Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Sinds kort heb ik een laguna Grand Tour.
Hiervan moet de distriset vervangen worden.
Nu ben ik in de regio Rotterdam op zoek naar iemand die dat voor mij kan doen.
Garages zat in de buurt, maar de portemonnee is aan de lege kant..
Is...
Hoi, ik ga de koppakking vervangen van mijn renault 1.7 benzine motor. Ik weet alleen de aanhaal momenten niet en kon ze ook niet vinden in het forum. Wie kan mij hieraan helpen?
vraag 2 moeten de kopbouten ook vervangen worden?
De trafic ziet er...
Ik wil proberen om in mijn Fuego GTS met een 1.6 motor (A6M) een brandstof injectie systeem in te bouwen.
Heeft iemand een idee of dat mogelijk is en uitvoerbaar.
Groet Ben.
Hallo,
Een buurman van me heeft aangeboden de distributieriem en de multi V riem te vervangen van mijn renault kangoo 1.9 D-55 2000 LIGHT (motor F810632). Hij is opgeleid als monteur maar heeft geen ervaring met mijn auto. Hij vroeg zich af of de...
hallo forum leden
mijn renault scenic 1.6 automaat heeft moeite met starten
bij koude start moet je wat gas geven anders slaat hij moeilijk aan doe je dit niet...
ik heb nog steeds een probleempje in mijn laguna 2.0T uit 2003 met 185000 .
bij normaal optrekken lijkt de motor som wat in te houden. met doortrekken geen problemen.
het probleem doet zich...
Ik zit nu met een probleem.
Het gaat om een megane 1.6 16v van 2004
Auto is 3 weken geleden gekocht in zaandam bij een auto bedrijf.
Op de terugweg naar...
Mijn auto valt soms helemaal uit als ik net aan het rijden ben.
dit komt vaak voor als het koud is en alleen in het begin, de auto Start nog wel.
het komt voor als ik...
Ik heb een scenic van 2001 en deze houdt in rond de 2000 rpm, met een lager of hoger toerental is er niets te merken. Als de motor warm is is het wel minder maar je voelt nog licht dat de motor in houd,...
ik heb een Renault Megane Classic uit 1997 1.6 benzine motor. Als de auto een aantal uur stilstaat, zeg maar langer als 3 uur dan start de auto prima en kan ik meteen wegrijden. Maar als ik met de auto gereden heb en ik start hem weer...
Mensen, heb hier een renault megane, is na afslaan, niet meer aan de gang te krijgen, geen foutcodes, komt geen signaal op de krukassensor, wel stroom op de injectoren..
renault megane scenic
1.6 16v expression sport
2002 benzine automaat
hallo sinds geruime tijd start mijn scenic slecht en als hij aanslaat loopt hij te zacht stationair
met een klein beetje gas starten gaat het meestal goed maar ook dan pakt hij...
Afgelopen week is mijn renault twingo auto naar de garage geweest (dealer) voor een kleine beurt. Tijdens deze beurt kwamen er twee lichte olie lekkages aan het licht.
1: olie lekkage...
Ik ben bezig met de multiriem van de Renault kangoo d55 bouwjaar 2000 en hou een groot gedeelte over van de riem, blijkbaar mis ik een spanrol om de riem omheen te doen....
Model/uitvoering : Renault Scenic 2.0 16v
Bouwjaar : 2002 _
Brandstof : benzine _
Mijn renault stotterd behoorlijk bij snel optrekken.
Als je langzaam het gaspedaal indrukt, loopt hij redelijk normaal, maar bij wat sneller accelereren,
stotterd...
Ik heb al een tijdje een probleem met starten na lang stil te staan (wite rook, slecht draaien), ik heb een lek-test gedaan (met flesjes aan de terug-leiding) en één verstuiver...
Model/uitvoering : _ kangoo
Bouwjaar : _ 2005
Brandstof : _ diesel
zit al geruime tijd op forum mee te kijken, nu maar eens aangemeld zodat we berichten kunnen posten en reageren :)
Ik krijg sinds vandaag de melding controleer inspuitsysteem tijdens het rijden. Na de auto daarna uitgezet te hebben en wederom gestart is de melding niet teruggekomen. Het was overigens maar een kort...
hallo allemaal deze week melding gekregen , emysisysteem kontroleren,
dus ik naar de garage blijkt egr kapot te zijn , dus ze ze steken een nieuwe ,
vandaag scenic opgehaald , nu tot 3000 toeren is er totaal geen...
Wie kan me helpen,
M'n twingo van 2008 houd in, vooral in de eerste versnelling , en bij doortrekken, lange stukken 100 hapert,
Af en toe gaat motorstoringslamje aan.
RENAULT KANGOO (KC0/1_) 1.4 (75Pk)
bouwjaar 1998 Benzine
Ik heb opgemerkt dat de motor warm loopt bij stationair te draaien.
Blijkbaar draait de ventilator die achter het radiatorrooster niet meer.
Gelukkig is het nu winter en wordt hij nog niet...
Hallo. Ik heb een Laguna HB 2.0T automaat uit 2008. Ik heb de auto een paar weken en het valt op dat er een piepend geluid onder de motorkap zit als ik rij. Eerst dacht ik dat het in het dashboard zat maar na enig onderzoek zat het geluid onder de...
Grand Scenic III Tce 130 Dynamique
2010
Benzine
km stand 80.000
Heb een lekkende krukaskeerring aan de kant van versnellingsbak. Reparatie gaat ruim €1200 kosten. Wie heeft hier ervaring mee? (net een week uit BOVAG-garantie)
Auto draait stationair 750 toeren, als de airco uit staat.
Daardoor gaat hij bibberen. Let op: alleen als de motor warm gelopen is.
Auto uitgelezen, nagekeken en er is niks...
Sorry dat ik gelijk zo met de deur in huis val maar sta met mijn handen in het haar aangezien een reguliere garage meestal boven mijn budget gaat. Sinds een paar dagen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum