Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb succesvol met SKU creator een update gedaan van 2019 naar 2021.Q2
Nu zie ik dat de speedcam bestanden land.spc zijn. voorbeeld : Belgium.spc.
Nu heb ik laatst speedcam data gedownload (.txt) en deze ook in mijn voorbereidmapje gezet voordat...
Ik ben compleet nieuw op dit forum. Wel heb ik veel topic's door lopen spitten om niet een beginners vraag te stellen (ik weet dat dat vervelend kan zijn op fora). Echter heb ik nog niet het bevredigende antwoord...
Kan iemand mij vertellen of ik de bochtverlichting in mijn Renault Megane Estate uit 2016 kan inschakelen via de developer modus van R-link 2? Het is mij gelukt om met een usb-stick in de developer-modus als test de video en foto modus aan te...
Goedemiddag. Ik wil voor mijn Megane de live services bestellen in de R link store. Nu is mijn creditcard al 3 keer geweigerd door de bank. Heb contact opgenomen met de bank en het blijkt dat er een tweetraps verificatie nodig is voor de creditcard....
Ik heb sinds zaterdag een tweedehandse Megane uit 2017.
Ik heb vandaag tomtom traffic gekocht. Echter hoe activeer ik dit want ik zie op dit moment geen veranderingen op mijn navigatie? Is hierbij Tom Tom traffic aan te raden?
Mijn Kadjar vertoond al vanaf dag 1 problemen met de radio/Rlink. Hij is hiervoor al heel vaak terug geweest maar dealer moest steeds van Renault Nederland het systeem resetten naar fabrieksinstellingen en helaas heeft dat nooit geholpen.
Nu...
Wie weet een adres die een vervangende radio module van een R link 2 systeem kan koppelen met de auto.
Ik heb zelf wel DDT4All maar heb het vermoeden dat mijn ELM niet voldoende correspondeert met de auto.
Het R link 2 systeem uit de Scenic 4 van mijn dochter is dood.
Uitgelezen met Clip bij de dealer gaf als conclusie : DTC 930311 Kortsluiting naar massa.
Een week later heeft de installatie weer gedurende één rit gefunctioneerd.
Daarna is hij...
is het ook mogelijk om alleen geluid aan te zetten om te waarschuwen bij flitspalen of stoplichten met snelheid. Ik moet nu het navigatie geluid aanzetten maar zit niet te wachten steeds op me route die ik wel weet....
Bij mijn Megane...
Mijn telefoon/iPod connectie verliest steeds zijn bluetooth verbinding en koppelt daarna direct weer.
Vreemde is dat mijn telefoon alleen verbonden is als telefoon, niet als iPod.
steeds weer een piepje...
Sinds 3 weken in bezit van een Renault Megane Estate GTlijn (1.3 TCe) uit 2019. Ik zou graag het multi sense profiel bij opstarten standaard op Perso of Eco willen hebben, alleen elke keer springt het terug naar Normal. In Perso staat...
Wat er gebeurd is weet ik niet maar ik zie niet meer in mijn display dat ik een snelheidscamera nader in mijn display op het dashboard.
Wel netjes op het navigatiesysteem.
De melding stond onder de snelheid waarschuwing op het dashboard.
Hoe krijg...
Ik heb een Mégane Estate 4 met het R-Link 2 systeem. Ik ervaar daar met regelmaat een vervelend probleem mee.
Het scherm valt namelijk vaak uit. Het is dan compleet zwart, geeft dus géén beeld en reageert ook nergens op.
De radio...
Hopelijk kunnen jullie me helpen met het verlossende antwoord.
Zelf heb ik een Renault talisman estate met een r-link 2 systeem (gen 1). Zover ik op internet kan vinden kan ik dit niet updaten naar 2 of gen 3 om Apple CarPlay...
ik kwam op dit forum terecht omdat ik problemen ondervind met mijn R-link toolbox. Ik begrijp er niets meer van. Misschien doe ik iets verkeerd, dat zou kunnen, maar ik dacht ik ben vast niet alleen. Ik heb gezocht op dit forum en...
Mijn Ipone 7 connect sinds een paar weken niet meer met het R-Link systeem (Megane juni 2018). Nieuw snoer helpt niet en alle updates zijn doorgevoerd. Andere Iphones 5, 6 en 7 werken allemaal wel maar mijn telefoon dus niet meer. Ben al bij de...
Goedenavond,
Sinds kort heb ik een Renault Megane met RLink2. Op zich functioneert alles redelijk goed. Ik kom alleen niet uit 1 ding. Sinds kort speel ik via USB FLAC bestanden af op multimedia. Het geluid is goed, want Böse, maar een heel...
Sinds een paar maanden heb ik een notificatie melding op mijn Rlink display. Ik wil weten of dit nu na update van software versie standaard is of niet. Software is geupdate van v3.3 naar V7.7. Er staat continue een bericht...
ik ben sinds kort in het bezit van een Kadjar. Na me aangemeld te hebben stonden er nieuwe kaarten voor mij klaar. Kaart Europa 2019 2020 Q4.
Deze gedownload op de stick zoals het moet. eerst in de auto toen in de pc en hij ging aan...
Hoewel android Auto wel altijd netjes opstart op m'n mobiel (Samsung A8, Android versie 9), krijg ik soms wel, soms niet de melding kan niet verbinden .
Ik heb al verschillende kabeltjes geprobeerd, het blijft gammel.
Nog iemand suggesties?
Welke budget Samsung foon Android versie 11 is compatibel met Rlink2 (Kadjar) release zie afbeelding.
Bij de compatibel lijst van de Renault zijn dat er maar 3 mobile. Mijn A20e werkt niet meer optimaal sinds update versie 11
Las net bij een van mijn favo bronnen, RNnews.cz dat Renault bezig is met een uitrol van 7.* op de 2.2 systemen.
We hebben natuurlijk al twee topics over van 2.2 naar 3.3, maar naar 7.0 zou echt een flinke vooruitgang zijn. Heb vorig jaar in Genève...
Hallo
Na 2 probleemloze verlengingen van mijn coyote-abonnement lukt het dit jaar van geen kant...
Andere USB sticks/formatteren/toolbox herinstalleren / ... brengen geen soelaas.
In de R-linkstore klopt de status (verlopen)+historiek,vorige...
Beste RN rijders, 3 weken geleden heeft mijn RLINK2 (8.7 inch) een update gehad van 3.3 naar 7.x. Dat is verder 'goed' gegaan. Maar bij het activeren van een nieuw TomTomTraffic (incl. Digitial Services) abonnement zie ik in de Link Store continue...
ik moet een reset uitvoeren op mijn Rlink 2 v2 systeem echter lukt mij dat niet. heb nl de parameter veranderd zodat ik een filmpje tijdens rijden kan blijven zien. Krijg het niet werkend en nu lees ik dat er een reset gedaan moet worden zou dat de...
Goedendag medeforumgebruikers. Ik vraag mij af welke kaartversie jullie hebben via R linkstore. Ik heb al heel lang V2019.12. Is er in die tussentijd geen nieuwere kaart uitgekomen ? Vind dit wel erg oud eigenlijk of ligt dat weer aan Renault ?...
Rijd een Kadjar sinds 2017 waarop nog geen CarPlay zit, dus rij met ingebouwde TomTom-kaarten en TomTom Traffic (inderdaad dus 2 verschillende dingen) voor de actuele verkeersinfo. Allemaal prima gegaan met de updates afgelopen jaren...
Sinds kort na update Rlink systeem versie 9 en update A20e Samsung foon storing met inladen contacten.
Voorheen geen probleem. Wie heeft een tip hoe dit op te lossen. Dus Rlink ziet de contacten uit de foon niet en kan dus niet bellen. :think:
Hallo. Bij het verhuizen ben ik het instructieboekje, inclusief de korte versie, kwijtgeraakt. Het gaat om R-Link 2 navigatie van de Kadjar 2018.
Op Internet kan ik alleen de instructies vinden van de nieuwere modellen. Wie kan mij helpen hiermee?...
Heeft iemand wel eens het volgende meegemaakt?
Direct na een systeem update geeft R-Link plotseling de mededeling Geen kaarten gevonden . Opnieuw opstarten van het systeem geeft geen verandering.
Auto uitgezet, misschien is het morgen over? :pray:
Volgende kwam ik tegen, nadat ik het R- link2 system onderzocht.
Ik heb de auto nu zo'n twee weken, als occasion gekocht en bij het kijken naar de versie van mijn R- link2 systeem bleek dat ik versie 3.3.15.416 heb.
allen,
Ik heb mijn kadjar, Black edition origineel gekocht met de IPhone als compatibele software. Nu wil ik een nieuwe telefoon kopen maar ik zou voor een Android gaan. Kan dat zomaar of moet ik dan een nieuwe R-link instaleren of gaat dat niet?...
Vandaag werd ik gebeld en merkte ik dat de beltoon van de telefoon niet meer via de radio komt. Wel de standaard beltoon van de radio. De handleiding zegt dat die keuze te maken is via Menu, Telefoon, Instellingen.
Daar zat die keuze...
Hoi, sinds een weekje een mooie Kadjar met het R-Link 2 systeem. Ik merk dat de connectie tussen Apple CarPlay best vaak wegvalt. Ook de USB stick met muziek word dan ook niet meer herkend. Hoe is dit op te lossen?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum