Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben sinds kort in het bezit van een mooi Grand Espace IV uit 2003. Het betreft een 2.0T Privilegde uitvoering.
Ik heb een paar stalen velgen op de kop getikt met winterbanden in de maat 225 60 16. Volgens hetboekje zouden deze moeten passen....
Ik hoor al enige tijd een beetje schurend geluid zonder dat ik kan achterhalen waar het vandaan komt.
Nu kreeg ik gisteren de melding dat de er een fout zat in de variabele stuurbekrachtiging. Vanochtend was die trouwens ook weer verdwenen....
Ik heb Espace4 uit 2004. Onlangs winterband op stalenvelg geplaatst. Sinds die tijd een slijpend geluid bij rechtervoorwiel, alleen bij bochten en gasgeven. Met lichtmetalen velg geen geluid. Bij het loszetten van wiel geen speling of geluid. De...
Ik ben nieuw op dit forum maar heb dankzij jullie alvast mijn deurvanger vervangen en een alternatieve antenne aan mijn GPS geknutselt als vervanging voor de kaduuke dakantenne (Waarvoor ik jullie zeer dankbaar ben)
onze espace 2.0T rijdt perfect rechtuit maar het stuur staat sinds gisteren scheef, mijn vrouw is bij wegwerkzaamheden wel een gat in de weg gevoeld, maar dan zou hij toch niet meer rechtuitrijden?
sinds enige tijd brand het servicelampje in combinatie met het driehoekje met een P erin. Volgens het boekje is er iets met de parkeerrem. Alles werkt verder prima. Ook alle lampjes, voor en achter, werken.
Hij wordt door garage nu...
Ik ben sinds een 2 maanden in het trotse bezit van een grand espace uit eind 2004
Het is een expression 1.9 dci met 140.000 op de teller.
Wel een nieuwe motor , en goed onderhouden bij de renaultdealer in Goes,
Vantevoren heb ik dit wel...
Vandaag gaf het dashbord een defecte band aan rechts vooraan. In het verleden viel dit wiel wel eens weg, maar kwam het na een tijdje weer terug. Nu blijft hij aangeven dat er een defecte band is, maar dit is niet (bandenspanning is en...
ik heb een grand espace 1.9 dci uit 2004 als ik bij mijngarage de prijs opgave doe van een koppeling krijg ik een prijs van minimaal 1046euro en maximaal 2025euro!!
ik vind dit behoorlijk veel klopt dit wel?
bij de prijs van de distributie die...
Weet iemand misschien wat de maximale aslast van de as voor en achter is van een Renault Espace IV ? Ik heb gezocht naar een typeplaatje waar dit mogelijk op zou staan, maar kan het helaas niet vinden....
Ik heb op dit moment namelijk banden met een...
ik heb per toeval ondervonden dat als ik mijn espace vooraan opkrik ,dat er een beetje speling op de wielen zit als ik het wiel vastpak en er van links naar rechts met beweeg .is dit misschien normaal?
beste,
wie kan mij met zekerheid zeggen of ik deze wielen en banden mag leggen op een grand espace 4 van 2004.
Normaal heb ik 22/60r16 102v liggen maar ik had graag een stel winterbanden met velgen voor de wintermaanden. Ik heb nu een aanbod gezien...
Gisteren trapte ik mijn koppeling in en er knarste wat bij m'n pendaal en op de mat lag een gebroken veer.
Dus op naar de dealer.
Het veertje wat gebroken was (bestelnr.8200494523)was volgens de monteur als modificatie geplaatst en...
De automatische versnellingsbak van mijn Espace IV 3.5 V6 schakelt de laatste tijd raar. Hij gaat veelste snel van de 3e naar de 4e versnelling waardoor het blok begint te sputteren vanwege een te laag toerental. Een flink duw op het gaspedaal zorgt...
Bij onze espace2.0 T hoor je als je de rem loslaat lucht ontsnappen, soms hard alsof er druk achter zit, soms een beetje. Soms stopt het als je de rem weer even aan tikt, soms gaat het lang door.
De garage zegt dat het geen kwaad kan.
Toch...
ben benieuwd welke banden jullie onder de Espace hebben zitten.
Wij hebben op dit moment Michelin Pilot Alpin er onder zitten.
Espace 2.0T 2005, bandenmaat 225/60/R16
Ook wil ik binnenkort via bandengids.nl bestellen. Iemand daar goede/slecht...
Mijn achterbanden zijn aan het cuppen en vandaar dat ik deze wil omruilen met de voorbanden.
Kan ik zomaar de voorbanden (incl velg en sensor uiteraard) naar achter leggen en andersom zonder dat de sensoren dan moeilijk gaan doen?
Of moeten ze dan...
Ik heb een vraagje en hoop dat iemand hier op deze forum het weet.
Ik heb een complete set banden gekocht waar ook die speciale originele Renault ventielen voor de bandspanningsensor in de velgen zitten.
Nu heeft mijn Espace IV in Expression...
Heeft iemand de ervaring dat de achterrem(men) van een EspaceIV Ph1 wel eens blijven hangen?
Al een paar weken voel ik het linkerachterwiel trillen, al bij lage snelheid. Op de snelweg is het over (behalve tussen de 120-130, maar da's een kwestie...
Sinds kort constateer ik 's ochtends wanneer ik de 1ste keer rem dat ik het pedaal zeer krachtig in moet drukken om reactie te krijgen, de reactie ik zwak remmend.
Alle keren daarna remt de auto normaal.
Ik heb een vraag. ik heb sinds 2 weken een Renault Espace Espression 2.0 T uit 2003 benzine motor.
Ik was er enorm blij mee :D , we hebben hem gekocht voor 5.250,- Euro, vraapgrijs was 6000,-.
We hebben deze gekocht...
Sinds een kleine 2 jaar heb ik het laatste model Espace 2.0 16 v op LPG. 2 maanden geleden heb ik de versnellingsbak olie (6 versnellingen) bij laten vullen tot het maximum. Een hele tijd ging alles goed totdat we van onze vakantie...
Sinds 5 jaar heb ik tot volle tevredenheid een Renault Grand Espace.
Mijn vrouw gebruikt hem voornamelijk en rijdt niet veel kilometers.
Sinds begin december openbaren zich twee vreemde dingen bij de besturing.
hieronder komt probleem één.
sinds begin december een rateltje in het stuur.
bij de sturen ca. op 25% en je trekt tegelijkertijd op dan hoor je rechts een vreemde bijgeluid welke we nooit eerder hebben gehoord. je hoort een korte rrrrrrt. geluid
bij hogere...
Ben in het bezit van een Grand Scenic II (2004). Waarschijnlijk kan ik over niet al te lange tijd een keer een caravan lenen en zou graag van anderen willen weten hoe deze het doet al trekker. Zie allemaal topics mbt...
Vandaag naar de garage gegaan om in plaats van de aanwezige 7-polige stekker een 13-polige te laten monteren.
Echter, op het moment dat de auto op de brug stond zagen wij dat de gehele onderkant van de auto onder de olie zat.
Hallo
ik heb een espace 2.0 dci uit 2006 en ik ga hier binnenkort voor het eerst mee op vakantie. Ik heb een westfalia afneembare trekhaak er onder. Ik wil er een behoorlijke caravan achter koppelen, die voorzien is van een noodremkabeltje. Nou zie...
Ik heb pas een andere auto gekocht en, voordat ik de auto kocht, zijn er door het bedrijf 2 nieuwe voorbanden op gemonoteerd (Dunlop SP Sport 2000E 225/60R16 102H).
Nu merk ik echter als ik op lage snelheid (rond de 20-30 km/h) een bocht naar rechts...
Is er iemand met een Espace welke ook met een caravan op vakantie gaat?
Ik vraag me namelijk af hoe ik e.e.a. moet regelen mbt de bandenspanning en ben benieuwd naar de kogeldruk die jullie gebruiken.
Zover ik me namelijk kan herinneren was de...
Vandaag mijn nieuwe Espace uit 2004 opgehaald. Toen ik onderweg was naar huis zag ik een aantal keren dat ik de bandenspanning moest controleren (en wel van ze alle 4 gaf het systeem aan).
Omdat ik dacht dat de garage mogelijk de bandenspanning niet...
Twee weken geleden foutmelding in mijn Espace 2005. Garage constateerd laag niveau remvloestof. Bijgevuld en alles verder in orde.
Nu vandaagt dezelfde foutmelding, maar nu weet ik beter. Motorkap open en ja hoor niveau remvloeistof op minimaal. Dus...
Ik heb nieuwe banden nodig voor mijn espace (2005 2.0T Aut Dyn). De dealer monteert altijd 101w, maar i.v.m. de belachelijke prijzen bij de dealer heb ik eens bij 2 (goede) bandenbedrijven geïnformeerd.
Zij geven beiden aan dat 97 ook...
Ik wil een setje banden kopen voor mijn espace uit 2004. ik wil weten welke banden ik moet kopen (soort loadindex) en of de kwikfit ook de sensor kan instellen
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum