Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb een probleem kan iemand aub helpen :
de deur linksachter gaat niet dicht als ik op de knoop van handgreep van de deur druk ik hoor geen geluid van opening.hij reageert niet hij kan niet dicht en kan ook niet open de rest wel ook de achterklep...
Hallo
Heb een Renault Grand Scenic 2.0 16V van 2004 en daar heb ik 2 weken geleden een caravan mee vervoerd en daar heb ik speciaal mirror spiegels bij en die klappen naar binnen als ik op een 2 baans weg rij en ik kom een vrachtwagen tegen dan...
Ik heb een Scenic van 2005. Nu gaan, als de motor uit is, de portiersloten dicht en open. Dit herhaalt zich soms verschillende keren. Laatst toen heet was en ik even moest wachten en de motor uit deed was het ook weer raak.
De handsfree met de...
Wij hebben sinds een maand een renault grand scenic uit 2006. Vanaf het begin af aan piept bij tijd en wijle de boardcomputer ontzettend hard en wij kunnen niet ontdekken waar dit aan ligt!! Soms moeten we s nachts zelfs uit bed om de auto open en...
Even een vraag mbt de parkeersensoren.
Het geluid dat deze afgeven vind ik vrij zacht. Kan dit aangepast worden?
Bij mijn Volvo V50 gaat het geluid over mijn geluidsinstallatie waardoor de radio zachter gaat zodra de piepers...
Net thuis van het van haar werk oppikken van de vrouw.
Ik was wat vroeg, dus zette ik de motor van mijn 2.0 16v GS 2004 uit. Hij heeft een kwartiertje uitgestaan, met de lampen en de radio aan. Dat is nog nooit een probleem geweest. Toen ik de auto...
Ik ben nieuw op dit forum.
Iedereen de beste wensen en een gezond 2011.
Mijn scenic is een techline 1.6 van bouwjaar 2005.
Grootste onkosten na 78000 km een nieuw elektronisch daschboard, kosten minus coulance van renault 450 Euro.
Nu heb ik...
Hoi , ik heb een scenic 2007 waarin een autoradio zit type update list.
Ik kan inderdaad aux selecteren maar moet dus nog een aansluiting voorzien.
Zijn er ergens aansluitschema's voorzien van deze aux ingang ?
Ik heb een trekhaak voor mijn Scenic II uit 04... nu wil ik gaan proberen deze zelf eronder te zetten... ( ik weet nog niet of me dit gaat lukken ) heeft er iemand een aansluit schema voor me hoe deze 7 polige stekkerdoos aangesloten moet worden ?...
Als ik in de buurt van de auto ben, en hem met de keycard geopend heb, gaat soms spontaan de centrale vergendeling weer dicht. De laatste tijd gebeurt er nog iets vreemds. Wanneer ik of de rempedaal indruk of de...
Wij zijn in het bezit van een senic II 1.5 dci van 2008.
Ik heb de indruk in vergelijking met andere wagens dat onze lichten weinig zichtbaar zijn op de weg.
Ik bedoel dat je de lichtbundel weinig ziet op de weg zelf, tenzij je op een...
Wie weet of dit zelf te doen is, en of iemand een schema heeft om dit aan te sluiten.
Is het een kwestie van de stekker van de audio connection box achterin de standaard renault radio pluggen?
ben net nieuw hiero en heb scenic-topics bekeken, maar kon geen item hierover vinden. Dus ik denk ik stel de vraag even:
Net een ScenicII faseI 1.5dCi gekocht. Prima auto en ook nog 3 maand garantie maar zomaar ineens,...
wie kan mij helpen.
mijn probleem is dat als ik de auto van het contact zet dan gaat spontaan het linker raam open.
ik ben bij de dealer geweest en deze zij dat de boordcomputer stuk is
nu wil ik graag weten of ik de computer kan resetten want als...
Dit is mijn eerste post op dit forum. Morgen 14 januari kan ik mijn andere auto ophalen. Ik heb een Renault Grant Scenic 1.9 DCI gekocht. In deze auto zit een standaard radio. Ik ben inmiddels al een dag of 2 aan het spitten om te...
mij navigatie was vamiddag helemaal de weg kwijt gps siniaal geeft contienu grijs singnaal aan op info gedrukt gps singnaal geeft aan geen bereik iemand hier ervaring mee ik weet niet waar ik het moet zoeken??
Ik heb een Scenic II met standaard radio vanuit het fabriek dus ook de speakers. Echter was het een optie om een Cabasse radio ( 6 CD ) te laten plaatsen in de Scenic ( tegen meer prijs ).
Weet iemand of de geluidskwaliteit omhoog gaat met deze...
Heb vandaag nieuwe koppelingsplaten en drukgroep en druklagers en nieuw vliegwiel geplaats voor een Grand Scenic van 2004
Maar nou zit alles weer in elkaar maar nou wil de motor niet starten hij krijgt geen stroom naar de startmotor.
Ik denk dat het...
ik heb een scenic 1.5 dci 2004 , de ruiten wisser pomp doet het niet meer ik heb het er uit gehaalt en getest en het is ok misschien ligt het aan de zekering maar ik kan het niet vinden kan iemand me helpen alvast bedankt
Ik kwam de xcarlink tegen op
Ook dit zou een oplossing kunnen zijn voor mijn wensen van gebruik van usb stick, bluetooth en stuurwielbediening.
Ik heb op diverse sites zitten lezen en telkens hadden ze...
Mn Scenic II 1.6 16V uit 2004 had ineens een waarschuwing controleer emissiesysteem en dan natuurlijk het amber lampje en motor-logotje in het scherm.
Nou lekker doorgereden, zat in Duitsland, alles liep lekker, verbruik gewoon normaal, dus...
Sinds vorige week ben ik de gelukkige eigenaar van een Reanult Grand Scenic 2.0 dci Tech Line uit 2007.
De wagen is picobello maar van de week reed ik in het donker en ik kon de knoppen van de cruisecontrol niet vinden op het stuur....
Heb net een tweedehands Scenic 2004 Priv luxe gekocht.
Het lijkt allemaal te kloppen, ramen doen het allemaal, handsfree werkt, alle knopjes werken op de handvatten, distr riem is vervangen. Geen kraakjes en piepjes tijdens het rijden.
Ik weet niet of het een probleem is maar.
De hendel van de richtingaanwijzer schiet bij mij heel snel terug. Ik kan geen bocht omgaan of de hendel is al weer op zijn plek terug en dus is het knipperlicht weer uit. Misschien hoort het zo, ik heb nog...
Hallo,
Vorige week is mijn scenic II naar de dealer gegaan voor de handrem update.
Nu heb ik vanochtend mijn ruitensproeier reservoir gevuld.
voorruitje schoon gesproeid en daarna geprobeerd om de achterruiten te besproeien.
Ruiten wisser achter...
Ik rijd sinds heel kort een Megane scénic uit 2003. Nu zit er links naast de dimverlichting en koplampverstelling van het dashboard een tuimelschakelaartje. Ik vermoed dat deze bedoeld is om de ESP en tractiecontrole aan te zetten....
mijn achteruitrij licht doet het sinds kort niet meer.
Ik dacht eerst dat het misschien kwam door de andere achterlichten die ik gemonteerd heb, maar ik heb alles doorgemeten achter en er komt geen...
Vandaag, zomaar ineens, gaat het klokje van mijn scenic 2.0 Privilege knipperen tijdens het rijden. Weer gelijk gezet en deed het weer. Nadat de auto een paar uur stil gestaan heeft en weer gestart wordt knippert het weer. De temperatuur wordt wel...
Betreft Scenic van 2004
Als ik in de achteruit versnelling schakel, dan piept na een korte (normale) piep
de verklikker electronica ongeveer 10 sec. lang. Daarna zijn de achteruitrij sensoren
gewoon te gebruiken. Aan de laptop...
In mijn zoektocht naar een aftermarket autoradio met usb en bluetooth kom ik allerlei verhalen tegen over het wel werken van de stuurbediening , maar dan werkt het display weer niet.
Is er hier iemand die met een aftermarket autoradio en interface...
ik heb onlangs wateroverlast gehad in mijn Scenic II uit 2003,
maar nu heb ik het volgende probleem met het rechter achterruit,dit lijdt een eigen leven,als met de centrale portier vergrendeling,de auto open en start,dan gaat het...
Hallo, ik heb een scenic uit 2006 en mbv de uitleg in dit forum heb ik inmiddels de kachelweerstand gevonden en uitgebouwd.
Mijn vraag is nu of er een simpele manier is waarop ik zelf kan testen of de weeerstand kapot is, of dat het de motor zelf...
Ik heb een scenic van 2006 diesel 130pk.Alles werkt op display en dergelijke,maar de blower doet het niet.De zekering is ok(links onder het stuur).
Is er een zekering aan de motor die kan stuk zijn?Ik heb ook een plug stekker tegengekomen die niet...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum