standaard radio te vervangen door een andere met eventueel gelijk navigatie erop. Nu hebben ze het over 1 of 2 DIN, kan iemand mij uitleggen wat dat precies is en wat er in scenic 2004 zit?
Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een maand terug een scenic gekocht uit 2005 en ik ben erg te spreken over deze auto. Ik ben er echter achter gekomen dat al ik mijn buitenspiegels electrisch inklap, dat de rechter buitenspiegel na...
Ik heb op mijn Scenic II van 2005 1.9 d een keyless systeem. Mijn vraag is, horen de deuren automatisch op slot te gaan als ik me van de auto verwijder?
Ik heb al wat topics gelezen over de speakers van de Scenic maar....
Ik wil de standaard speakers vervangen en lees wel dat in de deuren 13 cm speakers zitten, maar hoe zit het met de tweeters in het dashboard? Weet iemand daar de maat van?
Hallo,
We hebben deze week een tweedehands Renault Scénic 1.9 cDi gekocht , bouwjaar 2004.
We kunnen de deuren afsluiten met gewoon op het knopje te drukken op het handvat en weer openen met de deurklink gewoon aan te raken. Nu is het zo dat we de...
Bij het versnellen of langzamer rijden op de cruise control mbv +/- knopje valt af en toe spontaan de cruise control uit en geeft de boordcomputer een storingsmelding. Als ik de cruise control reset, dus echt...
Op dit moment zit er in mijn Scenic uit 2004 een simpele originele autoradio. Nu kan ik aan zo'n VDO MS4400 komen. Als ik hem zo bekijk ziet die er gedateerd uit, met klein scherm. Zou het wijs zijn om deze radio te kopen, of kan ik beter voor...
Ben in het bezit van een Grand Scenic uit 2005 1.9D.
Ik heb hiervoor een Becker Carminat aangeschaft met code echter alles aangesloten en het display werkt niet dus de code kan ik niet invoeren.
Hiervoor heeft er een radio ingezeten met dvd...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum