Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een probleem met mijn megane classic 1.6 16v uit 2000.
De auto start koud probleemloos, maar als ik de auto warm moet starten slaat ie niet aan.
Wat kan het probleem zijn?
Ik heb 5 maanden geleden een nieuwe Renault Megane Grandtour 1.9 dci.
Deze is vanmorgen voor zijn 15.000 km beurt geweest en sindsdien krijg ik de lichtautomaat niet meer in de stand die ik wil hebben.
Hopelijk kan hier iemand me verder helpen. Bij een Mégane II zit in de rechtse achterlicht ook een mistlicht. Alleen ls je de mistlichten op zet gaat enkel het linkse branden. Wat trouwens bij elke Mégane II zo is. Nu graag had ik het rechtse ook...
ik heb sinds 3 weken een megane gekocht uit 96, grappig auto;s maar beetje saai als je er niks aan doet.. dus ik liep van de week de halfords binnen en zag daar een mooi mattensetje (met blauwe rand en traanplaat bij bestuurder) en...
Ik ben sinds 2 jaar in het bezit van een Renault Megane Cabrio uit 1997. Sinds kort heeft ie kuren en wil ie dan wel en dan niet van de startonderbreking. Ik dacht dat 't misschien aan de batterijtjes van de sleutels kon liggen, maar dat doet 't...
Ik heb een megane coupe met een 2.0 motor. De motor heb ik stuk gereden en nu wil ik een andere er in zetten. Het goede nieuws is dus dat ik een blok heb gevonden, maar het heeft een stalen carterpan en die van...
Mijn vriendin heeft sinds enkele maanden een Megane Coupe uit 1,6e 1998. Het is een erg fijne wagen om mee te rijden, en hij bevalt goed, op het iets minder praktisch zijn in sommige gevallen na dan..... :)
Ik heb een Megan Coupe 1.9 dti uit 2000 en heb problemen met de electrische kantel raampjes achter. Heb het motortje eruit gehaald en de tandwieltjes zijn kapot. Weet iemand of ik deze kan vervangen of dat ik het complete onderdeel moet vervangen en...
Mégane GrandTour van 2005 met 60.000 km op de teller.
Het stuurwiel maakt rare geluiden, je voelt dat het soms wat tegenwringt, en vooral ... je hoort hier en daar een droge kraak . De garage merkt niets abnormaal .... na de grote onderhoudsbeurt,...
Ik ben op zoek naar een einddemper voor mijn Cabrio, dat je links en rechts een eindstuk hebt. Ik weet dat ze bestaan, alleen niet van welk merk. Ook zoek ik daarbij een passende achterbumper, waar de uitlaten mooi ingebouwd in passen.
Is...
Heeft iemand voor mij een schema waar alle bedrading in de megane coupe phase 2 uit mei 2000 op staat? Dit in verband met het inbouwen van een alarmsysteem.
Goede morgen, Heeft een van jullie ervaring met het aansluiten van een extra geluidsbron op een radio renault? Ik krijg als lease auto een Megane 1.5 dci business line met vooraf ingebopuwde radio cd speler. Nu heb ik gehoord dat je eenvoudig...
Ik heb enige tijd geleden een lekkage gehad waardoor mijn matten behoorlijk zijn aangetast. Origineel zitten er mooie beige kleurige matten in de auto met rondom klitteband en uitsparingen voor de luikjes in de vloeren.
Volgens mijn Renault dealer...
Ik heb een megane coupe 1.6 16v uit 2000 alleen nu heb ik een probleem
mijn sproeiers voor me ruitenwisser voor en achter raam doen het niet meer, ik hoor de pomp wel werken als ik de hendel naar me toe trek maar er komt dus nix uit,...
ik heb een paar maanden geleden een Scenic van bouwjaar 2004 gekocht. Hierin zit een standaard Renault Tuner List radio die naar mijn bescheiden mening redelijk behoorlijk werkt.
Het enige probleem is dat deze radio geen MP3 CD's kan lezen....
Wij zijn opzoek naar een Megane van 2003. :)
Liefst wel met automatische airco.
Als het een benzine auto is dan liefst niet meer dan 80.000 km.
Voor de rest maakt het niet uit of het een 1.4 of een 1.6 16V is.
Hoi deskundigen, ik heb een vraag over de Megane 1.6 16v HB RXE Aut van mijn moeder.
Door omstandigheden heeft deze auto 9 maanden stil gestaan.
Meestal kruipt de automaat in D langzaam weg als je de rem loslaat. Dit lijkt me normaal.
Echter sinds...
Ik ben van plan zaterdag a.s. een zwarte Megane Coupe DCI (Dynamique) van 2002 te kopen.
Ben erg benieuwd wat de modelspecifieke min puntjes van dit model zijn (ook de Coupe in algemene zin) waar ik goed op moet letten....
Toen ik in november mijn wielen vevangen heb door de winter versie, kwam ik er achter dat de voorste velgen zeer vettig waren aan de binnenkant.
Al gou kwamen we er achter dat de aandrijfashoes klem zowel...
Ik had even een vraagje, we zijn van plan een renault megane te kopen maar na een proefrit bleek de airco en de lpg g3 het bijde niet te doen.
De verkoper heeft gisteren de auto laten nakijken door een gas inbouwer en die vermelde...
Ik moet dringend mn oliedrukkontakt vervangen op mn megane 1.9D. Als ik dit kontakt losdraai, komt er dan olie vrij ? of kan ik gerust losdraaien, vervangen en klaar is kees ??
Na een kettingbotsing ben ik op zoek naar een nieuwe mégane I. Ik maak per jaar ongeveer 30.000 km.
Nu ben ik erg aan het twijfelen tussen een LPG-G3 en een diesel. Qua brandstofprijzen en wegenbelasting ga ik uiteraard voor de...
Na een kettingbotsing op de A1 (zie mijn topic bij de scenic) ben ik op zoek naar een nieuwe Mégane op LPG-G3.
Nu hebben de beetje betaalbare auto's een km stand van rond de 200000 en meer. Is dit een punt om een auto niet te kopen,...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum