Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Model/uitvoering : MEGANE I Coupe 1.6-16V
Bouwjaar :1999-2000
Mijn Megane wil niet meer starten. Al enige tijd problemen gehad met wel of niet starten en wanneer ik dacht het opgelost te hebben, geeft de auto de brei eraan vandaag. De startmotor...
Hallo,
Vorige maand het volgende probleem gekregen.
Wij reden een parkeerplaats op en de motor stopt zonder waarschuwing en gekke geluiden. Probeer opnieuw te starten zonder resultaat, dit later...
Bij het klooien aan de Megane heb ik per ongelijk een leiding van het koelcircuit los gehad en daardoor is er wat koelvloeistof verloren gegaan. Het was gelukkig niet veel, maar het niveau in het expansievaatje is wel tot net onder...
Tijdens de het vakantieritje ging het motor en service lampje branden. Op de vakantie locatie even de lokale Renault dealer bezocht om de ernst van de melding te laten...
Sinds enkele weken moet ik het reservoir voor de koelvloeistof zeer regelmatig bijvullen, daar ik toch graag wil weten of er sprake is van een lekkage ben ik afgelopen vrijdag bij de Renault Dealer geweest, waarbij ze...
Model/uitvoering : _semi automaat
Bouwjaar : _2005
Brandstof : _benzine
hr
Hallo ik heb een probleem met me twingo,zodra ik in de automaat stand gas geeft dan wilt die in houden maar met schakelen heb ik er geen last van heb de bougie s al...
Ben in bezit van een grandtour(2005) met een k4m 1.6 motor kan ik hier een megane2(2004) F4R 2.0 motor in plaatsen incl. 6versn. bak? Past dat zonder aanpassingen?
Graag een reactie
Model/uitvoering : _Megane - Scenic 2.0
Bouwjaar : _2002
o de Wit
Goedendag
Ik ben een totale leek op auto gebied vandaar dat ik graag de kennis van dit forum wil raadplegen met het volgende probleem.
Op weg naar onze...
Model/uitvoering : _megane 2 cc 2.0
Bouwjaar : _2007
[/hr
ik heb een vreemd iets met mn megane en ik kan het met de zoekfunctie niet vinden.
Als ik accelereer heb ik het idee dat de motor in houdt. Ik merk dat in de 3e en 4e...
Gister heb ik een renault twingo epicea 2001 gekocht. Bij de motor is een slang/buis die gescheurd is. Ik weet alleen niet hoe dit onderdeel heet, want ik wil hem bestellen via internet en zelf monteren.
Heb sinds een paar maanden bij koude start soms tweemaal starten voor motor aanspringt; daarna uitstekend bedrijf.
Warme start soms tot 5x startpogingen voor motor aanspringt - heel...
Kunnen jullie mij misschien verder helpen?
Ik heb een Renault Trafic bus bwj 1989 motorcode J5R 2.0L benzine 80PK met 5 versnellingen.
Het is een prima bus maar iets meer motorvermogen is welkom.
Zijn er aanpassingen mogelijk...
Model/uitvoering : Renault Mégane II GrandTour
Bouwjaar : 2005
Brandstof : diesel
Beste forumleden.
Ben al een tijdje in het bezit van een Renault Mégane II GrandTour met benzinemotor die zeer goed bevalt. Nu kan ik van een eveneens...
Gisteren onderweg naar huis haperde de motor ineens: wel toeren maar geen kracht en rare geluiden, rommelig en vooral geklik. Ik dacht aan (een van) de...
Ik heb een fuego met een 2.2 L motor met injectie.
Als ik start begint de motor te draaien, heeft vonk en benzine, brandstof pomp draait.
Laat ik het contact weer terug komen dan draaid de motor nog een paar seconden door pomp gaat ok uit en...
Deze Kangoo gebruikt wat koelvloeistof ,en uitwendig is er geen lekkage te vinden
ook bij het starten of wegrijden zie ik geen witte rook en de temperatuurmeter loopt niet op
Als het vloeistofpotje...
Renault MeganeBouwjaar: 2004Brandstof: DieselMotor: 1.9 dci F9q-800Goedenavond,Ik heb een Renault 1.9 dci gekocht met het probleem inspuiting controleren, de volgende onderdelen heb ik inmiddels...
Ik heb een renault Laguna uit 1998 en sinds een paar dagen lekt er wat koelvloeistof binnen wat vanuit de binnen radiator komt.
Heeft iemand enige idee of ik de...
Ik heb weer wat kennis nodig.
Mijn laguna heeft gelukkig weer 7000km probleemloos gelopen. ik kreeg al weer bijna goede zin maar nu begint de ellende weer.
Hij slaat af als de...
renaultl/Scenic 1.6 automaat : _
eind nov 1999: _
benzine : _
T v Beurden
Goedeavond ,
Ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn Scenic. Ik kon mijn wagen normaal starten maar omdat ik dacht dat ik wat vergeten was heb ik ook meteen weer de...
Megane 1
2002
benzine
Bruijne
Van mijn Megane 1 1.6 16V uit 2002 is de airco uitgevallen. Oorzaak is een scheurtje in de leiding vanaf de pomp naar de expansieklep. Eigenlijk is het niet de pijp maar de flens waarmee hij aan de expansieklep vastzit....
Ik had voordat ik rit van 1600 km maakte 4 bollen van de 6 qua oliepeil en nu heb ik er nog 3.
ik heb er nu 1 liter Shell olie 5w40, ingedaan want ik kon onmogelijk bij de...
Model/uitvoering : _megane 2 grant tour
Bouwjaar : _2006
Brandstof : _benzine/lpg
hallo
ik heb een probleem met een van de bougies. bij het uitlezen van de auto gaf hij 2 codes aan p0300/p0301 cilinder 3 miss fire
nu heb ik bij de bougies 1...
ik heb een laguna II '02(BG0/1) 1.8 16V heb olie en oliefilter vervangen, ook het koelvloeistofpeil gecheckt wat je met afgesloten dop ondanks het min/max teken niet kan zien (rode koelvloeistof) in de mat transparante vulreservoir.
als de dop eraf...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum