Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Goede middag,
Ik ben in het bezit van een scenic uit 2019 met Rlink systeem, nu is mijn vraag in mijn beginscherm staat een envelopje( letter E) met meldingen ( suggestiebalk ), als ik daar op druk dan staat het niet in het ned maar in het Frans. Ik...
Had even een vraag over CarPlay, als ik een bericht wil versturen met mijn telefoon ( i phone), via CarPlay dat zegt het systeem je bent aan het rijden. Ik heb alles uit gezet met betrekking tot rijden maar het lukt niet. Weet iemand...
Aankoop op 19/12/2019 van een megane grandtour gt-line edc 160pk nieuw bij de verdeler.
kaartmateriaal gps 2018-6 update naar 2018-12 lukt prima.
Maart 2020 nieuwe update beschikbaar in de r-link...
Ik heb sinds 4 weken een Scenic uit 2018 en alles werkt perfect, behalve één vreemd verschijnsel: de muziek van een 16 GB SD-kaart stopt als ik de Leidsche Rijn tunnel bij Utrecht in rij. Er komt een popup-venster op het...
Ik heb zelf een trekhaak gemonteerd onder mijn Megane 4 met R-Link 2 (klein scherm).
Volgens de beschrijving van de auto specifieke kabelboom moet ik hem aanmelden in het systeem.
Is dit inderdaad nodig en zo ja, waar vind ik Trailer present...
Heb sinds kort een Renault Kadjar uit 2018, en nu is mijn vraag kan ik ook een draadloos dongle gebruiken voor Apple Carplay, zoja weet je ook welke geschikt is?
Ik heb sinds kort een Chromebook. Werkt fantastisch, maar de Windows- of Mac download van de toolbox is niet bruikbaar.
Weet iemand of voor Chromebook ook een R-link toolbox app beschikbaar is/komt in de play store?
Wellicht kijk, c.q. zoek ik slecht, maar ik kan niet vinden wat het lampje dat op mijn dashboard brand betekent. (Een vette pijl omhoog met een diagonale streep erdoor. Zie bijlage. Wie kan mij wijzer maken? pijl dashboard.jpg
Allereerst, ik ben nieuw op dit forum en een vrouw 🤪, dus mijn welgemeende excuses als ik iets verkeerd doe. Zoals nu misschien, een topic openen.
Ik heb gezocht naar dezelfde vraag, maar kon hier vrij weinig over vinden. Het gaat om...
Ik heb sinds kort via werkgever een I phone en de telefoontjes komen goed in mijn Renault binnen.
Echter bij contactpersonen in de R Link missen behoorlijk wat adressen die wel in mijn telefoon staan.
Kan ik dit zelf wijzigen door instelling te...
Wij zijn sinds juni 2020 bezitters van een captur 2020 (trots zou ik mij niet noemen want nog niks anders dan problemen met deze auto, voornamelijk software welke reeds in een ander draadje gemeld werden).
Ik maak ook gebruik van de My...
In de Rlink Store lees ik dat mijn 3-jarig abonnement op de Digital Services,Discovery services,TomTom Traffic en Mapupdate services high afloopt in januari a.s.Dit abonnement zat op de Megane toen ik deze kocht.
In de store kan ik een...
Ik ben ten einde raad. Ik heb sinds augustus een gloednieuwe Renault Megane Estate met R-Link systeem. Deze heeft echter slechts een maand gewerkt en toen kon ik plots geen muziek meer met mijn Iphone streamen. Na wat googlen kwam ik...
Naar aanleiding van dit topic ( ) een topic met links waarvoor je niet eerst op externe sites een account moet aanmaken en in moet loggen alvorens te kunnen downloaden.
Hallo,
Ik ben sinds een tijdje eigenaar van een Megane 4 uit oktober 2017. Ik heb R link v 3.3.16.981. Heb nog niet zoveel ervaring met dit systeem (kom van Carminat TomTom).
Ik heb onlangs de laatste update voor mijn Rlink gehaald. Daarbij werd...
Dag beste vrienden, ik ben hier een nieuwkomer
ik heb vorige maand een Talisman gekocht maar ik zit met een probleem om mijn GSM te koppelen aan de r-link, hij heeft aan dat hij gekoppeld is maar ik hoor geen geluid als ik wil bellen of gebeld...
Is er hier iemand die mijn Rlink 2 van mijn Kadjar uit 2015 kan updaten?
Graag zou ik dan ook Android Auto willen erop, zodat ik ook Google maps en/of Waze kan gebruiken.
Ben er zelf niet zo handig mee, en beetje huiverig dat ik de boel kapot...
Beste allemaal, In de Kadjar zit aan de voorzijde een camera, die camera ziet oa snelheidsborden. Mijn vraag nu, is het mogelijk om de beelden van de camera op te slaan zodat je een soort van action-cam hebt?
Indien de mogelijkheid bestaat hoe en...
hi, everyone sorry for writing in English, but I got stuck with an issue from AA And tried all forums and sadly still didnt get it fixed, wondering if anyone can help me over here please,
issue: whenever I set a destination on Google maps or Waze...
hallo ik heb een clio uit 2018 gekocht maar ik wil mijn navigatie updaten ,bij de dealer is het te duur vind ik.Weet iemand die mij kan helpen alvast bedankt gr Wim
Ik heb sinds een dag een Megane met r-link2 .
Als ik kijk in het systeem zie ik staan :7.0.24..... als ik ga zoeken op een update online komt er te staan dat er een update is : 16.980 .
Ik wil mijn navigatiekaart updaten. Helaas krijg ik de SD kaart niet uit het slotje. Het wordt vergrendeld met een koperkleurig schuifje. Hoewel ik het zowel naar links als naar rechts schuif, de kaart blijft muurvast op zijn plaats zitten. Maar ik...
Ik heb een Renault Talisman uit 2016 gekocht. Hier staat nog de R-Link versie 2.2.17.803 op. Het liefst zou ik android auto gebruiken, ik had mezelf beter in moeten lezen van te voren, ik dacht dat dat sowieso mogelijk was met deze auto. Blijkbaar...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum