Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
soms rij ik in een megane 1.6i 16v uit 2005.
nu merk ik dat ik een vreemd geluid hoor op het moment ik het stuur naar links draai en naar rechts draai.
het lijkt erop alsof een veer ineens ontspand.
een soort *ploink* geluid.
dit gebeurd...
Goedemiddag allemaal!
Ik heb een renault megane coupe uit 1998, 2.0 8kleppen motor.
Nu ligt er meestal een beetje olie onder de auto als ik weg rijdt. Niet heel dramatisch, maar toch een paar drupjes zegmaar.
Nu is mijn vraag, wie weet waar dit weg...
Ik Hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik was bezig om wat vlekken uit de bestuurders stoel te halen. Toen zag ik dat het kunstof onder de stoel los zat. Deze wilde ik terugklikken. En toen trok ik de hendel lichtjes naar me toe zodat ik erbij...
ik heb sinds afgelopen week een vreemd probleem met megane grand tour uit 2004.
Het raam aan de bestuurderszijde werkt niet goed.
in het begin ging hij met schokjes naar beneden en daarna uit zichzelf weer naar boven.
naar de garage...
Heb mijn auto naar de Garage gebracht voor een onderhoudsbeurt. Mij werd later gemeld dat de voorbanden versleten waren en vervangen moesten worden. Veiligheid gaat voor alles dus laten vervangen (daar ben ik niet moeilijk in) Nadat we de auto...
Het ging een tijdje goed met m'n Mégane, maar nu heb ik weer iets leuks..
Sinds vandaag krijg ik regelmatig de melding 'kaart niet herkend' in mijn display. Na een paar keer de kaart op en neer bewegen of in en uit halen doet hij het tot nu toe...
mijn display die in het dasbord zit ingebouwd voor de radio en navigatie valt steeds voor een deel uit, of er brand een hele rij achter elkaar, of delen van letters vallen weg, heeft iemand dat ook aan de hand gehad en ligt dit aan de radio of aan...
Ik heb een Renault Megane 1.9 DCI uit 2004, ik ben hier erg blij mee.
Ik heb de laatste 1,5 jaar wel veel problemen met de standaard af-fabriek Xenon verlichting.
Hierdoor heb ik redelijk wat geld geinvesteerd aan reparatie's, ondanks de...
Ik heb in korte tijd inmiddels toch al aardig wat vraagjes, waar Renaultforum al niet goed voor is, jullie zullen zeggen ga met je auto naar de dealer, je heb toch garantie? maar die zit in Hapert en ik woon in HI Ambacht, dus als ik het even zelf...
Weet iemand waar je onbeschadigde 2e hands interieur onderdelen kan kopen? zoals binnendeur handgrepen voor de voorportieren 2 deurs donkergrijs, dashbordkast klep donkergrijs of een bagage/hondenrek voor 2 deurs hatchback, rechter zonneklep grijs.
Sinds enige tijd heeft onze auto last van piepende remmen, waarbij het lijkt alsof de remblokken niet meer loskomen van de remschijven en heel licht piepend geluid geven, dit geluid is niet continue en ook niet tijdens het remmen zelf, eerst was het...
Ik heb een heel vreemd geval aan de hand, er staan ook al een paar andere topics van mij hier, maar tijdens het onderzoeken van de rammel, zie elders, heb ik naar tevredenheid een parrot carkit ingebouwd, tot nu toe werkte het perfect, maar nu kom...
Ik heb sinds kort een renault megane uit 2004, 3 deurs hatchback, als ik op een hobbelig weggetje rijd, dan hoor ik een rammel links achter mij, het lijkt dat de deur niet goed dicht is, maar dat is niet het geval, ook als ik tegen de ruit duwt,...
Weet iemand of een nieuw type neus past op een megane uit 2004 Opties lijkt alleen het gedeelte van de grill anders
maar kan ik de bestaande koplampen en mistlampen hergebruiken of moet ik deze ook nieuw kopen
ik heb een megane II gt uit 2004 met 142000 op de teller ,nu vind ik al vanaf het begin dat de koppeling zwaar gaat en dat het gaspedaal vaak met een vertraging reageerd alsof hij inhoud !! wie heeft soortgelijke problemen of herkend de oorzaak want...
ik heb sinds een kleine week een Renault megane 1.5 DCI van 2004 gekocht.
Nou kwam ik tot de ontdekking dat het achteruitrijd licht niet werkt.
ik heb met zo'n spanningzoeker gekeken of er spanning op de aansluiting staat achterin, en als de...
vorige week liet ik op mijn megane break 19 dci 2001 remblokken vervangen. aan de remblokken waren draden maar geen connecties dus kan niet zien naar de slijtage hoe dit oplossen. een schijf was reeds ingesleten. Metaal op metaal
hallo,
ik heb een megane cabrio van 2000.
nu heb ik het volgende voor:
mijn lichten werken niet meer.
heb geen standlicht, groot licht, gewoon niks meer.
heb de zekeringen nagekeken en die zijn niet kapot.
weet er iemand raad
Megane senisc 1997 met G3 installatie (Vialle) met zojuist vernieuwde injectoren + verdeler, maar plotseling vermogenverlies blijft. ik kan niet de storing oproepen. komt met name voor in 2 situaties: op snelweg bij het inhalen + voor of omgeving...
Sinds een paar maanden heb ik een renault Megane 1.6 /16V bj 2003, Ongeveer 3 weken geleden s'ochends moest naar werk en tijdends starten maakte hij een soort geluid alsof 2 tandwielen niet op elkaar goed zetten, een soort rrrrrrrrrrr en toen gelijk...
Aanstaande zaterdag ga we met het vrouwtje op vakantie.
Nu wil ik (op het laatste moment) nog ff uitzoeken of ik mijn mp3 speler op
de Tunerlist radio kan aansluiten. Ik lees diverse verhalen op het forum en het
is mij niet geheel duidelijk meer....
Sinds kort heb ik als ik langzaam rijdt, en stuur; bijvoorbeeld uit een parkeervak rijden. dan maakt het wiel links voor een krakend geluid. Enig idee wat dit is, en of het kwaad kan om komende week op vakantie te gaan..
Sinds een paar dagen een Megane grand Tour uit 2004 en nu hoor ik steeds vreemde geluiden bij het in en uitveren van de voorkant
ik heb hetzelfde gehad met een eerdere megane maar wil de reparatie graag zelf doen ivm de hoge kosten
Iemand...
Zoals de titel al beschrijft: de autoradio wil met geen mogelijkheid meer van Mute af.
Ik heb het idee dat het wel eens door de carkit zou kunnen komen, ik hoorde een aantal piepjes (kenmerkend voor carkit piepjes) en daarna werkte mn carkit ook...
Hallo,
Ik was eens benieuwd of iemand hier weet of het verstandig is om hulpveren te monteren bij een Megane II 1.9 DCI 120 hatchback van 2004. Ik ga een caravan van ca 1250 tot 1300 kilo trekken.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum