Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Deze vraag zal ongetwijfeld meer zijn gesteld:
Mijn Megane II, 1.6-16V S2005 uit 2003 slaat af na het starten, vooral als ie koud is. Kan wel weer gewoon starten, maar slaat dan ook weer af, soms. Als je de auto wat op toeren houdt...
Hoi,
Wij zijn aan het kijken voor de aankoop van een megane cc 1.5dci edc met een gt line pakket op.
Nu hebben we er 1tje gevonden, maar deze heeft de analoge tellers, is het mogelijk deze te wisselen met een digitale tellers? Kwestie van stekkers...
Ik wil in mijn Megane CC een subwoofer leggen. Deze komt op de achterbank te liggen.
Nu wil ik de + kabel door het schutboard hebben maar ik vind nergens een gangbare doorgang. Is er iemand hier die een subwoofer in zijn Megane 2 heeft...
Ik ben nieuw hier. Mijn vriendin heeft een Renault Megane II 1.5 DCI van 2006. Bij aankoop is vrijwel alles vervangen geweest. Brandstof filter is ook nog maar zo een half jaar oud. Nu echter kreeg ze 2 weken geleden met naar het werk te...
Ik heb dus een nieuwe Coupe RS met het Bose Energy Efficient systeem.
Vind het allemaal beetje summier wat ik kan instellen, maar kennelijk gaat alles volautomatisch en weet Bose beter wat goed is dan ik zelf ;).
Nu ben ik niet zo'n audiofiel dus...
Al geruime tijd gaan 2 dashboard lampjes aan, meestal plotseling tijdens het rijden. Het gaat om vrijwel onschuldige lampjes, namelijk Serv en de Autogordel. De autogordel zit er natuurlijk altijd in. Zelfs als we de gordel los en daarna er weer in...
Hallo,
Ik heb een renault megane grand tour uit 2006, nu doet mijn oplader (aanstekerplug) het niet helemaal goed..
Er zit oxidatie in en als ik mijn oplader erin doe gaat mijn radio storen (ruizen enzo) nu wil ik deze graag vervangen maar waar moet...
ik heb een Renault Megane grand tour (bj 2006) gekocht met helaas 1 kaartsleutel..
Nu heb ik gehoord dat je zo'n kaartsleutel kunt laten maken ergens in Ede of omgeving..
Ik heb een Megane 1.6 van 2007 gekocht. Volgens de verkoper heeft de automaatbak 4 versnellingen en een 'soort van overdrive of zeg maar 5e versnelling'
Ik merk dat ie bij 60/70 km/u in de 4e schakelt maar daarna niks meer. Ik ben nog niet op de...
Beste forum lezers mijn Renault megane 1.6 16v 1999 ba04 op lpg . Vanmiddag mijn slecht werkende accu vervangen maar nu slaat de auto niet meer aan startmotor gaat prima rond maar geen draaiende motor . Ook mijn afstand vergrendeling met de sleutel...
Sinds vandaag ben ik trots eigenaar van een renault megane 1.6 16v van 1999.
Aangezien dit mijn eerste renault is wou ik me eens orienteren aan wat er motorisch allemaal aan valt op te porren en dan niet met complete swaps zo ver wil ik niet gaan en...
Hallo
als mijn tank lpg bijna leeg is en ik tank opnieuw lpg en start mijn Renault menage 1.4. Hij sart goed op benzine , maar als hij overschakelt op lpg dan stop de motor ???? waar ligt dan aan?
Sinds kort rij ik in een Mégane 1.5 dci uit 2013. Het valt me op dat als ik de Renault card in de sleuf stop er een hoge pieptoon vanonder de motorkap komt. Zodra je de card verwijdert, dan is het geluid weg. Met een draaiende motor hoor ik het...
Ik wil mijn Kenwood MP3 radiospeler in mijn 2004 Megane cabrio plaatsen maar helaas zit er niet een standaard ISO aansluiting aan de bekabeling in de megane....
Iemand een idee of er een verloopstekker bestaat naar ISO of is het niet zo makkelijk?...
De buitengreep van de linkerachterdeur werkt niet omdat het verbindingsstuk tussen greep en deurslot binnenin de deur gebroken is en verloren. Weet iemand hoe dit stuk er uitziet of hoe ik dit kan herstellen. Ik moet naar de keuring en vrees dat men...
beste mensen
ik heb net een megane 2 1,4 16v uit 2003 gekocht. :dance:
nu ik er even mee rij beginnen er diverse meldingen te komen een knipperend motor blokje en het airback lampje brand
ook bij stationair stotterd hord en stoot de motor
ook...
Ik vroeg mij af als je het kapje van de deurgreep van de megane ook kan vervangen.
Het gaat dan om het gedeelte met het knopje voor de spiegels die deurgreep de foto laat meer zien.
Mijn Tomtom navigatie in de auto werkt goed. Als ik de Sd-kaart eruit haal (op de nette manier via het menu) en in mijn PC stop, wordt de kaart door Windows herkend maar kan ik niet zien wat erop staat. Tomtom Home start niet automatisch. Bij...
Ik heb een Megane Break van 2000, en die is door mijn lompigheid (500 kilo achterin :wink: ) door de achteras gezakt.
Hoe zit dat systeem in elkaar, en hoe uit elkaar?
Is dat nog te maken, of is een andere as/staaf nodig?
Ik heb een Renault Mégane Break uit 2001 waarbij de ruitenwissers niet meer uit gaan. Zodra ik het contact omdraai begint mijn ruitenwisser meteen te wissen. Ik heb alle kabels losgehaald die met de schakelaar verbonden zijn en zelfs de schakelaar...
ik zit met het volgende probleem. Mijn renault megane 1.6 16V break van 2000, voldoet prima, echter mijn boardcomputer functioneert niet.
Nu is het zo dat de ruitenwisserschakelaar met verstelbare intervalsnelheid ook niet naar...
Ik heb een vraagje omtrent een Renault Megane Coupe 180 TCE uit 2010. De auto is van de eerste eigenaar en ziet er top uit. Hij heeft alleen wel 140.000 op de teller. Nu is mijn vraag hoe goed deze blokken zijn (over het...
Beste allemaal,
Sinds 3 weken geleden heb ik mijn Scenic ingeruild voor een Megane 1.4 16v uit 2004.
Ik vind het een geweldige wagen, alle luxe elektronische opties werken goed.
Echter heb ik wel 1 probleempje, zodra ik de motor koud start gaat het...
Ik ben nieuw hier en mijn naam is Edwin.
Sinds jaar en dag ben ik verslaafd aan auto's en motoren en heb er dan ook zeer veel gehad.
Zo stond ik in de Autoweek van 1997 als de ware autogek met toen al meer dan 200 auto's gehad als...
Ik lees hier veel over de elektrische ramen maar mijn geval ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik heb sinds 2 dagen een Megane cabrio uit 2004 en mijn rechter voorraam doet het niet...althans hij reageert niet op de bestuurdersknop en ook niet op de...
Ik heb een Renault Megane Estate III uit November 2012. Sinds een tijdje is er een soort van tikkend geluid hoorbaar, welke links van het stuur vandaan lijkt te komen, achter de ventilatie roosters. Het lijkt wel alsof er een soort schakelaar wordt...
Ik heb een Megane I Phase II uit 2002, volgens de dealer is de motorsteun defect en lekt toen ik voor een grote beurt moest komen, hij is wel bijgevuld, maar ik denk dat de vloeistof er al weer uit is , ook zeiden ze dit ook al toen ik de auto...
Hallo ik ben nieuw hier
Ik heb een Renault Scenic 1.6 sport 2001 toen ik deze auto kocht doet hij het al niet
Er zit een clima in weet iemand hoe ik deze weer werkend te krijgen
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum