Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn megane heeft een lege accu gehad en wil nu niet meer starten. Hij slaat aan maar ook direct weer af. Ik heb al eens de plus en de min kabel tegen elkaar gehouden om hem te resetten. maar blijft hetzelfde doen. volgens mij blijft er de...
Het gaat om een Renault Megane Break 1.6 16v uit 1999 (handgeschakeld).
Sinds enige tijd heb ik last van een klapperend geluid tijdens een bocht naar rechts.
Het lijkt van linksvoor te komen.
Eerst kwam het geluid alleen voor tijdens...
Ik heb een Megane cabrio van 2004 met een fabrieks originele uitbouw set er op, ziet er waanzinnig uit maar........
kwam vandaag in de werkplaats voor de winterbanden te monteren en ga even koffie halen,,kom terug naar mijn
auto en wat zie...
Mijn renault megane coupe 1.6 uit 1998 schakelt soms niet goed in zijn achteruit, 1 en 2. Als ik wat harder door duw of trek lukt het wel altijd. In hogere versnellingen lukt het ook gemakkelijk om te schakelen. Waar zou het probleem kunnen liggen?
Wie kan mij helpen met het aansluiten van een ipod op de aux aansluiting van een Caminat informee II radio-nav CD versie met een in klap schem op het dashboard.
Ik heb al het een en ander geprobeerd en kan nog steeds geen geluid uit de radio...
hallo iedereen
ik ben nieuw hier en heb een vraagje
ik krijg mijn megane cabrio 1600 16v van 2001 niet meer in versnelling met de koppeling en draaiende motor
ik kan nog wel op toeren schakelen zonder koppeling.
ik heb al geinformeerd bij een...
Betreft een Renault Megane Coupé(Coach eigenlijk, maar volgens mij is dat vrijwel hetzelfde) 1.6
Het begon een aantal dagen geleden: starten, en 5 kilometer rijden kan zonder problemen. Maar wanneer hij dan een beetje op temperatuur is
begint hij...
Sinds mei in het bezit van een megane 1 ph 1 uit '97.
Nu heb ik sinds kort dat als ik rem het rempedaal tikt onder mijn voet. Kan dit een kromme schijf zijn of iet smet de blokken.
het lijkt namelijk of er iets is dat het pedaal terugduwt.
Ik heb een een megane scenic van 1999 en deze hefft nu het volgende probleem
de aanjager/blower doet het niet op stand 3 (soms doet hij echter wel)
stand 1 2 en 4 geen problemen
heb gelezen dat het evt iets te maken zou kunnen hebben met...
ik heb een rare storing. Als ik de motor start dan hoor ik een geratel links de hele autorit... :?
maar als ik naar rechts of links knipperlicht aan doe verdwijnt het geratel.
Ik weet alleen dat de V-snaar, distributieriem en...
Ik ben in het bezit van een Megane II 1.9 DCI uit april 2003 en heeft een kilometerstand van 248000. Afgelopen zondag heb ik een probleem gekregen met mijn motor. Ik reed op de snelweg toen er in het computer display een melding kwam “inspuitsysteem...
Wie kan mij helpen met waterlekkage in mijn Renault Megane van 1993. Ik heb in het opbergvak onder de mat aan de bestuurderskant steeds water staan. Ik heb onder de motorkap de kunsstof afdekplaat verwijdert en de afwateringsbuisjes schoongemaakt....
Ik heb de melding op diverse fora al zien voorbij komen maar meestal bij diesel motoren.
Mijn Megane II 1.6 16v benzine geeft sinds vorige week ineens regelmatig de melding inspuiting controleren .
Daarbij loopt hij slecht als de motor koud is. Hij...
Ik ben op zoek naar een leuke tweehands auto waar voldoende ruimte aanwezig is om een kinderwagen in te vervoeren ..
De auto zal worden gebruikt als tweede auto. (andere auto is een Ford Focus Wagon, lease)
Startproblemen Renault Megane 16v
een kennis van mij heeft een probleem met zijn Megane
4 bougie vonken niet
wie heeft er een tip waar ik naar kan kijken of......
motor draaid prima rond. zonder problemen weg gezet volgendedag dit probleem...
ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij er mee kunnen helpen
Aanstaande dinsdag wordt mijn megane 2 grantour 1.6 16v vervangen door een megane estate 1.5 dci 110 PK :Beer:
uiteraard ben ik daar zeer blij mee
heb als optie een...
Sinds ongeveer anderhalve week ben ik de bezitter van een Renault Mégane Grand Tour 1.6 / 16v uit 2004 (benzine, handgeschakeld). Sinds het moment dat ik wegreed bij de autohandelaar had ik met de auto geen enkel probleem, na...
ik ruik een benzinelucht in en om mijn auto terwijl ik rij op gas.ook hoor ik een vreemd geluid zodra ik mijn contact omdraai onder mijn achterbank vandaan en dat blijft zo tot ik het contact uitzet.het is net alsof er een pomp zit maar dit kan ik...
Ik heb net de rekening gehad van de Renault dealer in Beverwijk.
Ik schrok van het bedrag van arbeidsloon: 860,- euro
Ze hebben de koppelingsplaten vervangen waardoor de versnellingsbak eruit en erin gezet moest worden.
Ik heb gevraagd hoe lang ze...
Bij aanschaf van mijn 2e hands Megane zat er een carkit in de auto gebouwd.
Nu is het zo dat ik hier totaal geen kaas van gegeten heb, maar ik ben er wel achter dat mijn Nokia N97 hier niet op past :)
De telefoon van mijn vrouw echter, Nokia N73,...
Hallo allemaal. Ik ben van plan om dakdragers te kopen voor mijn megane ii. Mijn vraag is, kunnen dakdragers van een scenic ook op een megane ii gemonteerd worden? er worden veel dragers te koop gezet van een scenic maar ik weet niet of ze op mijn...
Ik wilde weten hoe ik achterlichten van een megane 2008 op een megane 2005 kan krijgen?
ze passen wel maar de stekkerverbindingen zijn anders. Zijn hiervoor oplossingen?
Al twee jaar rijd ik naar volle tevredenheid (op de bekende elektronische mankementen na :| ) een Mégane 1.9DCi uit 2004. Op de snelweg (uiteraard redelijk ver van huis in Duitsland) is de motor echter gaan roken, is toen afgeslagen en...
Ik wil voordat we op vakantie gaan een 12 volt aansluiting maken in mijn kofferbak van mijn Renault Megane Grand Tour (2004) om o.a. een koelbox op aan te sluiten.
Het geheel wil ik mooi wegwerken in de zijpanelen aan de binnenkant. Is het...
Beste mensen ik heb een vraagje gisteren reed ik met mijn renault megane uit 2004 en voelde ik alsof er een slag zat in mijn rechterachterwiel ik wilde perse doorrijden op een gegeven moment blokkeerde mijn rechterachterwiel en knalde hij er...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum