Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er verschil tussen de antenne van de Megane uit 2005.
Ik heb een fullmap navigatie in het midden zitten. Nu is de rubberen rand onder antenne helemaal kapot. En ik heb behoorlijk slecht ontvangst. Zit in deze antenne ook een GPS...
Zit er verschil tussen de antenne van de Megane uit 2005.
Ik heb een fullmap navigatie in het midden zitten. Nu is de rubberen rand onder antenne helemaal kapot. En ik heb behoorlijk slecht ontvangst. Zit in deze antenne ook een GPS...
het gaat hier om een megane coupe van 97
Richtingaanwijzer achteraan brand mee met remlicht, en andersom
ik veronderstel slechte massa, maar ik zou niet weten welke massapunten ik moet nakijken ?
alvast zeer bedankt !!!!
Na wat vreemde geluiden is nu de versnellingsbak van onze Megane nu toch wel stuk. Om nu te kijken of het nog zin heeft om dit te laten repareren zou ik graag willen weten wat dit zo ongeveer gaat kosten. De man van de pechdienst had het tussen...
Mijn autotje heeft nu 48.500km, ik merk op dat als ik optrek mijn toerental van de motor sneller omhoog gaat dan dat ik aan snelheid win.
OF
Ik rij op de autostrade 120km/h en het toerental van de motor gaat omhoog zonder dat ik aan...
Ik krijg via de zaak een nieuwe megane grand tour eco2 business line. Daar zit nu als extra een carminat nav systeem bij (verder standaard radio 4x15w zonder cd wisselaar). Nu ben ik al paar uur aan het zoeken maar kom er niet achter wat voor...
Heb dus een renault megane cc van 2004 met een 1.9dci motor met 109000km
heb dus het probleem dat bij het optrekken vooral 2de en 3de de auto in lage toeren wilt trillen,, is mij wel opgevallen dat als ik van 1 naar 2 schakel de auto trilt wanneer...
hallo forummers,
ik heb een probleem met mijn megane 1.6 cope
plots heb ik geen compressie meer de uitlaat maakt een raar geluid en de motor lijkt op 3 poten te lopen
mijn maat (hee pietje :P ) heeft vandaag de thermostaat vervangen omdat het...
hoi
ik rij wel es in een megane, 2005.
mooie auto, behalve beetje laag. zit de hele tijd met mijn hoofd tegen het verlaagde dak aan. panorama dak he... :-)
maar...
ik snap echt nix van die radio die hierin zit.
het is een cabase auditorium ding....
wie kan vertellen (en ook waarom) wat een goede carkit is om in te (laten) bouwen in een megane met een cabase radio en carminat kleuren scherm systeem?
zou mooi zijn als de tel gegevens op scherm zouden komen van het carminat, maar geen must....
Ben sinds kort eigenaar geworden van een megane station uit 2000 en hij bevalt me prima. Daarvoor had ik een oude passat maar die heeft het begeven na 375.000km. Nu had ik voor de passat allerlei handleidingen voor het in en...
Mijn broer heeft recent een Megane grand tour 1.9dci 2004 gekocht.(ong. 170.000km).
Dit rijdt gewoonlijk fantastisch.
Nu is het de tweede keer in circa 10.000km. dat de EGR-klep (exaust gas return) dicht zit.
Dan springt...
Ik heb sinds kort weer een verstuiverprobleem (van de 2e cilinder) in mijn renault megane break 1.9 dci uit 2002, wat bleek na een bezoek aan een garage (die het las met een comp.). De auto rijdt op 3 cilinders, heeft weinig kracht bij de hogere...
Ik heb een Megane Coupe 2.0liter op g3 bj1998, nu begon mijn auto vorige week te leven.
De lampen gingen aan en uit, deuren op slot van slot, en dat auto begon te praten via de boxen (kreunen en kraken). Nu dacht ik aan een eerder...
ik heb een megane cabrio van 99 .Nu zitten er spijtig genoeg een paar blutsen in de motorkap .Nu mijn vraag ik kan een motorkap van een megane coupe bouwjaar 2001 kopen is deze hetzelfde .Kan deze zonder problemen gewisseld worden.
Dank bij...
Ben er net achter gekomen dat mijn rechter mistlicht niet meer werkt (voorzijde)
Nu ga ik ervanuit dat het lampje zelf defect is.
Ik neem mijn instructieboekje erbij, en hier word er niet bijster veel over verteld.
Er staat ook niet...
Ik heb sinds kort nieuwe velgen onder mijn Megane II uit 2005. In deze velgen zitten de bandenspanningssensoren ingebouwd. Nu heb ik het zelf niet in de auto zitten. Kan dit achteraf ingebouwd worden. is dit alleen een software matige...
Mijn auto (megane, scenec 1.6 E 1999) ligt plat . ik heb gisteen op de sleutel om de cetraal vergrendeling aan teslaan maar de auto deed niks . ik ging de auto weer in probeer het te starten maar het kon ook niet . er brandt geen...
Ik ben nu iets meer dan een week in het bezit van een renault megane 1.4 uit 1996.
Voor de koop merkte ik op dat de aanjager niet werkte. Nu heeft de verkoper van het autobedrijf deze vervangen/gerepareerd voordat hij hem af zou leveren. Na...
de laatste tijd wat duurdere reparaties laten uitvoeren aan mijn Megane.
3 weken geleden zijn de achterste schokdempers vervangen, 1 schokdemper was gebroken.
Het scheen een hels karwei te zijn geweest om de bussen eruit te krijgen....
Mijn Scenic start normaal maar loopt soms stationair al gauw richting de 3500- 4000 rpm. Het maakt dan niet uit of het koud, warm of vochtig weer is. Het gebeurt overigens niet altijd maar is erg vervelend als je bv. voor een stoplicht staat en de...
Hoi,
Ik heb een Renualt Megane 1.6 16v nieuwe model 2003, ergisteren toen ik naar huis kwam was nog goed, even later wou ergens gaan deed raar en brande Sevice lampje en daarna nog tekentje van motor en kreeg melding INPUITING COTROLEREN. De auto...
Ik ben nieuw op dit forum en heb meteen al een vraag :?
We hebben 2 megane's, een CC uit 2007 en sinds kort een coupe uit 1996.
Met de laatste hebben we een probleem met de verwarming.
In eerste instantie bleef de motortemperatuur...
Ik ben in het bezit van een renault megane 1.9 DCI uit 2003 met Xenon verlichting.
Nu is de rechterkoplampunit al eens vervangen omdat deze koplamp na een tijdje uitviel. Ik weet dat ik voor deze reparatie een behoorlijk bedrag moest neerleggen....
Sinds kort doen allebei de ramen van de achterportieren het niet meer.
Ik heb alles nagekeken :
De zekeringen zijn goed.
Alle connectors zitten goed vast.
De schakelaar voorin de auto om de ramen te blokeeren doet het en je hoort...
beste, ik heb een megane cabrio van 2007 .nu wil ik er een installatie in leggen.in mijn voorige auto's had ik allemaal een woofer in de koffer liggen maar bij een cabrio ligt dit wel net iets anders.heeft iemand hier al ervaring mee of weet er...
Mijn mégane 1.9d heeft een ouderwetse analoge klok op het dashboard.
Nu ben ik af en toe best handig met apparaten en soms zelfs met auto`s, maar ik krijg niet gevonden hoe ik dit klokje in moet stellen c.q. op tijd moet zetten. Ik heb het boekje...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum