Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Een half jaartje geleden heb ik een nieuwe set kaarten gekocht voor de R-link 2. Gewoon via de Renault site. Wat mij opvalt is dat er redelijk wat problemen zijn. Zo kent het systeem lang niet alle rotondes, terwijl deze helemaal niet nieuw zijn, en...
Ik ben in het bezit van een Renault Megane Bose,12-2017.
Apple Carplay heeft altijd gewerkt.Sinds een week krijg ik deze niet meer aan de praat.
Ik heb een iPhone 8 met de laatste software-versie 14.3,de R-Link 2 heeft ook de laatste...
We hebben 2 iPhones die moeiteloos verbinding maakten. Opeens werkt het niet meer. Hij herkent de telefoon, is ook gekoppeld , bij bellen maakt hij verbinding maar je hoort niets en degene die je belt hoort ook niets. Wel komt er over de autoboxen...
Van de week is de software van mijn Megane 4 uit 2016 opnieuw geprogrammeerd. Ook is op mijn verzoek het R Link 2 systeem volledig geüpdatet. Nu is er een optie bijgekomen in het menuscherm telefoon met een smartphone icoon. Deze...
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik kon hier nog geen topic over vinden.
Heeft iemand ervaring met de app Brandstof prijzen in de Rlink (2) store? Op zich wil ik voor deze app wel 6,99 betalen mits de data accuraat is. Echter kan ik dit...
Ik heb het volgende probleem sinds een week:
Mijn telefoon (iPhone 6) is gekoppeld aan R-Link2 en ik kan bellen/gebeld worden. Media afspelen via de telefoon lukt echter niet (podcasts). Ik heb de telefoon geselecteerd in...
Hallo
Ik ben recent in bezit van een grand scenic uit 2018.
Wanneer ik via apple carplay waze op rlink 2 plaats kloppen de gesproken aanwijzingen wel maar mijn locatie op de kaart loopt wel een kilometer of meer achter.
Heeft iemand dit al voor...
Kan iemand mij helpen om mij r-link 2 van mij espace uit 2016 vrij te schakelen zodat ik rijdend film kan kijkken had ik namelijk in mijn voorige auto super handig. Ik wil ook wel een vergoeding ervoor betalen🙏
Hallo,
Zijn er nog meet Rlink2 gebruikers die na samsung update versie 11 problemen hebben met koppelen via BT en binnen halen van contacten?
Na 1ste koppeling geen probleem mbt binnen halen contacten. Na uitzetten Rlink2 en weer aanzetten blijf...
Het R-Link 2 systeem van mijn Megane 4 Estate Bose (sept 2016) is overleden. Het begon allemaal met het vaak uitvallen van het beeld, maar nu al een paar maanden geen enkel beeld meer. Radio werkt wel, bluetooth verbinding werkt wel,...
Sinds kort hebben wij een Renault Kadjar bouwjaar 2020.
In onze vorige auto, een Renault Clio, hadden we het zo ingesteld dat de tekst op de boordcomputer in het Nederlands was en gebruikten we een Spaanse navigatiestem omdat we een deel van het...
Ik heb succesvol met SKU creator een update gedaan van 2019 naar 2021.Q2
Nu zie ik dat de speedcam bestanden land.spc zijn. voorbeeld : Belgium.spc.
Nu heb ik laatst speedcam data gedownload (.txt) en deze ook in mijn voorbereidmapje gezet voordat...
Ik ben compleet nieuw op dit forum. Wel heb ik veel topic's door lopen spitten om niet een beginners vraag te stellen (ik weet dat dat vervelend kan zijn op fora). Echter heb ik nog niet het bevredigende antwoord...
Kan iemand mij vertellen of ik de bochtverlichting in mijn Renault Megane Estate uit 2016 kan inschakelen via de developer modus van R-link 2? Het is mij gelukt om met een usb-stick in de developer-modus als test de video en foto modus aan te...
Goedemiddag. Ik wil voor mijn Megane de live services bestellen in de R link store. Nu is mijn creditcard al 3 keer geweigerd door de bank. Heb contact opgenomen met de bank en het blijkt dat er een tweetraps verificatie nodig is voor de creditcard....
Ik heb sinds zaterdag een tweedehandse Megane uit 2017.
Ik heb vandaag tomtom traffic gekocht. Echter hoe activeer ik dit want ik zie op dit moment geen veranderingen op mijn navigatie? Is hierbij Tom Tom traffic aan te raden?
Mijn Kadjar vertoond al vanaf dag 1 problemen met de radio/Rlink. Hij is hiervoor al heel vaak terug geweest maar dealer moest steeds van Renault Nederland het systeem resetten naar fabrieksinstellingen en helaas heeft dat nooit geholpen.
Nu...
Wie weet een adres die een vervangende radio module van een R link 2 systeem kan koppelen met de auto.
Ik heb zelf wel DDT4All maar heb het vermoeden dat mijn ELM niet voldoende correspondeert met de auto.
Het R link 2 systeem uit de Scenic 4 van mijn dochter is dood.
Uitgelezen met Clip bij de dealer gaf als conclusie : DTC 930311 Kortsluiting naar massa.
Een week later heeft de installatie weer gedurende één rit gefunctioneerd.
Daarna is hij...
is het ook mogelijk om alleen geluid aan te zetten om te waarschuwen bij flitspalen of stoplichten met snelheid. Ik moet nu het navigatie geluid aanzetten maar zit niet te wachten steeds op me route die ik wel weet....
Bij mijn Megane...
Mijn telefoon/iPod connectie verliest steeds zijn bluetooth verbinding en koppelt daarna direct weer.
Vreemde is dat mijn telefoon alleen verbonden is als telefoon, niet als iPod.
steeds weer een piepje...
Sinds 3 weken in bezit van een Renault Megane Estate GTlijn (1.3 TCe) uit 2019. Ik zou graag het multi sense profiel bij opstarten standaard op Perso of Eco willen hebben, alleen elke keer springt het terug naar Normal. In Perso staat...
Wat er gebeurd is weet ik niet maar ik zie niet meer in mijn display dat ik een snelheidscamera nader in mijn display op het dashboard.
Wel netjes op het navigatiesysteem.
De melding stond onder de snelheid waarschuwing op het dashboard.
Hoe krijg...
Ik heb een Mégane Estate 4 met het R-Link 2 systeem. Ik ervaar daar met regelmaat een vervelend probleem mee.
Het scherm valt namelijk vaak uit. Het is dan compleet zwart, geeft dus géén beeld en reageert ook nergens op.
De radio...
Hopelijk kunnen jullie me helpen met het verlossende antwoord.
Zelf heb ik een Renault talisman estate met een r-link 2 systeem (gen 1). Zover ik op internet kan vinden kan ik dit niet updaten naar 2 of gen 3 om Apple CarPlay...
ik kwam op dit forum terecht omdat ik problemen ondervind met mijn R-link toolbox. Ik begrijp er niets meer van. Misschien doe ik iets verkeerd, dat zou kunnen, maar ik dacht ik ben vast niet alleen. Ik heb gezocht op dit forum en...
Mijn Ipone 7 connect sinds een paar weken niet meer met het R-Link systeem (Megane juni 2018). Nieuw snoer helpt niet en alle updates zijn doorgevoerd. Andere Iphones 5, 6 en 7 werken allemaal wel maar mijn telefoon dus niet meer. Ben al bij de...
Goedenavond,
Sinds kort heb ik een Renault Megane met RLink2. Op zich functioneert alles redelijk goed. Ik kom alleen niet uit 1 ding. Sinds kort speel ik via USB FLAC bestanden af op multimedia. Het geluid is goed, want Böse, maar een heel...
Sinds een paar maanden heb ik een notificatie melding op mijn Rlink display. Ik wil weten of dit nu na update van software versie standaard is of niet. Software is geupdate van v3.3 naar V7.7. Er staat continue een bericht...
ik ben sinds kort in het bezit van een Kadjar. Na me aangemeld te hebben stonden er nieuwe kaarten voor mij klaar. Kaart Europa 2019 2020 Q4.
Deze gedownload op de stick zoals het moet. eerst in de auto toen in de pc en hij ging aan...
Hoewel android Auto wel altijd netjes opstart op m'n mobiel (Samsung A8, Android versie 9), krijg ik soms wel, soms niet de melding kan niet verbinden .
Ik heb al verschillende kabeltjes geprobeerd, het blijft gammel.
Nog iemand suggesties?
Welke budget Samsung foon Android versie 11 is compatibel met Rlink2 (Kadjar) release zie afbeelding.
Bij de compatibel lijst van de Renault zijn dat er maar 3 mobile. Mijn A20e werkt niet meer optimaal sinds update versie 11
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum