Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn Kadjar Rlink systeem geeft onder menu voertuig de knoppen Stoelen en Multi sense niet weer.
Auto is van maart 2019 en geimporteerd uit Spanje, heeft electr. verstelbare bestuurdersstoel.
Is dit met een software update eventueel beschikbaar te...
Ik ben sinds een tijdje eigenaar van een Megane 4 uit 2017. Ik heb R link v 3.3.16.981 en zou de AA moeten kunnen gebruiken. Inmiddels AA via apkmirror (v5.xxx) op mijn telefoon. Tot nu toe alles prima.
Als ik nu mijn telefoon (Galaxy S8)...
Hallo iedereen,
Ik bezit sinds mei 2018 een Renault Scenic. Ik wou graag weten wanneer en hoe ik de navigatiekaart van mijn GPS moet updaten. Mijn Coyote heb ik in september 2018 een update gegeven maar wat gebeurt met de kaarten? Ik had vroeger een...
(Bijna) altijd na het aanzetten van de auto verspringt mijn scherm voor bijna 5 - 10 minuten lang. Net alsof iemand continue ergens op het scherm drukt. Dat is natuurlijk heel irritant. Iemand een idee of ik daar zelf wat aan kan doen?
Geachte lezer,
Ik heb de laatste kaartupdate van RLink-2 gekocht op een stick geladen en wil hem in mijn Kadjar uploaden. Nu zegt de Toolbox dat ik stick in de USB poort moet steken, de motor moet starten en 30 minuten moet laten draaien en geen...
Deze week mijn nieuwe auto opgehaald (zie onderschrift) met daarin een R-link 2 systeem. De connectie met mijn S8 verliep prima en ik kan nu mijn muziek via bluetooth spelen. De verkoper raadde aan een account aan te maken en updates te downloaden....
ik heb sinds kort een Kadjar phase II, duitse import. De navigatie werkt niet zoals bij onze vorige auto, de Captur II. Ik heb de hele handleiding van R-link 2 doorgespit en dit forum, maar kom geen antwoorden tegen. De navigatie heeft...
Mijn Rlink2 rept van TMC in het navigatiescherm. Betekent dat dat ik verkeersinfo via TMC krijg, dus via het radiosignaal? (traffic message channel)
De verkeersinfo is vrij beroerd tot nu toe namelijk (tijdens de spits op de A4 tussen Den Haag en...
Ik vroeg me af of ergens de actuele hoogte weergegeven kan worden in de Rlink2 ? Ik ben dat gewend vanuit de PSA navi systemen maar kan het op de Rlink2 nergens vinden. Leuk voor als je in de bergen rijdt.
Ik lease een Renault Mégane Estate uit 2017, met daarin een R-Link 2 infosysteem. Ik heb recent geprobeerd om een Afspeellijst aan te maken op een USB stick met MP3 bestanden. Ik ben al achter twee dingen gekomen:
1. De playlist...
Ik ben nu reeds 2 weken aan het proberen om de kaarten te downloaden, maar om een of andere reden lukt het niet. Ik had eerst een usb 32gig met muziek erop, die werd herkend door de R-Link toolbox, en begon te downloaden. Maar l a n g z a a...
Na de upgrade van mijn Apple laptop naar MacOS Catalina werkt de toolbox van Renault niet meer. Kan nu bv de kaart van het navigatiesysteem niet meer upgraden etc. Zou er een update van de toolbox voor MacOS komen? Of weet iemand een redelijke...
Ik vind het altijd wel handig om te weten wanneer ik langs een Shell-station kom of langs een La Place-restaurant. Daarom heb ik deze op de R-Link2 ingesteld bij Kaartmarkeringen.
Bij de Shell-stations werkt dit perfect: er wordt netjes een...
Na een upgrade van mijn Android smartphone (Nokia 6.1 aka Nokia 6-2018, Android One) naar Android Pie vindt het RLink2-systeem (Kadjar, voorjaar 2016) kort na het opstarten/verbinden, dat de telefoon geen signaal meer heeft. Telefoon heeft echter...
Ik krijg geen fingerprint op mijn USB stick. die is 16 Gb en geformatteerd op FAT32 met een clustergrootte van 8192 bytes. Na de procedure staat er alleen een LOST.DIR map op de stick.
de procedure: navigatie starten, auto starten, USB-stick...
Aangezien ik een Rlink2 v2.2 heb (gepatched naar v3 dus met werkende AA) wou ik toch nog eens proberen om Apple Car Play werkende te krijgen.
Ik heb op internet een aantal Car Play dongles gevonden, maar je moet blijkbaar op...
Iedere keer als ik mijn auto aangezet, dan krijg ik de volgende melding:
IMG_3099.jpg
Ik heb mijn iPhone aangesloten via USB voor mijn muziek en via bluetooth voor het bellen (media staat uit). Ik merk dat de muziek functie via Bluetooth minder...
Ik zou graag het volgende willen:
Android auto via de een telefoon incl. Kabel, maar als ik gebeld wordt op mijn eigen telefoon dat dit via Bluetooth werkt.
Dus telefoon 1 met kabel voor Android auto
Telefoon 2 verbonden via Bluetooth en werkend...
Sinds de update van de kaarten van vorige maand naar 2018.06 gaat de navigatie op het laatste stuk niet meer zoals het normaal ging. De navigatie gaat niet meer tot precies het juiste huis maar gaat ook compleet mis zoals bijvoorbeeld te zien is bij...
Werkt een (draadloze) dongle op her R-link 2 systeem (megane uit 2016-12, versie 2.2 klein scherm) om Apple Carplay werkend te krijgen.
Op internet worden diverse dongle's aangeboden maar met maar beknopte informatie.
In mijn Kadjar (2019) zit R-Link 2 Media Nav. Om de USB geschikt te maken voor updates, is de instructie: Ga naar Navigatie en kies daar 'Kaart bijwerken . Die optie heb ik nog nooit gevonden. Instructie is dan: als NAVI niet staat op hoofdscherm,...
Hallo.
Sinds kort heb ik een nieuwe Kadjar black edition en hiervoor had ik de bose uitvoering.
Als ik een usb (mp3) afspeel op de rlink en ik stop de motor stap uit gaat natuurlijk alles uit. Als ik weer instap en start dan hoor ik 1 regel van een...
Sinds kort komt er bij het afspelen van mijn usb stick met mp3 nummers een klak geluid om de zoveel tijd. Dacht eerst dat het aan de nieuwe versie van de iphone ios lag maar na Bluetooth uitgezet te hebben was het geluid nog niet weg.
Er is recent...
Zijn er nog Renault eigenaars wiens Rlink2 systeem plots uitvalt en na een tijdje zichzelf herstart?
Graag had ik onderstaande in kaart gebracht
Soort wagen ( Megane -Clio, Kadjar enz...)
Jaar eerste inschrijving
Uitvoering ( Live, intens, Bose...
Deste leden een vraag meschien moet ik um niet hier plaatsen mijn r link 2 van mijn 205 gt is gecrasht na een update bij de ranault ze kunne er niks aan doen en een nieuwe module is niet leverbaar of geen leverings datum
Vandaag mijn RLink 2 van mijn Talisman Estate Initiale Paris laten updaten van 2.2.x naar 7.0.24.166. Daarna is de optie omgevingslicht verdwenen uit het menu Voertuig. Onder Cockpit kan ik geen andere klokken meer selecteren e.d.
In mijn Megane (Dec 2016) koppelt mijn telefoon niet automatisch bij starten auto. Dus ik heb (via bluetooth) 3 telefoons geconfigureerd: 2 Android en 1 iOS.
Ik verwacht dat bij het starten er in elk geval 1 automatisch koppelt. Nu moet ik steeds...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum