Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Megane 1.5 dci, model 2005
Ik had er een kwartier eerder nog probleemloos mee gereden. Nu wil hij plots niet meer starten. lampjes lichten willekeurig op. Naald van snelheidsmeter en toerenteller schokt. Je kan relais horen klapperen. Maar niet...
Ik wil over een tijdje nieuwe lichtmetalen velgen onder mijn Renault Mégane Grand Tour 1.6 16v zetten (bouwjaar 2004), er zitten nu stalen velgen onder.
Ik zit zelf te denken aan 16 inch velgen (tweedehands).
Hallo. Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben van plan een nieuwe megane estate aan te schaffen. Ik zit alleen nog erg te twijfelen over de kleur. Zouden jullie misschien foto's kunnen uploaden met daarin een foto van je auto, zodat ik van elke...
Renault Megane II Hatchback 3drs.
Bouwjaar: 2003
Kilometerstand: 67,500km
De auto schokt lichtelijk in stationair, tijdens het optrekken als er wat gas gegeven wordt schokt deze hevig.
Met halfgas wegrijden schokt hij niet, verder schakelt en rijdt...
Wij hebben een Renault Megane 3 CVT 2.o uit 2009
We kunnen de navigatie dvd niet vinden.
Hij zit in de auto en doet het perfect maar we kunnen niet vinden waar die in/uit gaat.
Iemand enig idee...? Zelfs bij de Renault garage wisten ze het...
Hallo,
Wie kan mij vertellen hoe ik bij een Megane Scenic het kunstof inlaatkanaal boven op de motor kan demonteren?
De boutjes aan de voor en zijkanten heb ik los, maar nu lijkt het dat het inlaatkanaal nog aan het gasklephuis vast zit. Hoe krijg...
Goedenavond , ik heb een megane grand tour 1.6 16 v bouwjaar 2004.
Helaas werkt het display van de radio/nav niet goed meer . Het is een navigatie systeem met pictogrammen.
Het display wil ik gaan vervangen. Nu is mijn vraag zou dit vervangen kunnen...
Kun je in een megane GR Tour 1.6 16v 2006 een orginele radio renault inbouwen???
Er heeft er geen 1 ingezeten vanaf de fabriek. Er zitten wel kabels in voor de speakers en een radio.
Iemand vertelde mij dat je er een radio bij moest kopen en dat die...
Sins vorige week de R19 verkocht en een megane aangeschaft met wat meer luxe.
Nu geeft deze mooi het olie peil aan al sje de auto start.
nu is het zo dat deze bij het starten van een koude motor, hij bij iedere start verschilt qua stand.
een keer is...
de laatste tijd als ik voor een stoplicht sta gaat mijn toerental steeds om hoog en naar beneden van 5 naar 10
motor lijkt er iets meer moeite mee te hebben
dit is niet constant andere keren doet...
Ik heb een renault megane coupé sport 1.6.
En sinds gister doet de digitale klok het niet meer en eronder staat ook de temperatuur.
De verlichting ervan doet het dus niet meer.
Als je goed kijkt kan je wel lezen wat er staat en de...
Hallo,
Ik ben nieuw hier en zou eventueel een Megane cabrio diesel aankopen van bwj 2005. Heeft iemand hier ervaing met deze wagen?? Zowel negatief als positief. Thnx.
Auto is in goede staat en heeft pas een grote beurt gehad waarbij wiellager, veerpootvering en ashoes is vervangen. De auto staat te koop ivm auto van de zaak. Auto rijdt fijn en heeft vele opties:
Het raam in mijn rechter achterportier van mijn renault megane break 1.4 16v uit 1999 doet niets meer.
Is dit een euvel van dit type auto en zo ja wat kan ik hieraan doen?
Hi, ik heb een vraagje over mijn dakdragers. Ze zijn origineel van de renault megane break uit 2001. Helaas zaten er geen sleutels bij. Weet iemand of je deze kan nabestellen of weet iemand een manier om ze te verwijderen zonder sleutels. Ik gebruik...
Bij mjn renault Megane break uit 2000 (1.6 16v expression) trilt het rempdaal (soms) plotseling vlak voordat de auto stil staat en de remdruk afneemt. Je hoort dan ook een schurend geluid. Het lijkt alsof de ABS heel even in grijpt. Maar las je...
Ik heb een renault mega break 1.4 16v uit 1999.
Nu heb ik gehoord dat de versnellingsbak bij sommige renaults bij 200000km kapot gaat of is gegaan.
Is dit ook een te verwachten euvel voor mijn auto? Ondertussen 167000km op de klok....
Bij mijn megane break uit 2001 branden het lampje abs en serv, hij heeft echter net een beurt gehad. Is er echt iets mis of moet het gewoon nog gereset worden?
Renault Megane Authentique bouwjaar 2002.
RUIT vooraan opzij rechts gaat moeilijk op en neer en heeft daarbij het ruitgeleidertje dat op de ruit is geklonken al uit het raam gerukt. Daarbij is blijkbaar een beentje van het ruitgeleidertje...
Nou kwam ik vorige week terug van vakantie vraagt mijn auto aub olie bijvullen.
Ik een litertje erbij gegooid komt maar nu ging een collega met mijn auto weg die
heeft 400 km gereden en weer vraagt ie om olie .
en aangezien ik voodat we op vakantie...
Ik heb een renault megane coupe sport gekocht uit 1999
Ik vroeg me af of er airco in zit, waar hoort de knop van de airco te zitten?
De auto heb ik nog niet dus ook nog geen boekje vandaar
Ik wil een fiets op de dakdragers bevestiggen weet iemand welke drager ik moet kopen,
omdat er heel veel niet passen.
de dragers zijn namelijk 7 cm dik.
Ik zit met het probleem dat mijn cruise controle nietmeer werkt.
Ik heb een megane II grand tour 2,0 16v uit 2004
Alles doet het volgens mij nog alleen blijft hij niet op de gewenste snelheid vast staan.
Weet iemand hier iets meer...
Bij de vervanging van mijn voorruit heb ik een nieuwe Regensensor unit ontvangen van HELLA.
Dit is niet de electronica zelf maar de spiegelunit die ook op de ruit zit bevestigd.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum