Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo allemaal.
IK heb weer een renault megane break gekocht, een zwarte 1.6 16v op g3 dynamique uitvoering uit 2001. Het viel mij op dat hij ook achter schijven heeft. In alle boekjes kom ik achter trommels tegen. Kan iemand mij vertellen of het...
Hoi allemaal.
Ik had een vraagje over mijn Megane 1.6E uit '96, ik heb plotsteling last van behoorlijke trillingen in de auto tijdens hoge toerentallen, maar ook tijdens stationair draaien. Tevens gaat hij ook zeer moeilijk in de eeste versnelling....
ik heb een megane van 1996,als deze bedrijfstemperatuur heeft bereikt zou de koelvan aan moeten slaan ,deze slaat echter niet aan waardoor de motor te heet wordt .DE termostaat in de radiateur geeft wel stroom als het blok heet is naar de koelvin...
storing in koelsysteem. als de wagen op bedrujfstemperatuur is slaat de koelvin niet aan,ik heb wel spanning op de sensor op de radiateur als deze warm is en deze geeft ook spanning naar de koelvin.de koelvin slaat dan echter niet aan. als ik de vin...
Tijdens het optrekken maakt de koppeling van mijn Megane 1.6-16v uit 1999 een gierend geluid. Het lijkt ook wel alsof hij niet van zijn plek afwil komen -een vertraging in het wegrijden- (is niet zo). Ook bij het pittig doortrekken van zijn 1e...
Ik ben in het bezit van een Renault Megane Break 1.4-16V van 2000. Enige tijd geleden heb ik de distributieriem en de keering achter de poulie van de distributieriem vervangen. Dit laatste omdat er olielekkage was en deze leek hier vandaan te...
Ik heb deze auto gekocht met 20000 km op de teller er staan er nu 28000 km op maar de achterbanden slijten scheef af buitenzijde nagenoeg geen profiel meer heb reeds een afspraak gemaakt met de werkplaats van de Dealer is dit een euvel wat bij een...
L.S.
Ik heb Carminat Pictogram navigatie in mijn Megane Sedan. Heb moeite met het lezen van de displays door de zon. Is hier een remedie voor?
Is er al een nieuwe cd sinds 09-2004?
Bij voorbaat dank,Overwat
Renault Magane Breack uit 2000. Ik krijg bij het aanzetten van het contact een tikkend geluid. Na onderzoek bleek dat er een tand uit het tandwiel van de recirculatieklep is gebroken. Volgens zeggen moet dan de hele unit vervangen worden en om daar...
De ruitenwissers van mijn Renault zijn aan vervanging toe. Zowel voor als achter.
Weet iemand daar de afmetingen van of waar ik ze on-line kan bestellen. Artikelnummers of zoiets zijn ook welkom, kan verder namelijk niets op het net vinden hierover.
ik heb een renault megane uit '96 een cabrio en ik wil graag de koplampen van de nieuwe type megane coupe uit 2000 in mijn megane plaatsen, past dit?? kan iemand me hier me helpen?
ik heb een renault megane uit '96 een cabrio en ik wil graag de koplampen van de nieuwe type megane coupe uit 2000 in mijn megane plaatsen, past dit?? kan iemand me hier me helpen?
Kan er eventueel met een adapter een andere autoradio in de Renault Megane??
en zoja, blijft het display het dan gewoon doen??
en als het nee is, kan er op deze analoge radio een bleuthoot aangesloten worden?
:?
Ik kom er echt niet uit!!
Kan iemand me helpen?!
Ik heb nu sinds een maand een Megane uit 96 en ben er zeer zeker trots op :D
Alleen doen me knipperlichten en alarmlichten het opeens niet meer :?:
Ik stond ergens dubbel geparkeerd en had dus...
Ik heb vorige weer mijn nw renault megane grandtour 1.5 DCI 100 pk opgehaald. Super auto..
Echter ik wil graag weten wat voor soort olie hierin gaat..
Ik heb het onderhoudsboekje bekeken, maar kan het niet echt spcifiek...
Ik heb een Megane met Radiorenault cd met het gele (digitaal?) stekkertje voor de stuurbediening . Nu wil ik in mijn auto een Radiorenault cass met wisselaar inbouwen maar hierop past de gele stekker niet is hier een verloop stekker voor...
Hallo, ik heb een vraag, en ik hoop dat ik hier wat reacties van jullie op krijg?!
Ik ben zeer geinteresseerd in een 1.4 16V megane uit augustus 1999, en ga deze waarschijnlijk binnenkort bekijken.
Maar nu ben ik benieuwd of dat er van dit type veel...
Ik rijdt sinds kort met een Megane als bedrijfswagen. In m'n vorig autootje had ik een een versterker en basskist staan, en ik mis die vette sound wel een beetje, hoewel de originele audio-installatie wel redelijk goed is voor normaal...
Wie o wie kan me vertellen welke draden ik kan gebruiken om mn carkit aan te sluiten in mn renault megane break
19Dti 2001, er zit een orginele renault radio CD speler in. dus met stuurwiel bediening + Mute knop
Op de handsfree unit zitten een...
Iemand ervaring met het inbouwen van speakers achter in de deuren van een Megane 2 Grand Tour ?
Het schijnt dat het hele paneel eraf moet. Zal me uiteindelijk wel lukken maar waar moet ik speciaal op letten ? :?:
Ik ben nieuw hier. Mijn vriendin heeft een renault megane cabrio, maar maar voorbumper is kapot. Dus nu is mijn vraag of iemand nog een bumper te koop heeft, of dat jullie misschien onderdelen handelaren of slopen kennen waar ze nogal wat...
Ik zoek voor de Megane Scenic een Gebruikers handboek .
Ik heb hem nu in het frans.
mijn frans is echter, zacht uitgedrukt een beetje roestig. :(
(niet de Scenic trouwens)
Kan iemand me aan zo'n boekje helpen?
Digitaal of op papier.
ik wou vragen of iemant mij kan helpen
mijn blower blaast geen kouden/warmen lucht meer en het lichtje dat normaal gaat branden als je op dat knopje er naast in druk brand ook niet meer kort om hij doet niks meer
weet iemand mischien waar het aan...
Help!!! Wie kan mij vertellen hoe ik de lamp units van mijn Megane Hatchback 5 deurs kan loshalen om zo de lampen te vervangen. De manier de Renault opgeeft, via de wielkasten, is erg beperkt qua ruimte. Ik wil het dus via deze weg doen. Onder de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum