Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
tijdens het vervangen van de lampjes in mijn klokje viel me op dat er een ongebruikte stekker zat.
Weet iemand toevallig of dit een stekker is die in gebruik moet zijn, of misschien een voorbereiding voor een optie?
Alvast bedankt...
alweer het zoveelste topic van mij! :)
Ik heb al zolang ik mijn megane bezit last van zenuwachtig weggedrag op oneffen wegdekken.
Sinds oktober vorig jaar zijn mijn schokdempers en remmen aan de achterzijde al vervangen.
Dit bracht...
Renault Megane Authentique van Mei 2002, motor draaide niet goed rond en lampje 'Luchtverontreiniging' brandde. Garage verving een één bougie-eenheid. Motor draait nu perfect rond en zuivere uitlaatgassen, maar.... lampje Luchtverontreiniging blijft...
Sinds enige tijd heb ik een probleempje met de versnellingsbak van mijn Renault Megane 1.9 dci diesel uit 2002.
Vaak als deze in de achteruit of in de 5e versnelling heeft gestaan heb ik moeite om hem weer in een gewone versnelling te krijgen. De...
graag zou ik jullie behulpzame en eerlijke advies willen horen betreffende een eventuele aanschaf van een Megane Grand tour 2.0 16V Dynamique / Privilege Luxe uit 2004.
Na een behoorlijke tijd zoeken op het forum is het me niet gelukt om een antwoord te vinden op een vermoedelijke startstoring. Ik heb namelijk het idee dat mijn Renault niet helemaal op de juiste manier start. Zou iemand uit kunnen leggen wat er...
Ik heb een renault megane coupe 2.0, met f3r motor.
In deze auto is een gasinstallatie geinstalleerd.
Nu heb ik sinds kort het volgende probleem:
Als de auto op gas stationair loopt dan zakt het toerental, en de motor begint te...
Ben nieuw op het forum, maar ben al wel even rond wezen kijken op het forum naar mijn probleem. Helaas kom ik mijn probleem niet tegen. Ben ook al naar de dealer geweest hiermee.
Het probleem:
Wateroverlast aan de passagierskant. Waar komt...
Hallo, ik heb een megane grandtour uit 2004 waarvan de achteruitrijlichten niet werken. Alle zekeringen en lampjes zijn heel, het licht waarschijnlijk aan de schakelaar. Kan iemand mij vertellen waar ik de bewuste schakelaar kan vinden?
B.v.d. Ron...
Gisteren had ik een afspraak om mijn remschoentjes en remcilinders achter te laten vervangen.
De garage had netjes alle spul besteld, en toen hij eraan wilde beginnen kwam hij erachter dat er een ander remsysteem op zat, dan dat zijn...
Hallo,
ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een megane 2-liter uit 1996 (5-deurs). Gasinstallatie is uitgebouwd en hij rijdt weer op benzine (niet door mij gedaan).Ik zit met de volgende vervelende problemen.
1. na een ritje, stond ik stil bij...
Ben nieuw op dit forum omdat ik sinds kort eigenaar ben van een Megane Grand Tour 2.0 DCI 150pk Tech Line uit 2006, en nu val ik maar meteen met een vraag in huis:
Ik heb de auto aangeschaft met originele aluminium Renault velgen 16...
Vanmiddag had ik een klapband maar de band heeft in de wielkas de beschermplaat stuk gemaakt nu zie je de airco zitten en de distributierem is dit erg en wat kan ik hier aan doen en wat gaat dat me kosten
Ik heb bij mijn megane RV speling zitten, op zich niet zo schokkend zou je zeggen, nieuwe stuurkogel erop, uitlijnen en klaar is Klara.
Nu heeft mijn zwager ook een megane en had ook RV speling. (hebben beide één uit 2004)
Binnenste stuurkogel...
ik ben van plan om een megane stationwagen te kopen bauj 10-2005 op g3 gas en 134.000 km op de teller is dat een goede keus of niet ik heb geen flauw idee heb nooit renault gereden hoe de motor is en technis is .hoop op wat tips van de renault...
Momenteel doet de aanjager van de kachel van mijn megane I cabrio het niet. Ik heb de zekering gecontroleerd, bedieningspaneel gedementeerd op een loszittend contact. Verlichting van het paneel functioneerd wel. Achteruitverwarming (ventilator)...
Mijn Megane II uit 2003 heeft geen standaard radiostuurwielbediening (wel cruise control bediening). Enig idee of een originele radiobediening eenvoudig is aan te sluiten op een stuur zonder zo'n bediening? Waar precies zit dat ding aangesloten?
En...
Sinds korte tijd heeft de Coup een paar probleempjes;
- snelheidsmeter houdt er soms gewoon mee op tijdens het rijden, maar komt ook evenzo spontaan weer terug (sensoren bij de wielen???)
- als het regent en de ruitenwissers aanstaan (continu, dus...
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Sinds afgelopen zondag krijg ik mijn beide achterportieren enkel nog van binnenuit geopend.
Ze gaan wel van het slot af via de CV.
Zaterdagnacht heb ik nog mensen achterin gehad en waren er geen...
Van de week wou ik met mijn Megane 1.6V-1.6 cabriolet bj. 2001 naar mijn werk rijden. Onderweg bij het optrekken gaf de auto een soort plof geluid, en hield in. Van de 2e naar de 3e versnelling niks aan de hand. Volgende stoplicht,
weer hetzelfde...
Ik heb het idee dat de megane uit 2004, die ik een half jaar geleden kocht, nu zwaarder stuurt dan toen ik hem kocht, komt dat omdat ik er aan gewend raakt of kan er technisch iets mankeren?
Ik heb een renault megane dci uit 2004 en een paar weken geleken, toen het zo begon te vriezen etc begon de auto rond de 70km per uur geluid te maken. Ik ben toen bij de lokale renault garage geweest en die zeiden dat het misschien door de kou kwam...
Sinds gister krijg ik mijn renault megane 2003 niet meer in zijn 2de 4de 6de en in zijn achteruit.
soms pakt ie zijn 4de wel maar zijn 2 6 en achteruit zijn totaalt gevoelloos net of er geen versnellingen
meer zitten wie weet wat dit kan zijn en wat...
Zit er verschil tussen de antenne van de Megane uit 2005.
Ik heb een fullmap navigatie in het midden zitten. Nu is de rubberen rand onder antenne helemaal kapot. En ik heb behoorlijk slecht ontvangst. Zit in deze antenne ook een GPS...
Zit er verschil tussen de antenne van de Megane uit 2005.
Ik heb een fullmap navigatie in het midden zitten. Nu is de rubberen rand onder antenne helemaal kapot. En ik heb behoorlijk slecht ontvangst. Zit in deze antenne ook een GPS...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum