Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Goedemiddag,
Sinds kort functioneert mijn temperatuur meter bijna niet meer op het dashboard. Soms loopt deze op maar valt hij na verloop van tijd weer weg. Ook is het twee keer voor gekomen dat spontaan het toerental tussen de 2000 a 3000 op liep zonder ook maar een gaspedaal aan te raken. Ik heb de motor afgezet waarna hij weigerde te starten. Best lastig in een file . Gelukkig wilde de motor na een minuut of vijf weer starten. Bij stationair toerental zie je het toerental vaak schommelen tussen de 0 en 1000 t/pm. Ik moet hem nog aan de stekker laten zetten maar heeft iemand dezelfde ervaring?
Het lijkt op een defecte temperatuur sensor.
Deze sensor geeft informatie aan de computer en die geeft weer een signaal door naar de meter op het dashboard.
Om het zeker te weten even de auto laten uitlezen.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
In feb van dit jaar ging onze twingo 3 bj 2014 onregelmatig stationair lopen. (71 pk versie)
Naar een garage (algemene) gebracht en advies grote beurt, resultaat bleef hetzelfde.
Daarna als advies gekregen om de nokkenas sensor te vervangen (ruim 6...
Ik heb nu 6 maanden een Kangoo 1.6 16V Automaat (4 bak)...af en toe, als hij warm is gereden gaat het Opschakelen met een klap, dat is vooral als ik flink accelereer...bij rustig optrekken is dat probleem veel minder aanwezig.
Ook wil hij, als ik...
Beste Vrienden
Heeft er iemand van de Renault Megane CC rijders een elektrisch schema van de airbags .Meer bepaald een schema van hoe de Kleuren zijn aangesloten voor de stekker onder de passagier stoel.
Hallo, tijdje wat minder actief geweest alhier op het forum maar dat gaat de komende tijd vast veranderen daar er weer wat anders voor de deur staat. De lijst aan punten van de Scenic begon echt lang te worden. Die is richting Ukraine vertrokken....
Hallo Allen,
Ik ben in het bezit van een Twingo uit 2004 met quickshift automaat, wanneer de auto stilstaat bij een stoplicht met de voet op de rem trilt de auto behoorlijk. Hoort dit, en zo nee, wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Alvast bedankt. :)
Ik heb de auto in nood gekocht voor een verhuizing vanuit Zweden omdat mijn Citroen Jumper kapot was gegaan.
De auto mag nu weg voor een zacht prijsje.
APK nog tot 11 September 2024.