Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vandaag m'n Megane gepoetst en toen viel het toch wel grote aantal steenslag pitjes op. Bij al m'n andere auto's was dit nooit een probleem. natuurlijk loop je altijd wel een pitje hier en daar op maar ik heb de Megane nu sinds eind...
Ik heb een renault megane grandtour uit 2004.
Mijn kachelmotor werkt niet meer, in geen enkele stand.
Kan iemand mij vertellen waar de kachelmotor zit en hoe ik die het beste eruit kan halen of te testen.
Deze week voor het eerst dakdragers geprobeerd te monteren op mijn renault megane. klepjes in de dakrail open, schoevendraaier in het plastic schroefje en hup 2 van de schroefjes er uit. met dezelfde hup braken de 2 achterste...
hallo
weet iemand hoe je kan zien welk een nokkenas is voor de inlaat of de uitlaat
heb een auto gekocht met de motor uit elkaar op de nokkenas staat l1c35d 19:07 en op de andere staat l1b353 21:42
welke is in of uitlaat ???? code motor is k4m...
Na in juni mijn Mégane te hebben gekocht was het in juli tijd om er mee op vakantie te gaan. Met twee vrienden naar de Aquitaine in het zuidwesten van Frankrijk. Van Bordeaux tot aan de Spaande grens in de Pyreneeën hebben we het...
Nou heb ik al verschillende zoekopdrachten gedaan over het updaten van de Carminat SH1, maar de één zegt dat er alleen kaartmateriaal tot 2007 is en de ander zegt dat je ook nieuwer materiaal hebt. wat is nu waar en als ik een set bestel bij renault...
ik ben nieuw hier dus misschien is deze vraag al eens gesteld:
wanneer ik auto gestart heb en de (automatische ) versnelling in achteruit zet, hoor ik GEEN pieptoon meer. Ik heb dit niet uitgeschakeld. Kan dit kwaad en wat doe ik er aan?
Ook de...
Sinds 4 Maanden de trotse bezitter van een Megane III Estate, zoals velen al aangeven is de standaard autoradio erg knudde.
Heeft iemand een idee via welke weg ik de voedings kabel voor de versterker binnen krijg.
gisteren was ik onderweg met mijn renault megane grand tour stationwagon 1.5 dci van 2002 en wou mijn raam sluiten toen ik een zware tik hoorde in mijn deur
ik vermoedt dat mijn raammechanisme kapot gesprongen is toen ik deze...
Hallo,
Ik heb een vraag m.b.t. mijn megane 1.9 dci.
2 maand geleden heb ik een megane uit 2003 gekocht.
Na een week of 4 begon deze ineens te roken.(zwart). Eerst was het minimaal en alleen bij zo'n 3500 toeren. 2 week geleden was het bij 2000...
Bij de handgreep aan de buitenkant van de deur aan de passagierszijde zit naast het deel wat je vastpakt een klein stukje wat voorkomt dat je de handgreep er af kunt halen. Dit deel is opeens verdwenen (gesloopt, ongemerkt eraf geschoten, iets...
ben nieuw op dit forum, nieuw Renault Megane bezitter, überhaupt nieuw autobezitter.
Heb 'n Renault Megane coupe 1.6 sport uit 2000 sinds ongeveer 2 weken.
Toen de auto gekocht met niet-werkende elektrische achterruit. Rechtsachter doet het...
het oilelampje brand en hij geeft stop aan maar er zit genoeg olie in ze zeiden dat de sensor stuk is kun je die makkelijk vervangen kun je hem erzo uit halen en nieuwe erin doen of moetje nog andere handelingen doen gr.b veenstra
ik zal me eerst even voorstellen, ben een nieuw lid van het renault forum en ben nancy woonachtig in r'dam en rijd al 11 in zeer tevreden in mijn megane 1.4 (aida.) ben eerste eigenaar en er staat nu 180.000 op mijn...
Beste mensen,
Ik heb sinds 5 maanden een Renault Megane grand tour uit 2004.
Soms probeer ik te starten, wat niet lukt, de auto geeft als boodschap: 'stuurkolom niet vrij', en 'service'. Het stuurslot zit er dan op, en de auto start niet. Dit is me...
Heeft iemand misschien een idee om het radio ontvangst in mijn pas aangeschafte 97'er Megane Cabrio te verbeteren??
Op sommige modellen zie ik een antenne op het linker achterscherm maar niet op de mijne... :? Zit bij mij de antenne dan...
Elke keer klapt de zekering APC - HBT eruit. Waar kan dit mee te maken hebben.
Ik krijg op het dashboard de melding lichtautomaat defect, wisautomaat defect en cruiscontroller en begrenzer werken niet.
Service lichtje gaat uiteraard ook branden....
Ik heb zojuist dit forum gevonden en heb me geregistreerd. Ik ben al enige dagen op internet tevergeefs op zoek naar een handleiding of instructieboekje van mijn pas aangekochte renault Megane coupe 1.4 16V Euro van het bouwjaar 2001....
het opruimbakje voor de bestuurder in de bodem van de auto word steeds nat maar nu zag dat wielkast bekleding het achterste gedeelte stuk is kan die lekkage daar door komen . de garage is al eens aan het kitten geweest maar dat heeft niet...
Ik heb via marktplaats een trekhaak gekocht. Het is een origineel renault spare part (staat op de sticker) zie bijlage
Als ik het artikelnummer google (7711427728) kom ik op de de volgende site.
[ url]
Van mijn renault megane classic 1997 blijfrt het airbag lampje branden.
Dit is gekomen nadat de moter met een koude start na het intrappen van de koppeling (nabij een bocht) is stil gevallen en ik door de koppeling op te laten komen aan de praat...
De onlangs door mij aangeschafte Mégane II uit 2006 heeft helaas niet meer de Lichtmetalen Velgen die op de internet foto's getoond werden. (Zie mijn onderwerp over hoeveel beter het 2006 model tov het 2003 model is). De prijs was daar ook...
Greetings to all fans of Renault, in 2008 I bought a Renault Megane I 1.6 16V in a beautiful silver metallic, and high specifications. Bumpers, mirrors and door handles are body color, front fog lights, remote control locking, immobilizer, 4...
hallo ik heb een renault megane cabrio phase2 uit 2000 en heb ik een probleem met het dak..
tijdens het openen van het dak is de motor van de auto uitgevallen.. toen hielt het dak er ook mee op het hydrolische systeem viel in elkaar klep van...
Hoi, dit is mijn eerste renault. Is een megane 16 16 uit 2000, g3
Ik denk dat mijn bougies vervangen moeten maar waar vind ik die? wat moet ik allemaal losdraaien?
Ik had nu weer eens last van een startprobleem dat al eerder de kop op had gestoken.
Soms weigert de startmotor te gehoorzamen op het startcommando met de sleutel. Ik heb al eerder uitgevonden dat het helpt om te pielen aan de grote zekeringen in...
bij mijn megane break uit 2001 moet ik om de twee a drie maanden het ruitensproeiertankje bijvullen; is dan helemaal leeg. Hoewel ik geen directe lekkage kan vinden, moet ik zeggen dat ik nog nooit zo regelmatig bij heb moeten...
sinds vandaag begint er een lampje te branden na ongeveer 10 minuten rijden. Het gaat om het lampje onder het indicatielampje dat aangeeft dat de brandstof bijna op is. Heeft iemand een idee waar dit lampje aangeeft?
ik heb een renault megane op lpg g3 en nu doet er zich een probleem voor
ik had in het begin dat hij heel slecht liep maar na nieuwe bougies doet hij het wat beter gister deed hij het de hele dag goed en in de avond zo opeens liep...
Ik heb een megane coupe 1.6 16v uit 06 2001
Gisteren zijn mijn bobines vervangen het storings lampje was uit vanmorgen toen ik naar mijn werk reed ging hij weer branden. Wat kan dat zijn ? En hoe kan ik het oplossen
Ik heb de zoekfunctie op het forum gebruikt om te weten te komen hoe ik de display van de radio/temp/klok kan vervangen.
Maar ik kom er niet achter hoe ik de kap van het dashboard kan demonteren..
Zit deze geschroefd...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum