Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hallo ik heb even een vraag over remschijven te vervangen van een renault megane bauj 03-2006 .
ik moet voor en achter nieuwe schijven en rem blokken hebben is dat moeilijk te monteren of gaat dat vrij makkelijk .
en ben je er ook nog speciaal...
Ik ben in het bezit vaan een megane 3 coupe, 1.5dci van 11/2008.
Sinds kort is me opgevallen dat er een piepgeluid te horen is wanneer ik over een putje of een verhoogje rijd.
Het piepgeluid klinkt precies als metaal op metaal en is...
Hallo
Als ik weg rij, dan schakelt de auto snel over naar Gas G3. nu heb ik de laatste tijd last van als ik door een bocht te snel door heen ga. DAT de gas toevoer stopt. Het lampje Brand dan nog wel Groen. Moet hem dan op Benzine zetten en kan dan...
Ik heb een Renault Megane Cabrio gekocht uit 1999. Deze heeft naast het stuur een afstandbediening voor de radio en een 6 draads connector. (afmeting +/- 3.0x0,5cm) Ik heb via marktplaats een radio gekocht voor een Renault megane met een bus om een...
DSC_0533.jpg DSC_0533.jpg Hoi ik bezit sinds kort een Renault Megane 1.6 16v uit 1999 en mijn koppeling zit nogal hoog in het pedaal . Al verschillende tests gedaan , maar koppeling is goed . Nou zit er een zelfstellende koppelingskabel op . Mijn...
Sinds kort zijn we in het bezit van een Megane3 uit 2009. De radio en navigatie werkt goed. Alleen is het jammer dat Bluetooth het niet doet. Qua knoppen en software zou het moeten kunnen, maar het vakje laat zich niet aanvinken.
Graag tips...
ik ben toe aan een nieuwe (tweedehands) auto, en ben me aan het oriënteren.
Mijn oog is gevallen op een Megane III Coupe, ik vindt het een heel mooi model.
Nu zag ik vandaag een TCE 180 Privilege uit 2009 met iets over de 150.000...
Hallo,
Ik heb een megane 2.0 16v uit 2001 gekocht en nou blijft het toerental stationair hoog hangen. Nu heb ik hier al het een en ander over gelezen maar toch. Hij heeft 180000km gelopen en wil ik de riem ed dergelijke vervangen. Mechanic bied zich...
Ik heb met mijn megane problemen als ik de auto wil starten en de motor al warm is.
Bij het indrukken van de start knop gaat de startmotor wel rond maar slaat niet aan. Door ervaring ben ik er nu achter dat als ik de start/stop knop diverse keren...
Mijn eerste projectje aan mijn nieuwe Megane is het monteren van een trekhaak. Heb een gebruikte besteld die van dezelfde auto af komt dus dat zou moeten passen, hij komt morgen binnen.
Het is een originele Renault haak en er zit een klik kabelset...
Hallo Allemaal,
Ik heb mijn oog laten vallen op een 1.5dci GT uit 2006. Hij heeft 176000km gedraaid. Distributieriem moet over 40.000 vervangen worden.
- de airco en kachel bleken niet te werken, ze dachten de weerstand en zouden die vervangen maar...
wie kan mij vertellen hoe en waar ik olie kan vullen voor de stuur bekrachtiging van een megane 16v16 20005.de stuur bekrachtiging werkt niet meer .en krijg een storing stuur kolom defect
Renault megane
Bjr 2004
Hoi allemaal
Ik wil zelf mijn remblokken vervangen normaal zit daar een borgpen er spie in maar deze klemmetjes heb ik nog nooit gezien
Dus heeft er iemand een voor beeld plaatje of iets anders waar het op staat
Mvg caspar
Ik rijd een Renault Megane III 1.5 dci uit 2012 met een 128.000km op de teller en zit eraan te denken deze te laten tunen zoals ik voorheen mijn Megane II ook heb laten tunen.
Zou graag willen weten of het mogelijk is om het roetfilter en de EGR klep te verwijderen (dat is niet zo moeilijk :roll: ), en deze ook volledig uit de software te programmeren zodat het niet zichtbaar is dat deze...
Ik heb mijn auto in augustus 2014 gekocht bij VKV Renault (officiele dealer) te Zaltbommel.
Vorige week is mijn auto in deze garage geweest voor klein onderhoud (niets motorisch) en ik wou mijn onderhoudsboekje een weekje later...
mijn vraag is ik wilde mijn auto starten maar geen een lamp brande op dashboard en hoorde ook geen klik heb gekeken of klem los was van accu maar niet mijn lichten doen het gewoon en mijn electr deuropener doet het ook gewoon dit vind ik een beetje...
Even een vraag.
Is er ook een noodcode voor een Megane Scenic uit 1999 , de dealer zegt dat voor het type met fm remote geen noodcode is.
Auto start niet meer omdat de startonderbreker erop blijft zitten, deurenvergrendeling werkt...
Hallo ik bezit een megane hatchback uit 97 , er zit een casette radio in die ik wil vervangen, het geluid van de boxen is bagger je hoort veel geruis en het stoort erg, ik wil er een nieuwe radio ingooien met usb en aux en de boxen vervangen , heb...
Hallo mede Renault rijders(aanstaande vrijdag ben ik er ook een :D). Voor het eerst ga ik Renault rijden en dat gaat gebeuren in een Renault Mégane 1.6 v16 Dynamique 2008 55.000km. Ik wil graag weten welk megane ik nou heb, megane II of megane III...
Mijn nickname is dodojuice en dat staat in verband met mijn grootste hobby, detailen van auto's :mrgreen:
Ik rijd al heel wat jaren VW, maar ben er nu echt helemaal klaar mee..momenteel rijd ik een Passat van 2006 en dat ding zuigt me...
Sinds enkele weken komt het frequent voor dat als de startknop ingedrukt wordt de startmotor
gaat draaien maar dat de motor niet wordt meegenomen.
De startmotor loopt dus hoog in toeren op, de startmotor is echter ook weer uit te zetten door...
Ik heb op verschillende site's gekeken maar kan het niet vinden.
Ik wil het waarschuwings signaal wat mijn carminat tomtom geeft willen veranderen. Maar ik weet niet hoe.
op andere site's staat wel hoe het moet en dat dit met .ogg bestanden...
Kan mij iemand helpen met het probleem:
Auto start niet, allen als de accu is helemaal vol , start na 6 tot 10de keer, als start niet na 3de keer alles stop met werken, dan probeer ik nog par keer, en daarna moet ik accu...
Ik wil een Renault Megane Coupe 2012 aanschaffen maar ben er nog niet uit welke misschien dat
iemand mij kan helpen hiermee?
Word het de 1.2 , de 1,4 benzine of de 1.5 diesel?
Voor mijn woon/werk rij ik zo'n 350 km per week.
En heeft 1 van deze een...
20160201_171656.jpg Goedendag ik heb mijn renault megane coupe verkocht en ben nou trotse eigenaar van een renault megane break 1.4 2002 ik heb laatst een schroefset gekocht en voor staat die al perfect laag nu zit ik met me torsi as die muur vast...
Ik heb een megane grand tour 2.0 16v uit 2003 op lpg g3
Nu heb ik sinds gisteren dat hij op gas stottert en onregelmatig loopt en soms zelfs afslaat, het reageert net of het gas alsof het gas op is,als je het gaspedaal induwt gaat hij eerst...
Ik ben hier net lid en helaas is dat met een verlichtingsprobleem. Ik heb onlangs een auto gekocht bij een garage en 2 dagen later doet mijn rechter koplamp het niet goed meer. Samen met een paar andere klachten betreft...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum