Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Laatste bericht door Verwijderde gebruiker 39233 «
Reacties: 2
door Verwijderde gebruiker 39233 »
ik wou eens proberen of mijn obd2 adapter werkt op mijn kadjar, dus even gezocht op de positie van de connector; daarbij kom ik het volgende filmpje tegen:
dat deksel heb ik geprobeerd maar het zit echt muurvast, ik ben bang dat ik het breek......
Het stationair toerental van mijn Kadjar 1,2 is bij buiten temperaturen van 0 graden en lager 800 tpm en bij buiten temperaturen van 5 graden en hoger 1000 tpm. Dit alles bij warme motor. Is hier een verklaring voor?
Hallo allemaal
Zijn er meer mensen die nogal een behoorlijk rijwind geluid ervaren bij het voorportier zo rond 80 a 100 km per uur
De deur sluit wel goed af maar je hoor toch nog een behoorlijk gesuis of is dit iets wat er gewoon bijhoort
De auto...
Reacties: 16
Goedemorgen,
Ik zal me eerst kort voorstellen incl. mijn autoverleden. Ik ben Hans, getrouwd, 2 kinderen (6 en 10 jaar). Zelf ben ik 41 en heb al een paar auto's gehad inmiddels. Ik wil mezelf wel bestempelen als liefhebber; mijn eerste auto was...
Vandaag heb ik een Oris afneembare trekhaak met een ECS wagenspecifieke 13 polige kabel gemonteerd. Nu wil ik graag mijn trekhaak activeren in DDT4ALL in het onderdeel BCM/UCH maar helaas kan ik de trekhaak niet aanvinken. Weet iemand...
Ik heb afgelopen zaterdag een Kadjar gekocht, het is een geimporteerde uit Duitsland. Fijne wagen, alleen nu viel er een pak sneeuw.... hoe krijg je traction control uit ?? links van het stuur op het dashboard heb ik alleen hoogte verstelling voor...
Heb een probleem. Heb Kadjar bij een niet zijnde Renault dealer gekocht. Deze heeft de auto netjes met een beurt afgeleverd.
Echter de gegevens blijkbaar niet in het systeem gezet waardoor we reeds snel melding kregen dat er onderhoud moest worden...
Heb eind 2020 een kadjar Black edition 160 besteld dus mag nog even wachten, echter ik lees hier een en ander over voorruit erwarming... ik kwam deze optie eigenlijk niet tegen bij het samenstellen van mijn kadjar. Het is wel de...
Regelmatig gaat het antibotslampje aan en na een paar minuten weer uit.
Er staat dan dat het automatisch remmen is uitgeschakeld.
Is dit normaal of is er een defect
Wie heeft hier ervaring mee.
Groet Chris
In mijn Kadjar 2016 zit in de console van de achteruitkijkspiegel een gaatje met daarin een donker ledje of sensor.
Wat de functie hiervan is, is mij niet duidelijk. Staat ook niet in de beschrijving.
Weet iemand waarvoor dit dient?
Momenteel heb ik IOS 14.2 en na de laatste update van 14.1 naar 14.2 werkte Carplay niet meer. Ditzelfde heb ik ook al gehad bij vorige updates. Heel vervelend omdat je navigatie via de telefoon dan niet meer werkt. De laatste keer heeft de dealer...
Ik gebruik nu enige tijd Android Auto in mn Renault Kadjar uit 2020. Maar ik heb elke keer dat als ik gebeld word dat het geluid een soort van gedempt blijft( blijft zachtjes). Maar zodra ik mn hand langs de parkeersensoren haal en hij detecteerd...
Op onze Kadjar zitten voldoende opties alleen geen automatisch dimmende achteruitkijkspiegel :cry2:
Bijzonder dat Renault dit niet standaard op dit model levert.
Nu wil ik eens kijken of dit is aan te passen.
Dus weet er iemand of de handbediende...
Beste allemaal,
Ik heb problemen met het geluid van de verkeersinformatie dat dat vaak knetterhard uit de speakers komt van de Bose installatie van mijn Kadjar uit 2017.
Ik stel het radio geluid in op een bepaald niveau en dan ineens knalt de...
LS
Ik heb een Kadjar van dit jaar.
Na ca 6000 km kan ik de snelheidsbegrenzer niet meer activeren.
Tot nu kon ik via de + knop aan het stuur mijn snelheid die ik op dat moment reed vastzetten.
Nu lukt dat niet meer, dus ik kan de knoppen op het...
Kadjar automaat 2016 met 50.000 km gaf laatste tijd wat stoten bij transmissie schakeling.
Dealer heeft de kleppen gereinigd op advies Renault Nederland bij klachten horten en stoten motor.
Kleppen waren verontreinigd en zijn schoon gemaakt.
De...
Graag jullie mening,
Ik heb een Kadjar uit 2017.
KM stand 40.000.
Mijn koppeling heeft het begeven dus heb ik hem bij m'n dealer laten repareren.
Renault heeft met mijn dealer afgesproken dat ze coulant willen zijn voor 60%. Mijn dealer doet daar...
Sinds twee weken ben ik in bezit van de kadjar.
Aangezien het instructieboekje in het Duits is kan ik niet vinden hoe de spraakherkenning ingeschaald Jan worden.
Wie heeft hier ervaring mee.
Groet Chris
Sinds een paar maanden zijn wij in het bezit van een Kadjar TCE 140 Edc Intens Bose Edition. De auto is van juni 2019 en geïmporteerd vanuit Italië en aangeschaft via onze vaste Renault Dealer.
Wat erg opvalt en ook als hinderlijk wordt ervaren is...
Beste allemaal,
Ik rij motor en heb daarop een Garmin navigatie, daar kan ik zelfgemaakte routes in uploaden en deze daarna gaan rijden.
Mijn vraag is nu kan dat ook in de Renault Kadjar TCe 130pk Bose uit 2017?
Indien dat mogelijk is hoe gaat dat...
Allen,
is er een mogelijkheid om in te grijpen in het schakelmoment van een automatische versnellingsbak? Ik heb mijn Kadjar nu een jaar en het valt me op dat er laat naar 7e wordt geschakeld. Omdat 70km/h een standaard snelheid is in Belgie zou ik...
heb mijn Kadjar nu 2 weken en ben van de week terug geweest bij de dealer voor een paar kleine puntjes
hij trok naar rechts , nu niet meer is uitgelijnd , de usb werd niet herkent als je de weer in kwam en het contact aan deed.
bij de dealer deed...
Vandaag ben ik met mijn Renault Kadjar bose Edition 130 tce automaat uit 2016 naar de apk keuring geweest.
Tot mijn grote verbazing werd deze afgekeurd omdat de binnenzijde van de achter remschijven meer dan 50% verroest waren.
mijn ouders hebben een nieuwe Kadjar gekocht (2020) en nu zijn ze aan het kijken om een winterset samen te stellen. Zij twijfelde of er TPMS sensoren in de velgen gezet diende te worden omdat vele sensoren maar tot 6-2019 volgens...
Mijn Kadjar, met 7 traps automaat, trekt vanuit stilstand met een schok op. De koppeling 'pakt' niet soepel maar plotseling. Bij gewoon wegrijden is dit nog met rustig gasgeven te handelen, maar als je bij bijv. oversteken iets sneller wil optrekken...
Ik heb sinds een paar dagen mijn mooie Kadjar uit 2015, netjes voor aflevering zijn beurt gehad en helemaal gecheckt, niets mis mee zou je zeggen.
Echter bij het ophalen van de auto werd mij verteld dat de auto uit voorzorg terug moest naar...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum