Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Gister heb ik een renault twingo epicea 2001 gekocht. Bij de motor is een slang/buis die gescheurd is. Ik weet alleen niet hoe dit onderdeel heet, want ik wil hem bestellen via internet en zelf monteren.
Heb sinds een paar maanden bij koude start soms tweemaal starten voor motor aanspringt; daarna uitstekend bedrijf.
Warme start soms tot 5x startpogingen voor motor aanspringt - heel...
Kunnen jullie mij misschien verder helpen?
Ik heb een Renault Trafic bus bwj 1989 motorcode J5R 2.0L benzine 80PK met 5 versnellingen.
Het is een prima bus maar iets meer motorvermogen is welkom.
Zijn er aanpassingen mogelijk...
Model/uitvoering : Renault Mégane II GrandTour
Bouwjaar : 2005
Brandstof : diesel
Beste forumleden.
Ben al een tijdje in het bezit van een Renault Mégane II GrandTour met benzinemotor die zeer goed bevalt. Nu kan ik van een eveneens...
Gisteren onderweg naar huis haperde de motor ineens: wel toeren maar geen kracht en rare geluiden, rommelig en vooral geklik. Ik dacht aan (een van) de...
Ik heb een fuego met een 2.2 L motor met injectie.
Als ik start begint de motor te draaien, heeft vonk en benzine, brandstof pomp draait.
Laat ik het contact weer terug komen dan draaid de motor nog een paar seconden door pomp gaat ok uit en...
Deze Kangoo gebruikt wat koelvloeistof ,en uitwendig is er geen lekkage te vinden
ook bij het starten of wegrijden zie ik geen witte rook en de temperatuurmeter loopt niet op
Als het vloeistofpotje...
Renault MeganeBouwjaar: 2004Brandstof: DieselMotor: 1.9 dci F9q-800Goedenavond,Ik heb een Renault 1.9 dci gekocht met het probleem inspuiting controleren, de volgende onderdelen heb ik inmiddels...
Ik heb een renault Laguna uit 1998 en sinds een paar dagen lekt er wat koelvloeistof binnen wat vanuit de binnen radiator komt.
Heeft iemand enige idee of ik de...
Ik heb weer wat kennis nodig.
Mijn laguna heeft gelukkig weer 7000km probleemloos gelopen. ik kreeg al weer bijna goede zin maar nu begint de ellende weer.
Hij slaat af als de...
renaultl/Scenic 1.6 automaat : _
eind nov 1999: _
benzine : _
T v Beurden
Goedeavond ,
Ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn Scenic. Ik kon mijn wagen normaal starten maar omdat ik dacht dat ik wat vergeten was heb ik ook meteen weer de...
Megane 1
2002
benzine
Bruijne
Van mijn Megane 1 1.6 16V uit 2002 is de airco uitgevallen. Oorzaak is een scheurtje in de leiding vanaf de pomp naar de expansieklep. Eigenlijk is het niet de pijp maar de flens waarmee hij aan de expansieklep vastzit....
Ik had voordat ik rit van 1600 km maakte 4 bollen van de 6 qua oliepeil en nu heb ik er nog 3.
ik heb er nu 1 liter Shell olie 5w40, ingedaan want ik kon onmogelijk bij de...
Model/uitvoering : _megane 2 grant tour
Bouwjaar : _2006
Brandstof : _benzine/lpg
hallo
ik heb een probleem met een van de bougies. bij het uitlezen van de auto gaf hij 2 codes aan p0300/p0301 cilinder 3 miss fire
nu heb ik bij de bougies 1...
ik heb een laguna II '02(BG0/1) 1.8 16V heb olie en oliefilter vervangen, ook het koelvloeistofpeil gecheckt wat je met afgesloten dop ondanks het min/max teken niet kan zien (rode koelvloeistof) in de mat transparante vulreservoir.
als de dop eraf...
ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik samen met een vriend van me de koppakking van zijn renault 19 ga vervangen. Nu ben ik op zoek naar een vraagbaak /...
Model/uitvoering : _Renault Twingo
Bouwjaar : _2008
Brandstof : _Benzine
Ik heb een vraag en hopelijk kan iemand mij helpen. Mijn Twingo is vorige week bij de garage geweest i.v.m een lekke airco condensor, bij inspectie kwamen ze erachter dat de...
Ik heb een vraag over mijn airco van mijn Megane II 1.5dci uit 2006.
Op 24 april 2013 heb ik mijn aircosysteem bij laten vullen. Na het bijvullen deed de airco het perfect (ook voor het bijvullen overigens).
Een aantal weken...
Het demonteren van een kapotte / vastgelopen schijnt niet makkelijk te zijn wegens afbreek gevaar?
Iemand tips hoe je een kapotte (vastgelopen) egr klep het beste kunt demonteren.
Sinds kort heb ik problemen met starte. Batterij is nieuw, gemeten en ok. Hij maakt het gewone start geluid maar start niet. Met hulp van startkabels (onlogisch sinds de...
Hallo,
Ben misschien van plan om een andere uitlaatlijn te steken voor een wat sportiever geluid.
Heeft hier iemand bij deze wagen een sportuitlaatsysteem gestoken.
zoja,welke merk,enz...
Zou graag zonder problemen door de keuring geraken zodat ik...
Laatst heb ik mijn volledige ruitensproeierreservoir leeggemaakt onderweg. Het bijvullen is natuurlijk vrij eenvoudig zou je denken behalve bij mij. Bij het ingieten van de...
Volgens de can clip staat er as fout melding bedr. Mengklep rechts. Waar kan ik deze vinden? En bedr staat dan voor bedrading. Kan je dat zelf maken. Ik beschik echter niet...
Hallo,
We hebben net een 2e hands grand scenic van 12/2012 gekocht. Heel tevreden van alleen merk ik dat de airco het niet doet...
het lichtje op het knopje brandt, de...
Ik heb een 2 tal maanden geleden een Megane 2 CC 1.9 dci gekocht. Paar dagen later begon ik al olieverlies te hebben, daarmee dat ik de olie valve had...
Is een Scenic 1.5 dci 95 ook uitgerust met die vijfde injecteur? En hoe werkt dit juist? Wij rijden altijd korte afstanden met die wagen. Hadden tot heden nog nooit problemen met de regeneratie. Maar ik had er graag wat meer over geweten...
Model/uitvoering : _megane 1.4
Bouwjaar : _2004
Brandstof : _benzine
Nic
Hallo mijn naam is Nic en ik ben nieuw op dit forum,
gisteren sloeg mijn megane na enig gesputter af en was niet meer aan de praat te krijgen
anwb gebeld en na een tijdje...
Ik heb een Scenic diesel uit 2006 waarvan ik de aircoa heb laten bijvullen omdat deze plots niet meer werkte. Er 180 bijgedaan en hierna bleek de airco nog steeds...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum