Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi mijn is carola mijnachterdeur gaat zoqel van binnen ala buiten niet open..
Ik heb de deur bekleding eraf gehaald en nou ben ik er achter gekomen dat het hendeltje los is gekomen van de buitendeur hendel.
Maar ik kom er haast niet bij wie oh wie...
In mijn kers verse Megane is de aanduiding van de pook knop versleten en dat wil ik vervangen. het gaat om een 6 bak . moet ik dan de hele pook knop vervangen of is er een los plaatje voor te krijgen ?
Nieuw hier op dit forum. Rijd zelf volvo, maar ben een vriend aan het helpen zijn Megane 1 cabrio uit 1998 met voorschade weer netjes te maken.
Nu heb ik een voorbumper in de juiste kleur gevonden, naar die komt van een megane 1 facelift uit...
Bestaan er kuipzetels die passen de megane 3 grandtour?
Of eventueel onderstel voor apart kuipzetels, maar dan zit ik nog met de veiligheidsriem en het alarm.
Gisteren een wat schalkse vraag van mijn dame wat het betekent als het handremlampje (soms) aan gaat met het stoplampje. Hmm, hoe lang hebt je dat al. Nahh,, sinds gisteren, maar het was maar soms.... dus mevrouw heeft er nog ong. een dag mee rond...
Ik ben bezig me te orienteren op het kopen van een nieuwe auto en ik ben er sterk over aan t denken om een Megane Estate TCe uit 2013 te kopen.
Maar als nieuwe Renault rijder, ben ik erg benieuwd of jullie tips hebben waar op te letten....
Ik heb momenteel een Renault Megane cabrio van 2007 (1.9dCI) met automatische versnellingsbak. Echter, deze geeft zeer regelmatig een storing transmissie controleren . Ik heb dit laten uitlezen en het blijkt dat er een hydraulisch...
Ik heb een Megane break van 2000, een 16 16v.
Juist is onderweg de riem van de dynamo ontvlucht, er zal een andere op moeten.
Zit ook over de stuurbekrachtiging heen.
Auto staat nog ergens onderweg, hoe makkelijk is het om die riem te vervangen, en...
Hallo,
het display tussen de klokken van onze megane2009 knippert aan en uit, alsof er een los contact is ofzo...
Iemand een oplossing, eenvoudig te repareren vervangen, wat is er loos?
ik heb een Megane Hatchback 1.5 diesel van 2005. Daar zou ik de origine radio willen vervangen door een dubbel din model.
Ik ben er nog niet uit welk merk en met welke functies, Nav, DVD...... maar zit met volgende vraag.
Dien ik een set aan...
Wie kan mij helpen,Verwarmijn deed het niet,verwarmings element was kapot,heb nieuw geplaatst.Hebben het getest en werkte prima,
wilde de wagen in de garage zetten,en werkte niet meer,kan er iemand mij helpen.
Weet het niet meer.
Mijn zoon heeft een Megane CC van 2005 gekocht met NAP 110.000 km.
Alles netjes ingevuld/ gestempeld en Renault dealer onderhouden. Prima auto ziet echt goed uit en rijdt ook heel goed.
Vandaag doet zich echter een probleem voor waar ik...
Sinds een paar dagen geeft mijn auto vanzelf gas als die in vrij staat. Het gaspedaal gaat vanzelf naar beneden. Best eng :think: . Ik moet mijn voet eronder doen en hem terug omhoog halen. Niet elke keer als die vrij staat. Af en toe doet ie dit....
Besten,
Ik heb in juni een renault megane DCI 110 gekocht. In de zomer kon ik er behoorlijk zuinig mee rijden, ik haalde makkelijk 4,0 liter per 100 km.
Nu in de winter rijdt ik niet zuiniger dan 5.0 liter op 100 km. Ik rijd een groot deel op de...
hallo en goedemiddag,
in februarie van dit jaar een Renault megane estate van 2006 op gas gekocht,het is een 1600 16 klepper.techline.
Auto heeft 2 weken goed gelopen,toen liep hij slecht stationair als hij koud was(op benzine dus)na een paar km...
Wij zijn sinds vandaag in het bezit van een Megane 2 uit 2008. In de auto zit een radio/cd met Carminat Navigatiesysteem.
Nu ben ik niet kapot van muziek afspelen vanaf cd en wil een Ipod aansluiten. Kan iemand hier mij hierbij helpen...
hallo forum ,mijn renault megane grand tour uit 2004 heeft een probleem met de aanjager(kachelventilator) deze werkt niet meer sinds kort de standen 1 tm 4 doen het niet en in dit jaargetijde met kou en vorst is dat erg vervelend,je voelt wel warmte...
Nieuwe katalysator, nieuwe lamdasonde en nieuwe bougies gezet. Motor draait niet goed en geeft te hoge CO2-uitstoot.
Nog mensen die dit hebben meegemaakt en eventueel tips hebben?
Alvast bedankt!
Hallo allemaal, Ik heb weer een probleem bij! Ik heb deze auto een maand nu in bezit, Ik heb tot de laatste keer in Nederland getankt maar nu in België en sindsdien doet hij het het slecht. Ik starte de auto en hij viel direct weer uit. na het...
Mijn Megane II 2.0 16V AUT EURO4 van bouwjaar 2003 heb ik het volgende probleem.
De auto heeft 210000 km gelopen. Bij stationair toerental geeft de motor een vreemd piep geluid.
Net alsof de airco pomp kapot is. Wat blijkt als ik de olievuldop open...
Zoals het onderwerp al aangeeft is mijn vraag om de hoeveel km / jaar de distributieriem van deze motor die in dit geval in een Megane cabrio ligt dient te worden gewisseld. De huidige eigenaar gaf aan 120.000 maar dat lijkt me wat veel....
Zoals mijn vorige bericht over het trillen van de auto, een andere vraag over de temperatuur van de auto.
Deze blijft bij mij op het 1e streepje hangen en loopt niet op tot aan de helft in mijn dashboard.
Garage geeft aan dat dit in de...
Na controle van het oliepeil ben vergeten de peilstok terug te steken ,
heb zo'n 20 km gereden zonder peilstok met als gevolg de motor vol olie.
Na controle van het olie peil bleek ik nog boven het minimum te zitten.
Na het...
Ik heb een Renault Megane break 1.9 DCI uit 2001. Ik heb vandaag nieuwe remblokken voor en achter besteld en wil deze in het weekend vervangen. Ik heb wel vaker remblokken vervangen maar nog niet bij deze auto.
sinds een tijdje werkt mijn achterruitverwarming niet meer. Als ik de schakelaar indruk, gaat het lampje wel branden. Ik hoor geen klik van het relais, maar dit hoorde ik ook niet toen hij nog wel functioneerde.
Ik heb een megane uit 2007 en sinds nu doet ie niks meer.
als ik de min op de accu zet gaan de alarm lichten aan en gebeuren er vreemde dingen in de auto display geeft af en toe aan dat de cardreader niet werkt maar geeft ook...
Voor het wisselen van het compete interier van een Megane Break 2012 moeten de gordels uit de gordelspanner worden gehaald en gemonteerd op de gordelspanners van het nieuwe interieur.
Hoe krijg je die los ? Het lijkt geklikt te zitten maar ik heb...
Hallo ik ben Danny en ben nieuw op dit forum en heb al gelijk een probleempje met mijn auto, sinds een paar weken ben ik in het bezit van een megane 1.6 uit 2006. Daarbij als ik mijn voorruit wil sproeien haal ik de hendel naar achter dan gaan...
Hallo,
Ik heb een megane type 2 dci bwj 2006 met een electrisch probleem, de linker knipperlicht gaat heel snel knipperen als ik rijdt en links af wil slaan dit doet hij alleen als ik rem......nu ben ik er ook achter gekomen dat mijn derde remlicht...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum