Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Allen,
Is het mogelijk om in ieder profiel een eigen IPhone te koppelen? Als mijn vrouw de auto gebruikt is het wenselijk dat ze van profiel wisselt voor haar voorkeuzezenders maar kan ze ook haar foon koppelen exclusief voor haar profiel? Dus...
Hallo allemaal,
Boven de snelheidsmeter kreeg ik altijd de snelheid die mijn Mégane aflas van de wegbebording in beeld. Na de kaart update en reset systeem ben ik hem kwijt. Op de navigatie staat wel snelheid maar op scherm bij stuur niet meer.
Na de upgrade van R-link 2 naar versie V16980 kan ik Android auto niet meer instellen . Deze staat nochtans ingesteld via Engineer modus. mijn samsung galaxy 5 heeft de laatste versie Android auto van augustus.
Weet iemand een oplossing? Toch maar...
Sinds vanmorgen werkt de verbinding met de iPhone via de kabel niet meer. Dus geen apps in de auto. Via Bluetooth heb ik wel verbinding. Maar dus geen Waze. De tel van de dochter werkt wel probleemloos. Er is onlangs een update geweest van de phone...
Vanochtend zag ik, bij het inloggen in de Rlink-store dat er een update beschikbaar is (3.3.16.980).
Via de App is er echter geen download beschikbaar.
Is dit voor iemand herkenbaar?
Bij het koppelen van mijn telefoon aan de R-Link wordt mijn telefoon niet herkend door Android auto. Er staat apparaat verbinden en vervolgens komt niet de tegel Android auto niet tevoorschijn. De telefoon laadt wel op en via...
Mijn radiounit moet vervangen worden aangezien ik een zwart scherm heb, deze staat wel in bestelling. Aangezien dit 4 maanden duurde had ik besloten om van de sloop een 2e hands aan te schaffen. Het vervangen van de radio gaat helaas niet. Renault...
Heb het probleem sinds vorige week en is plots gekomen.
Als ik de audiobron op usb zet hoor ik altijd een biep tijdens de muziek.
Het is constant een tuut tuut tuut dat je hoort door de muziek heen.
(zo...
Ik heb afgelopen week 2 updates geinstalleerd (via USB). nl de kaartupdate 2018-6 en een firmware update. Echter hij blijft aangeven in de store dat de 2018-6 beschikbaar is als update in de store.
Ook blijft hij aangeven dat er een kaartupdate is...
Bij het installeren van de verplichte update van TomTom is mijn boordcomputer defect geraakt. Dit was op 2 april. Gelukkig valt dit nog onder de garantie maar levering is blijkbaar een heel groot probleem. Kreeg al eerder te horen dat niet eerder...
Ik heb nog steeds dat er heel veel wegen niet correct op mijn RLink2 bekend zijn.
Bijvoorbeeld de nieuwe verbinding A27 naar A6 die vorig voorjaar open is gegaan die staat er nog steeds niet op.
Onderstaande foto suggereert ook dat de laatste...
Ben ik de enige die last heeft van wegvallend signaal met de verkeersontvanger?
Sinds een week of twee wordt het icoontje bij mij heel vaak grijs. Is dan even weer normaal (auto met signaal) om daarna weer grijs te worden.
Ik heb een Megane met van origine een 2.x R-Link 2 firmware, via de bekende omweg heb ik hier 3.3 van kunnen maken en nu werkt Android Auto dus. Maar aangezien ik een fervent iOS gebruiker ben kan ik het niet echt testen.
Hoe vloeiend...
Mijn wagen: Scenic bose Dci110 EDC voorjaar 2017
R-link2 is geupdate naar 3.316.960
Engeneer mode met Debug op allelei wijze gedaan maar werkt niet. ik kom er maar niet in.
software Ddt4 all op laptop geplaatst
elm327 Obd2 wifi en bleutooth aan...
Ik wil graag uptodate zijn wat betreft het navigatiesysteem in mijn Kadjar uit 2015.
Ik heb alle stappen doorlopen en kan in de r-link store kaartupdates en TomTom Traffic en Connectivity kopen.
Maar daarna gaat het fout, als ik op kopen...
Zojuist na enige tijd nog eens ingelogd in de Rlink store.
Gaf mij de melding dat er 2 updates zijn voor mijn auto. Update kaartmateriaal die al heb geïnstalleerd en een update waar ik niks mee kan namelijk 'Een garage vinden' met als code...
Beste Renaultrijders, Voor mijn passagiers in de auto probeer ik al een hele tijd films op de RLINK2 te draaien met geluid. Maar dat lukt niet. Film toont wel maar het geluid ontbreekt. Voor Muziek/Video clips is dit geen probleem. Iemand ook tegen...
Nog steeds de hoop dat we ooit een vol scherm gaan zien bij AndroidAuto op onze Renaults met het grote scherm. Zou dit nu iets zijn wat Renault moet fixen of is het toch AA?
gisteren maar weer eens een nieuwe release van APKmirror gehaald...
Ik heb gisteren mijn nieuwe Grand Scenic in ontvangst mogen nemen en heb met name vandaag lopen worstelen met het afspelen van mp3 bestanden.
ik heb een USB stick met daarop folders van artiesten en daarbinnen aparte folder voor...
Via een kabeltje heb ik standaard mijn iphone gekoppeld aan mijn rlink2. Ik gebruik altijd de rlink navigatie en dat werk meestal prima. Nu had ik afgelopen dagen het gevoel dat de file meldingen wel erg enthousiast waren, vandaar dat ik google maps...
Iedereen met een bose installatie in de renaults zit te foeteren dat er geen equalizer in het r-link systeem zit wat gewone 2.0 audio systemen dikwijls wel hebben.
Kan er niet gewoon ergens een app worden gedownload voor de r-link audio?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum