Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Iemand ervaring en een goed adres om te tunen.
Beetje meer koppel is welkom, maar zie op internet veel bedrijven die dit aanbieden.
Wie heeft er ervaringen mee en kan iets aanbevelen?
Woon in friesland dus beetje dichtbij kan handig zijn.
Wij rijden sinds kort een kadjar 1.2 tce uit 2015. Nu rijdt deze af en toe met hikken en stoten. Tijdens wat speurwerk kwam ik op de website van unlimited tuning, hier wordt aangegeven dat hun dit kunnen verhelpen.
Hoi, nog even een andere vraag,
Ik heb 2 weken geleden onze eerste Renault Kadjar, Dci 1.5 uit 2015 gekocht. We gebruiken hem als 2e auto maar hij rijdt wel super. Tijdens het bezichtigen van de auto werd ons volgens mij wel verteld dat als de auto...
Sinds kort merk ik dat mijn mat aan bijrijderskant nat is na een fikse regenbui. Het water komt achter dashboardkastje vandaan zover ik kan nagaan. De kunstsof bak onder de voorruit (bij motorcompartiment) is niet verstopt. Als ik daar water ingiet...
Hoi, ik heb een kadjar 1,5 DCI Bose uit 2015.
Ik heb een probleem, de muntenbak op de middenconsole is kapot. Mijn vraag is of deze los te verkrijgen zijn of dat de hele middenconsole vervangen moet worden..hoop dat iemand een antwoord heeft......
Het ontgrendelen van de Kadjar door middel van het knopje op de handgreep, verliep steeds stroever en momenteel werkt het ontgrendelen niet meer. Wel lukt het ontgrendelen nog aan de passagierszijde. Hebben jullie misschien...
Laatste bericht door Verwijderde gebruiker 30580 «
Reacties: 5
door Verwijderde gebruiker 30580 »
Mijn (import) Kadjar werd afgeleverd zonder trekhaak, maar die heb ik wel nodig voor de vakantie en af en toe een aanhanger of fietsendrager. Nou had ik wel goede ervaringen met trekhaakcentrum.nl dus via een vakgarage een vaste trekhaak onder mijn...
Hoi, ik heb een vraag over automatisch afsluiten van de auto met de keyless card. Ik heb een Renault Kadjar 1,5 DCI Bose uit 2015.
Is het standaard op de Kadjar dat als je naar de auto toe loopt of wegloopt dat de auto zelf open of op alarm gaat? Of...
hoi
Op het stuurwiel zit aan de rechterzijde een knopje , bovenste , waarmee je verschillende dingen kunt laten zien in het instrumentenpaneel naast de toerental/snelheid , ondermeer je navigatiepijl/de gebruikte media/welke richting je rijdt en nog...
Goedemiddag. Ik heb sinds 2 weken een Kadjar met electrische bestuurdersstoel en rlink. Bij het ophalen vertelde de verkoper dat ik gebruikersprofielen kon vastzetten. En hij zei ook dat dat makkelijk was... Helaas ben ik er nog niet achter hoe dat...
Na het lezen van topic op Duits Kadjar forum en uitleg over hoe in te stellen ( dat rare muntbakje ook maar eens eruit gehaald en vervangen door Extended Grip schakelaar (251456265R)...
Hoi, ik heb een Kadjar 1,5 DCI Bose uit 2015.
Deze auto hebben we 2 maanden geleden aangeschaft als 2e auto. In de middenconsole zitten 2 bekerhouders waar een normale blikje in past, 330 ml blikje.... maar als ik er een smallere blikje, 250 ml...
Hoi,
Ik heb een Renault Kadjar Bose, 1.5 DCI uit 2015.
Helaas zit hier geen automatische systeem op dat als je de alarm erop zet dat de zijspiegels inklappen en de ramen sluiten.
Ik zie nu op internet dat er een module verkocht word hiervoor.
Heeft...
Beste gebruikers,
Ik ben met in bezit van onze eerste Renault Kadjar, 1.5 DCI Bose uit 2015.
Ik wil alle instellingen even terug zetten naar fabrieksinstellingen omdat er nog best wat oude meuk van de vorige eigenaar erop staat. Maar ik kan de...
Beste alkemaal eerdaags zo weten we gaat de snelheidsbeperking van 100km/u op de snelwegen in. Zou Renault (Tomtom) bij een eventuele kaartupdate daarin aanpassen of is dit een utopie van de Renault rijders?
Nieuwe kadjar black edition van 02/2020 , volgens de info in de bijgeleverde documentatie zou ik bij rlink2 onder het submenu voertuig Een mogelijkheid moeten hebben om de stand van electrisch bedienbare bestuurdersstoel op te slaan in mijn...
Ik heb nu 2 weken mijn nieuwe Kadjar en de cruise controle werkt toch anders als ik gewend was..
Bij een snelheid van bijv. 100 km.. als ik dan de cruise controle in-schakel en mijn voet van het gaspedaal afhaal zakt de snelheid eerst 2 km terug...
Heb mijn Kadjar Intens nu net 3 jaar en ongeveer 48000km.
Vandaag te horen gekregen, na een melding op de snelweg dat ik moet stoppen anders krijg ik motorschade, dat mijn hoge druk branstofpomp vervangen moet worden.
Ben ik de enige die dit wel...
Brste allemaal, Ik had een klein pijltje in de km klok staan als ik een route geplaned had, dat pijltje gaf de volgende afslag opdracht aan. Nu staat o p die plek info over de radio dus de band en de zender. Ik wil graag dat navigatie pijltje weer...
Hoi mede gebruikers,
Ik ben nieuw op de forum en net een bezitter van onze eerste Renault. We hebben net 2 weken een Renault Kadjar Dci 1.5 uit 2015 in bezit. Wat mij is opgevallen dat de bedieningpaneel voor de ramen geen verlichting heeft.... nu...
Hoi
Sinds 31 dec ben ik trotse bezitter van een Kadjar 1.2TCE van 2016 en de auto rijdt heerlijk maar irriteer me toch een beetje aan de afwijking van de chromen raamlijst van de achterste linker raam (bestuurderszijde) tov de deur . Die strip lijkt...
Hallo allemaal,
Ik heb sindskort een kadjar uit 2016 gekocht.
Tot mijn verbazing zag ik in de avond, toen het donker werd, dat alle knopjes in de chauffeursdeur , hierbij dus de raambedieningsknoppen van alle ramen, niet verlicht zijn. Is er dan...
Zo, nog een 3 tal weken en onze Kadjar Black edition wordt geleverd. Nu vraag ik me af of de Black edition standaard een eagle eye heeft bij parkeren, daar vind ik niks van op de renault site, en dan een volgende vraag, zijn de side steps van de...
kan er mij iemand zeggen wat de afmeting is van de vloer oppervlakte van de kofferruimte van de kajar bwj 2015
Vooral de diepte zou ik graag weten.
Alle hulp is welkom
Wie kan mij vertellen of de achterlichten ook moet branden bij het voeren van de dagrijverlichting?
Ik was ik de veronderstelling dat deze bij nieuwe auto,s (2017) moeten branden.
Onze Kadjar van 1 week jong doet dit dus niet.
Wij hebben een Renault Kadjar uit 2017 en nu is het zo dat ik de lampen van de auto aan heb staan en deze aan staan wanneer ik de auto start. Als ik de motor uit zet dan gaan mijn lampen ook direct uit.
Nu is het zo dat ik met mijn...
Bij het ingeven van een adres in het navi systeem van de Kadjar kreeg mijn vrouw de melding:
Wanneer u dit als beginpunt ingeeft kan het navigatiesysteem de GPS uitzetten. Wilt u dat.
Vraagje aan Kadjar rijders( Phrase II bouwjaar 2019) met actieve remsysteem( noodsysteem).
Ik krijg telkens de melding actieve remsysteem uitgeschakeld in de Ketheltunnel (A4) richting Schiedam. Andere kant naar Den Haag toe krijg ik deze melding...
Waar zit het pollenfilter / interieurfilter bij een Kadjar uit 2015?
Heb op dit forum een filmpje voorbij zien komen van een Nissan maar achter het dashbordkastje kom ik geen filter tegen.
Zijn er nog meer mensen die last hebben van de automatische handrem, bij mijn Kadjar van 2019 tikt de handrem aan na 1 meter voor of achteruit rijden. Gaat ook gelijk weer los maar het is bijzonder vervelend zeker bij achteruit rijden, het is net of...
Ik zit met de volgende vraag. Ik rijd sinds ruim 2 jaar met een Kadjar 1.5 DCI 110 EDC Automaat . En dat bevalt me uitstekend, op wat kleine dingen na (bv. het niet automatisch afsluiten van de deuren en het inklappen van de...
Ik heb een 2019 Renault Kadjar Black Edition met 19 inch wielen en van die plattere banden.
Vanmorgen rij ik een parkeerplaats af, maar moest uitwijken voor een malloot die de bocht erg krap nam. Hierdoor kon ik een hoge stoeprand niet ontwijken en...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum