Can, zou je mij aub ook de gegevens van die monteur in Zaandam kunnen sturen? En weet iemand hier op het forum toevallig iemand die dit vaker doet wat dichter bij mij in de buurt en dit kan doen voor mij? Ik woon vlak bij Hengelo (OV).
Heb ook een Scenic 2 1.6 16v uit 2003...
Ik ben vanochtend in Zeist geweest om mijn display te laten repareren, top service want werkt weer perfect, maar daar keken ze ook naar deze stekker en ze hebben me de stekker laten zien en die moet echt gerepareerd worden. Alleen moet ik mijn auto daar laten voor de reparatie en het is nou niet bepaald bij mij om de hoek. Ik ben nu super gestresst van die auto want de ramen achter doen al raar en de airbag lamp brandt soms, blijkt nu, door die stekker... En de vooruitzichten voor de stekker waren niet al te best volgens de heren in Zeist.
Heb dus vanmiddag de parvan wederom gereinigd en dit keer ook de binnenkuipen van de wielkuipen er uit gehad om ook bij de rubberen buis te kunnen komen om alles daar verder te reinigen...
Dus... Is er iemand in de buurt van Hengelo die al vaker zo'n stekker heeft gerepareerd? Of zijn er nog andere adressen behalve Zaandam of Zeist waar ik dit kan laten doen?