Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heeft iemand op dit forum ervaring met de light on automaat van de MeganeII?
Ben sinds twee weken trotse eigenaar van een nieuwe Megane Grand tour Dynamique comfort, deze auto heeft een functie light on en is geaktiveerd, maar ook tijdens heldere...
Mijn versnelllingsbak is er na 130 k meegestopt. Vind ik persoonlijk een duizendje of 250 te weing. Maar op coulance hoef ik niet te rekenen omdat hij drie jaar oud is. Wat vinden jullie daar van? Ligt het aan mij of is dat inderdaad erg weinig voor...
Hoi ik heb pas een megane cabrio gekocht uit 97
met een elektrisch dak
Alleen lukt het me niet om het dak te openen
Het enige wat ik hoor is een piep geluid (net of je iets fout doet ofzo)
Kan iemand zijn/haar ervaring delen over de megane 1.9 dci van 2000.
Hoe veel is het verbruik, garage zegt 1 op 15 klopt dit.
Heb een beetje pech gehad met de vorige aankoop megane 16.16v van 2000 op gas, nu anderhalve maand geleden. Staan wat meer...
hallo ik ben in het bezit van een megane van 1996.vorige week is de printplaat van het regelapparaat vervangen.
gisteravond stopte de wagen plots. a.n w.b erbij ,deze heeft een zekering vervangen die voorin het motorcompariment zit (nr 6 ) .daarna...
Een vriend van me heeft een Mégane RN 1.9D van 1999 gekocht met airco. Deze auto bevalt prima :) , aleen is in deze auto door de vorige eigenaar gerookt. Nu heeft hij ontzettend last van een stinkende airco en rooklucht in het interieur. Het...
zonet heb ik de vraag gesteld omtrent een vraagbaak. Dan nu een vervolgvraagje. Weet iemand een goede, standaard remschijf en bijbehorende blokken voor de Megane 1.6 16v RXE uit 2000? Bij de dealer zijn ze ook te krijgen maar er moeten...
laat ik me eerst even voorstellen. Mijn naam is Edwin en ben 33 jaar. Zelf rij ik geen Renault Megane maar een goede vriend van me wel. Voor hem stel ik bij jullie een vraag.
Het gaat om z'n vijdeurs , 1.6 16V RXE uit 2000.
Hij is op...
wie weet, waar het windhuilend bijgeluid vandaan zou kunnen komen, wat ik vrnl aan de linker zijde van onze renault megane 1,6 sedan waarneem, bij enige snelheid? als ik zou weten, wat de oorzaak is, zou er mischien wat aan gedaan kunnen worden.ps....
Bij de Mégane RXi automaat van mijn moeder zijn de dagteller en de boordcomputerfuncties niet meer op het display te krijgen :cry: . Wat denken jullie? Schakelaar kapot waarschijnlijk?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum