Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Dag, mijn Renault megane uit 2018 ziet geen kaartupdate. Heb wel naar de laatste versie kunnen updaten, maar een kaart update komt niet binnen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Anders wordt een bezoek aan de garage..
In de nieuw manual staat dat je via de My Renault app verbinding kunt maken met je auto, boordcomputer, locatie van parkeren en de voor mij belangrijkste: adressen naar de navi kunt sturen.
Heeft er iemand informatie of Renault ook komt met ondersteuning op de R-Link 2 voor Apple CarPlay en/of Android Auto. Wat ik begrijp zou dit een leuke aanvulling van het systeem kunnen zijn icm je telefoon.
Onlangs heb alle nummers van een bepaalde artiest van mijn USB stick verwijderd. In het artiesten / album overzicht van R-Link staat de verwijderde artiest / album (met afbeelding) nog gewoon vermeld. Afspelen gaat natuurlijk niet meer omdat...
Ik heb de laatste maanden regelmatig dat mijn iPhone in ene in het Engels staat nadat deze met een originele Apple-kabel aangesloten is geweest op de R-Link 2.
In de settings van de iPhone staat deze dan in ene ingesteld op Region “United States”....
Sinds kort ben ik eigenaar van een Megane uitgerust met een R-link 2 systeem. Ik heb me enigszins ingelezen en zodoende als eerste in de auto gekeken naar de op dit moment geïnstalleerde software versie van R-link (7.0.24.166)....
Ben onlangs naar de garage voor onderhoud, kapot voorlicht en nazicht van dab-ontvangst van mijn Renault Grand Scenic 4.
Nu de laatste 2 probleem zijn niet opgelost en nu blijkt ook dat ze android auto terug ge-deactiveerd hebben.
Waarom? Geen...
Ik ben nieuw en snap het nog niet helemaal. Mijn rlink zegt release 3.3.16.986, in een espace uit 2018. Is er voor deze hardware nu een nieuwe versie of niet? En wat zou eventueel beter zijn? Full screen AA?
Nu valt het me op dat de laatste tijd vrij snel mijn DAB wegvalt, zelf onder een brug doorrijden geeft al wegvallen DAB ontvangst, daarbuiten, in de stad, provinciaal, snelweg werkt het perfect en heb ik glasheldere...
Eerst en vooral zitten er geen apps meer in.
Volgens de webtoepassing heb ik ze nog allemaal maar op het nieuwe apparaat staan ze niet.
Ik ga straks alvast eens een uurtje rijden en proberen om de downloads te laten binnenkomen.
Sinds enkele weken loopt mijn RLink-2 steeds vast als ik instap.
Ik heb een Grand Scenic Limited uit juli 2018. RLink-versie 7.
Ik krijg een blauw scherm alsof het systeem aan het opstarten is, maar het systeem start niet door. Ik hoor wel radio,...
Mijn Iphone 6 heb ik in het voorjaar 2016 gekoppeld met R-Link 2 in mijn Kadjar. Zodra ik in de auto stapte, werd de telefoon automatisch verbonden met de auto. Tot 'ergens' in de zomer, waarschijnlijk na een update van de Iphone (?)
Sindsdien moet...
Er is een update van de kaarten voor Europa :clap:
5400 MB
Hij staat nu te downloaden. Het gaat niet heel erg snel, maar dat doet er niet toe. Fijn dat-ie er is.
Sinds vorig jaar (dec. 2019) probeer ik al de kaarten te updaten. Volgens de dealer (die gestopt is) was dit een kwestie van een paar minuten. Inmiddels 15 telefoontjes verder en 28 e-mails geen resultaat. Volgens Renault NL staat er...
Sinds twee weekjes in het bezit van een Kadjar TCe 160 EDC GPF Black Edition waarin een Bose Systeem aanwezig is. Nu heb ik een keer de ' Geluidssfeer ' kunnen aanpassen maar krijg dit nu NIET meer voor elkaar. De instellingen zouden zich volgens...
Eindelijk even tijd genomen om weer eens naar mijn Rlink2 te kijken.
Vorig jaar heeft de dealer het systeem bijgewerkt van versie 2.2... naar versie 7.0.24.166 die er nu opstaat.
Het werkt voor mijn goed zonder fouten. Maar ik...
Na negen jaar een tevreden gebruiker geweest te zijn van een Grande Scénic 1.6 16V Techline, sinds een week in het bezit van een gebruikte Kadjar TCe 130 Intens CLIMA / NAVI / PAN.DAK / 19 Velgen. Dat zijn een hoop stappen vooruit zeg, en zeker die...
Hallo forum ,kort in bezit van Scenic4 automaat nog zonder instructieboekje ,al veel gevonden in forum en internet Renault R-link2
maar niet hoe de dag en nacht stand van de navigatie is in te stellen??
iemand een idee, alvast dank. Sjakoo
Ik heb momenteel een Thalisman van 2017. 2de eigenaar.
Ik heb al een software update gedaan.
Aangezien ik ook graag Coyote zou gebruiken, heb ik hier een jaar abo opgenomen en is actief. App is geupdate naar laatste versie.
Echter hij wil niet...
Ik heb al diverse keren geprobeerd om een fingerprint van mijn megane 4 te maken maar telkens staat er een lege map op de usb stick. Ik heb het vaker gedaan en toen had ik er geen problemen mee. Heeft iemand ook dit probleem CQ-oplossing?
Als ik via...
Bij het opstarten van R-Link 2 Toolbox.exe verschijnt de melding:
Class net/awl/appshop/renault/launchter/mainlauncher not found.
Wie heeft dit ook ervaren en heeft de oplossing.
Bedankt alvast.
mijn Tomtom traffic ( wat bij de auto zat toen ik een kocht ) is verlopen, nu wil ik een verlengen maar heb geen idee hoe ik dit voor elkaar moet krijgen.
in MY RENAULT staat die bij mijn services ( verlopen ) als ik op abonnement vernieuwen...
Ik heb deze week mijn nieuwe Megane ontvangen en ben er zeer mee in mijn nopjes. Het is een Estate 110 EDC Bose. Berlijns Blauw van kleur met de pakketten: Cruising, Easy Life, Vision Comfort, R-Link 8.7 en Elektrisch schhuifdak....
Zijn er meerdere forummers, die net als mij een instabiele Bluetooth verbinding hebben met de R-link2 (versie 3.3) na de iOS 13 update. Apple CarPlay werkt super, maar de telefoon via Bluetooth verliest constant de verbinding.
Wellicht zal...
Ik heb de nieuwe kaarten van Europa (V2019.06) gedownload. Echter er staat ook een update voor de Rlink 2 klaar. (versie 3.3.16.98) Ik heb nu versie 3.3.16.986.
Iemand een idee wat er veranderd is ?
Mijn Kadjar Rlink systeem geeft onder menu voertuig de knoppen Stoelen en Multi sense niet weer.
Auto is van maart 2019 en geimporteerd uit Spanje, heeft electr. verstelbare bestuurdersstoel.
Is dit met een software update eventueel beschikbaar te...
Ik ben sinds een tijdje eigenaar van een Megane 4 uit 2017. Ik heb R link v 3.3.16.981 en zou de AA moeten kunnen gebruiken. Inmiddels AA via apkmirror (v5.xxx) op mijn telefoon. Tot nu toe alles prima.
Als ik nu mijn telefoon (Galaxy S8)...
Hallo iedereen,
Ik bezit sinds mei 2018 een Renault Scenic. Ik wou graag weten wanneer en hoe ik de navigatiekaart van mijn GPS moet updaten. Mijn Coyote heb ik in september 2018 een update gegeven maar wat gebeurt met de kaarten? Ik had vroeger een...
(Bijna) altijd na het aanzetten van de auto verspringt mijn scherm voor bijna 5 - 10 minuten lang. Net alsof iemand continue ergens op het scherm drukt. Dat is natuurlijk heel irritant. Iemand een idee of ik daar zelf wat aan kan doen?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum