Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste allemaal,
Sinds 3 weken geleden heb ik mijn Scenic ingeruild voor een Megane 1.4 16v uit 2004.
Ik vind het een geweldige wagen, alle luxe elektronische opties werken goed.
Echter heb ik wel 1 probleempje, zodra ik de motor koud start gaat het...
Ik ben nieuw hier en mijn naam is Edwin.
Sinds jaar en dag ben ik verslaafd aan auto's en motoren en heb er dan ook zeer veel gehad.
Zo stond ik in de Autoweek van 1997 als de ware autogek met toen al meer dan 200 auto's gehad als...
Ik lees hier veel over de elektrische ramen maar mijn geval ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik heb sinds 2 dagen een Megane cabrio uit 2004 en mijn rechter voorraam doet het niet...althans hij reageert niet op de bestuurdersknop en ook niet op de...
Ik heb een Renault Megane Estate III uit November 2012. Sinds een tijdje is er een soort van tikkend geluid hoorbaar, welke links van het stuur vandaan lijkt te komen, achter de ventilatie roosters. Het lijkt wel alsof er een soort schakelaar wordt...
Ik heb een Megane I Phase II uit 2002, volgens de dealer is de motorsteun defect en lekt toen ik voor een grote beurt moest komen, hij is wel bijgevuld, maar ik denk dat de vloeistof er al weer uit is , ook zeiden ze dit ook al toen ik de auto...
Hallo ik ben nieuw hier
Ik heb een Renault Scenic 1.6 sport 2001 toen ik deze auto kocht doet hij het al niet
Er zit een clima in weet iemand hoe ik deze weer werkend te krijgen
Nieuw op dit forum, maar toch al vrij goed geholpen door een aantal posts, nog voor mijn aanschaf.
Toch ben ik erg benieuwd naar jullie meningen over een auto die ik op het oog heb.
Inmiddels ben ik op 24 jarige leeftijd toe aan mijn eerste...
Renault Megane GrandTour 2.0 16v 2004
Heeft iemand een handleiding cq stappenplan of weet er iemand waar een stappenplan of werkplaatshandboek te downloaden om een distributie riem te vervangen van bovengenoemd model.
Mijn achteruitrijcamera blijft continu aan staan en gaan niet meer uit.
De radio doet het wel maar is niet zichtbaar in de display want daar zie je continu het beeld van de camera
Hoe kan ik dit verhelpen.
Ik heb een Megane Grand Tour 2.0 16v uit 2004.
Nu zit hier een lpg g3 installatie in en heeft altijd probleemloos gereden, maar sinds een paar weken heb ik het probleem dat hij op benzine rijdt en niet meer op gas.
Het schakelknopje dat binnen zit...
hallo ik heb even een vraag over remschijven te vervangen van een renault megane bauj 03-2006 .
ik moet voor en achter nieuwe schijven en rem blokken hebben is dat moeilijk te monteren of gaat dat vrij makkelijk .
en ben je er ook nog speciaal...
Ik ben in het bezit vaan een megane 3 coupe, 1.5dci van 11/2008.
Sinds kort is me opgevallen dat er een piepgeluid te horen is wanneer ik over een putje of een verhoogje rijd.
Het piepgeluid klinkt precies als metaal op metaal en is...
Hallo
Als ik weg rij, dan schakelt de auto snel over naar Gas G3. nu heb ik de laatste tijd last van als ik door een bocht te snel door heen ga. DAT de gas toevoer stopt. Het lampje Brand dan nog wel Groen. Moet hem dan op Benzine zetten en kan dan...
Ik heb een Renault Megane Cabrio gekocht uit 1999. Deze heeft naast het stuur een afstandbediening voor de radio en een 6 draads connector. (afmeting +/- 3.0x0,5cm) Ik heb via marktplaats een radio gekocht voor een Renault megane met een bus om een...
DSC_0533.jpg DSC_0533.jpg Hoi ik bezit sinds kort een Renault Megane 1.6 16v uit 1999 en mijn koppeling zit nogal hoog in het pedaal . Al verschillende tests gedaan , maar koppeling is goed . Nou zit er een zelfstellende koppelingskabel op . Mijn...
Sinds kort zijn we in het bezit van een Megane3 uit 2009. De radio en navigatie werkt goed. Alleen is het jammer dat Bluetooth het niet doet. Qua knoppen en software zou het moeten kunnen, maar het vakje laat zich niet aanvinken.
Graag tips...
ik ben toe aan een nieuwe (tweedehands) auto, en ben me aan het oriënteren.
Mijn oog is gevallen op een Megane III Coupe, ik vindt het een heel mooi model.
Nu zag ik vandaag een TCE 180 Privilege uit 2009 met iets over de 150.000...
Hallo,
Ik heb een megane 2.0 16v uit 2001 gekocht en nou blijft het toerental stationair hoog hangen. Nu heb ik hier al het een en ander over gelezen maar toch. Hij heeft 180000km gelopen en wil ik de riem ed dergelijke vervangen. Mechanic bied zich...
Ik heb met mijn megane problemen als ik de auto wil starten en de motor al warm is.
Bij het indrukken van de start knop gaat de startmotor wel rond maar slaat niet aan. Door ervaring ben ik er nu achter dat als ik de start/stop knop diverse keren...
Mijn eerste projectje aan mijn nieuwe Megane is het monteren van een trekhaak. Heb een gebruikte besteld die van dezelfde auto af komt dus dat zou moeten passen, hij komt morgen binnen.
Het is een originele Renault haak en er zit een klik kabelset...
Hallo Allemaal,
Ik heb mijn oog laten vallen op een 1.5dci GT uit 2006. Hij heeft 176000km gedraaid. Distributieriem moet over 40.000 vervangen worden.
- de airco en kachel bleken niet te werken, ze dachten de weerstand en zouden die vervangen maar...
wie kan mij vertellen hoe en waar ik olie kan vullen voor de stuur bekrachtiging van een megane 16v16 20005.de stuur bekrachtiging werkt niet meer .en krijg een storing stuur kolom defect
Renault megane
Bjr 2004
Hoi allemaal
Ik wil zelf mijn remblokken vervangen normaal zit daar een borgpen er spie in maar deze klemmetjes heb ik nog nooit gezien
Dus heeft er iemand een voor beeld plaatje of iets anders waar het op staat
Mvg caspar
Ik rijd een Renault Megane III 1.5 dci uit 2012 met een 128.000km op de teller en zit eraan te denken deze te laten tunen zoals ik voorheen mijn Megane II ook heb laten tunen.
Zou graag willen weten of het mogelijk is om het roetfilter en de EGR klep te verwijderen (dat is niet zo moeilijk :roll: ), en deze ook volledig uit de software te programmeren zodat het niet zichtbaar is dat deze...
Ik heb mijn auto in augustus 2014 gekocht bij VKV Renault (officiele dealer) te Zaltbommel.
Vorige week is mijn auto in deze garage geweest voor klein onderhoud (niets motorisch) en ik wou mijn onderhoudsboekje een weekje later...
mijn vraag is ik wilde mijn auto starten maar geen een lamp brande op dashboard en hoorde ook geen klik heb gekeken of klem los was van accu maar niet mijn lichten doen het gewoon en mijn electr deuropener doet het ook gewoon dit vind ik een beetje...
Even een vraag.
Is er ook een noodcode voor een Megane Scenic uit 1999 , de dealer zegt dat voor het type met fm remote geen noodcode is.
Auto start niet meer omdat de startonderbreker erop blijft zitten, deurenvergrendeling werkt...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum