Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Afgelopen week viel mijn dashbaord van de Scenic2 spontaan helemaal uit. De auto moet nog 4 jaar worden, een jonge auto dus.
Heb contact gezocht met de dealer en met Renault Nederland. Uitkomst, schrik niet, 16% coulange regeling. M.a.w 16% korting...
hallo, ik heb een renault scenic uit 2004.
nu wil ik graag dat de 12v aansluitingen constant stroom leveren zonder dat de auto op contact staat.
dit ivm een dvd speler,
nu heb ik al een draad van de radio naar de 12v aansluiting gedaan maar dan...
Bij aanschaf van onze scenic (juli) bleek dat de radio die wij zouden krijgen geen MP3 kon afspelen. Maar geen probleem. Volgens de verkoper zat de aansluiting voor de speler in het dashboardkastje. Hij liet dat enigzins triomfantelijk ook zien in...
Het raam aan de bestuurderskant gaat niet meer automatisch open of dicht.
Dat wil zeggen, het schakelaartje moet tig keer ingedrukt worden eer het raam open of dicht is.
Heb laatst dit verhaal ergens gelezen van...
Kan iemand mij vertellen hoe ik een autoradio aansluit bij een grand scenic 2005?
Heb eeb orginele radio gekocht met code en aangesloten maar er verschijnd niets in de display zoals de verkoper van de radio beweerd.Kan iemand mij helpen?
Ik krijg de auto pas zaterdag en ben al bezig met de vakantiereis die ik ermee naar de wintersport ga maken. Kun je met de renault-radio MP3's spelen ?
De laatste paar weken komt het voor dat als ik bij de auto kom hij wil gaan vergrendelen en ontgrendelen.
Als ik uit wil stappen blijft de auto op contact staan.
Zou het kunnen zijn dat het batterijtje leeg is? herkend iemand dit verschijnsel?...
Na enkele daagjes vrieskou begint ook mijn Grand Scenic kuren te vertonen.
Sinds vandaag gaat na het stoppen van de motor en het openen van het bestuurdersportier de accesoire-stroom er niet meer van af. De radio blijft dus spelen, de...
heeft iemand ervaringen met bellen via bleuthoot met de cabassa radio navigatie??
als ik probeer te bellen met spraak krijg ik meestal wat anders dan telefoon kom er niet achter wat dat is ??
Mijn benzinemeter komt maar heel traag op gang.
Na bijna 3 uur te rijden geeft hij bijvoorbeeld 700 km aan als ik pas heb getankt.
Ik had hiervoor ook een Scenic 2 Bj.2004 en die gaf het wel meteen aan (na ca. 10 seconden)
Als ik nu een korte rit...
moet ik speciale ISO adapters aankopen om mijn standaard af fabriek (oem) autoradio te vervangen door een sony of pioneer model?
Ik beschik over een Scenic II van 2007.
Door een storing in mijn display unit van mijn Scenic II van 2004, is de kilometerstand en de service stand verzet.
Het blijkt heel moeilijk te zijn de kilometerstand te herstellen, maar hoe kan ik de service stand resetten?
Wie kan mij wat duidelijkheid verschaffen om het volgende. Ik heb mijn auto nu ruim een jaar en het valt mij bij lange ritten op dat mijn navigatiescherm (ingebouwd in deze versie van renault) na anderhalfuur rijden uit gaat, daarna...
ik krijg hem terug met de mededeling dat de radio/cd het niet doet , ( navigatie dus ook niet )hij kon het ook niet zo snel vinden .
het stroom is er af geweest , de tijd en de temp geeft hij wel aan...
Van mijn Scenic uit 2004 werkt de aanjager alleen in stand 4
Lees her en der iets over een defecte weerstand.
Is dat de voornaamste oorzaak ?
En zo ja waar zit die dan?
hallo ik heb zins een paar dagen een Renault scenic 1.5 dci
hier zit ook navigatie aan boord
de auto is van 2004
nu wil ik graag update doen , nu ben ik wat aan het lezen hier ,maar hoor heel veel mensen over kleurnavigatie praten.
ik heb gewoon...
Weet iemand hoe het piepje uit te zetten is van de gordel, of waar dat ding zit?
Onder de bestuurdersstoel (onder de la) zitten wat zekeringen en een relais, waar dienen deze voor?
Is er een mogenlijkheid om 1 stopcontact continu van spanning te...
ben net nieuw hiero en heb scenic-topics bekeken, maar kon geen item hierover vinden. Dus ik denk ik stel de vraag even:
Net een ScenicII faseI 1.5dCi gekocht. Prima auto en ook nog 3 maand garantie maar zomaar ineens,...
In het boekje van de Cabasse/Carminat radio navigatie staat een losse afstandsbediening afgebeeld.
Weet iemand of die ook los te koop is en wat dat dan ongeveer zou kosten ??
Ik heb een Scenic II Phase II met Cabasse/Carminat DVD navigatie. Met de wisselaar in het dashboard.
Nu wil ik daar een Harman/Kardon Drive+Play op aansluiten.
Ik ben er al achter dat ik op de eindversterker in de kofferbak een snoertje moet...
Hallo,
Ik heb problemen met de electronische display unit van mijn Scenic.
De helderheid valt weg en later gaat hij ook knipperen.
Het lijkt op een print breuk bij de connector.
Een bijkomstigheid is ook nog, dat de kilometerstand al 70.000 km extra...
Kan iemand mij kan vertellen waar de rekeneenheid (van de Airbags) zit in de Renault Grand Scenic 2004. De probleem wat ik heb is dat de technishe gedeelte in de auto niet geresset kan worden omdat de rekeneenheid stuk is. Nieuwe rekeneenheid kopen...
Ik wil voor mijn scenic van 2004 boxen achterin zetten, nu weet ik alleen niet welke afmeting boxen ik moet kopen.
Weet iemand dit toevallig, ga namelijk via internet de speakers bestellen. ALvast bedankt voor de moeite
Hallo, is er iemand die een oplossing heeft voor het volgende probleem:
Als je met de scenic (type 2) de richtingaanwijzer aandoet om af te slaan, en vervolgens voorsorteert, gaat die vaak weer vroegtijdig uit. Dat gebeurt vooral op rotondes (naar...
Ik heb het volgende probleem met mn ruitenwissers van mn scenic 2:
Wanneer het regent, beginnen de wissers van mn scenic te wissen mits ik ze in de auto stand aanzet, afhankelijk van hoe hard het regent. Maar ze blijven vegen, ook al is de ruit...
Ik heb alles al uitgeprobeert maar ik kan het niet vinden in het boekje. Maar hoe en waar kan je de volume van de stem van de navigatiemiep harder zetten? Dat moet toch ergens te regelen zijn, maar waar :(
Hoi
sinds een week laat de boordcmputer allerlei verschillende waarden zien voor actieradius, gemiddeld gebruik etc. Hij is duidelijk van slag . Wat kan ik doen?
Ik heb een Renault scenic Automaat ui 2004 (1,6 V)
groet,Nie
Vanaf volgende week zaterdag ben ik de trotse bezitter van een Scenic uit 2005. Het is een erg luxe uitvoering (zelfs met leren bekleding) echter ik mis 1 ding en dat is de cruise control.
Is het mogelijk om deze alsnog te laten inbouwen,...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum