Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Kadjar met buitenspiegels die inklappen als de auto op slot gaat.
Afgelopen week heb ik regelmatig een probleem (niet altijd).
Als ik de auto start komt de rechter buitenspiegel weer in de juiste positie.
Alleen de spiegel zelf staat niet...
Sinds kort heeft mijn Kadjar een probleem met de buitenspiegels. Als het flink heeft geregend(of een wasbeurt) dan klapt soms de linker of soms de rechter buitenspiegel niet uit. Ga binnenkort even langs de dealer voor dit probleem. Zijn er meer...
Na enkele dagen de Black Edition zou ik graag dat startschermpje op de R-Link2 weg willen, ik weet onderhand wel dat ik me aan de regels moet houden, ik hoef daar niet telkens aan herinnerd te worden. Hoe krijg ik dat zo ingesteld dat het...
Goedendag medeforumgebruikers :D . Even een vraagje, in mijn auto zitten bandenspanningssensoren. Zitten de ventielen erin vast of kunnen ze die ook vervangen ? Ik heb gisteren mijn voorbanden vervangen en op de rekening stond dat er twee ventielen...
Allen,
Momenteel heb ik een Kadjar Black Edition van 2 maanden. Daar zit dus apple carplay op, werkt prima ondanks de horror ervaringen van sommigen. Maar nu vraag ik me af of ik nu verplicht ben om bij Iphone te blijven als lijn toestel aan...
Beste Kadjaristen,
Ik heb een Kadjar 130 tce Bose van juni 2017 met 225x45x19 inch wielen en kan een set velgen krijgen met winterbanden in de maat 215x60x16 inch.
Het verschil tussen deze banden is uiteraard de maat en daardoor ook snelheid...
Mensen,
Vandaag na 5 jaar Volvo weer een Renault gekocht, We zijn gegaan voor een Kadjar Black Edition automaat. Ondanks de naam is het een witte, maar wel vol met allerlei goodies. Zoveel dat ik ze nog niet onthouden heb. De Kadjar is gekozen voor...
Het viel me op dat als ik 's avonds de auto stil leg en ik stap uit, dan heb ik geen verlichting om tot aan de poort te wandelen. Ik dacht dat ik dat origineel wel had, maar ik heb ondertussen waarschijnlijk zoveel geprutst dat...
Afgelopen vakantie ( buiten temperatuur 35 graden) kwam er opeens geen koude lucht (alleen de ongekoelde buitenlucht) meer uit de roosters. Alle aanwijzigingen op het display van de airo waren normaal.
De oplossing bleek het volledig uitzetten van...
Sinds gister ben ik in het bezit van de Kadjar 2019 met R-LINK 2. Echter valt mij op dat tijdens het rijden steeds een irritant piepje hoorbaar is.
Hoe kan ik dit vreselijk irritante ding uitschakelen? Hij dempt het geluid wat uit de...
Is het normaal dat de knoppen voor de ramen open/dicht in de deurpanelen niet oplichten in een Kadjar uit 2018?
Er brandt 1 schakelaar, die van het bestuurdersraam, de rest niet.............kostenoverweging van Renault of hoort de rest ook op te...
Ik heb sinds een paar weken een Kadjar bose uitvoering met 225x45x19 inch wielen eronder, ik wil graag een set winterbanden hebben, kan ik dan met winterbanden gaan rijden van 17 inch of is dit veel te klein? Wat is de meest...
Ik zou graag het centrum willen zoeken van een plaats, hier bedoel ik mee dat ik nu niet kan aangeven dat ik bv naar Amsterdam wil gaan of naar Utrecht. Als ik zoek naar een plaats moet ik daar altijd iets aangeven waar ik in die...
Ik heb een Renault Kadjar uit 2016, mijn parkeersensoren aan de voorkant piepen soms zomaar als ik bijvoorbeeld optrek bij het stoplicht. Afgelopen week bij de dealer de buitenste sensoren laten vervangen maar het probleem is niet verholpen, iemand...
Ik ben in het bezit van een Kadjar Bose uit mei 2017, Prima auto, prima geluid, enz enz...
Nu is het alleen zo dat de grijze sierstrip van de middenconsole kraakt als ik daar met mijn been tegen druk, simpel op te lossen door er niet tegen...
Ik heb een nieuwe Kadjar en heb er ineens originele Renault winterbanden op velgen bijgekocht. Ik bewaar ze thuis en zal ze ook zelf wisselen.
Nu vraag ik me af of TPMS ook zal werken op de andere wielen of dat ik elke keer naar de dealer moet om ze...
Ik heb een Brodit Kuda console (telefoonhouder) besteld voor mijn Kadjar 2019. De gebruiksaanwijzing is redelijk eenvoudig van opzet, namelijk gewoon de midden console verwijderen .
Nog steeds enthousiast over onze nieuwe Black Edition echter 1 groot minpunt, de sleutel ofwel de afstands-bediening. Dat vind ik nu eens een mooi onding, Groot ligt goed in de hand maar heeft geen mogelijkheid om aan de...
Kadjar nu week in bezit en fantastische auto maar software is nog niet je van het op de r-link 2
Mijn vraag is kun je met de Kadjar via pc toegang krijgen tot R-link store mij lukt het niet en via de auto kan ik ook niks...
Vandaag de wagen opgehaald, gelijk gaan tanken en ik zag dat er 2 doppen waren, 1 voor de benzine en 1 voor reagens. In de manual vind ik er niks van terug, dus wie kan me vertellen wat reagens is en waarom het dient. Dan is het me ook opgevallen...
Goedemorgen allen,
Aangezien wij een zwaardere caravan hebben gekocht ben ik op zoek gegaan naar een kadjar.
Wat me echter opviel dat er veel van deze auto's worden aangeboden met amper 10.000 Km op de teller.
Dit zij geimporteerde auto's waar dus...
Misschien ben ik een zeikerd maar van de week onze katjar bose opgehaald met van die mooie witte led verlichting.
Waar ik mij een beetje aan stoor is dat er dan in de mistlampen geen moeite is genomen om wat wittere lampen te plaatsen.
Ben bezig om een winterset te maken voor mijn Kadjar, heb al een 2e set 19 inch Egeus velgen en ben nu aan het rondkijken welke banden eromheen te leggen. Aangezien de maat en ik wel A-merk eronder wil zijn nieuwe aardig aan de prijs, zit dus te...
Onze Kadjar heeft, zoals bekend, een niet al te mooie tuter.
Ik wil hem zelf gaan vervangen door een andere, maar hoe?
Hij zit hoog rechts, links van de koplamp. De bevestigingsmoer zit goed binnen bereik, maar er zit een zwarte...
Allen,
Onze Kadjar komt eind volgende maand aan. We hebben gekoze voor de TCe140 geen twijfel, maar wat is eigenlijk het verschil tussen die beide uitvoeringen? Als ik de specs bekijk zie ik geen verschillen. Zitten daar andere onderdelen in of is...
Gisterenavond hebben ze de Kadjar geleverd aan huis. Het is een 110 PK diesel handgeschakeld intense wit metallic.
Nu heb ik de volgende vragen:
Waar of hoe doe ik de kaarten updaten?
Zijn er nog andere zaken welke regelmatig geüpdatet moeten...
Kan mijn deuren alleen nog ontgrendelen via de card.
Knopjes op de handvaten reageren niet meer.
Ging goed tot vandaag.
Wat zie ik over het hooft??????
:fp:
Na 18.500 km de melding gekregen dat binnen 2400 km de Adblue bijgevuld moet worden.
De 10 liter jerrycan die ik bij de pomp kocht (14,95 euro wat eigenlijk de helft te duur is) ging er goed in waarna de melding weer is Adblue niveau correct.
Na een paar weken hier rondsnuffelen valt het op dat veel mensen een behoorlijk negatieve benadering hebben. Afgelopen dagen eens gekeken naar het Duitse Kadjar forum ( waar dezelfde punten besproken worden, maar men toch een wat minder zure smaak...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum