Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn 'oude' lossen TomTom geeft ook de snelheid aan die je rijdt. Deze aanduiding is vrij precies. Ik gebruik deze om op de trajectcontroles routes presies 102 (of 123) te rijden.
Kun je dit ook laten tonen op de TomTom navigatie in de Kadjar?
Naast mijzelf ken ik nog 1 Kadjar rijder. Wij beiden hebben een auto die al bij het openen van de deur (lees ontgrendeling) verschillende geluiden produceert ergens vanachter het dashboard. Het doet mij nog het meest denken aan schakelende relais....
Vanaf dag 1 dat ik mijn auto opgeleverd heb gekregen, valt continu de data verbinding weg, waardoor de gewenste informatie, zoals verkeer, snelheidscontroles ect, uitblijven. Ben al diverse keren in contact met de dealer hierover, al terug geweest,...
ik mag binnenkort een nieuwe leaseauto uitzoeken waarbij ik waarschijnlijk voor de Kadjar Bose ga (forumleden die hier reeds ervaring mee hebben?). Ik wil hier graag een trekhaak op. Iemand ervaring met de wegklapbare trekhaak? Of kan ik dit beter...
Kun je je startscherm niet standaard op b.v. radio of navigatie zetten i.p.v. twee halve schermen. Irritant dat je eerst moet klikken om een volledig scherm te krijgen.
Recent mijn Iphone geupdate naar IOS 9.0 Voorheen, onder IOS8 had ik op mijn Iphone bij de bluetooth verbinding met de R-Link, onder instellingen (i) een optie Toon berichtgeving . Als je die aanzette, dan had het R-link-2 systeem een SMS verbinding...
Net mijn nieuwe Kadjar in gebruik genomen en heeft al een keer in de garage gestaan o.a. vanwege problemen met R-Link 2 systeem. Kan bijvoorbeeld geen SMS berichten ontvangen, Traffic announcement die ingestelde volume vasthield en nog een hoop...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum