Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Helemaal nieuw op het forum :D
Heb 3 weken terug een zeer nette Renault Megane I phase II 1.6 16v automaat kunnen kopen met 120.000 km op te teller.
Was een overname wagen en geen onderhoudsboekje bij.
Dus het zekere voor het...
Hallo allemaal, ik wil mijn megane 2 rs eigenlijk verlagen, alleen zat ik te kijken naar veren van een megane rs trophy, klopt het dat deze lager is? Mochten jullie het weten dan hoor ik het graag.
Ik heb een probleem met mijn megane cabrio 1.6 e uit 1998.
Na een rit van Rotterdam naar Huizen geen probleem maar een dag later wilden we een ritje maken maar na 10 stotterde de auto en sloeg af. En ging niet meer aan grrrrrr...
graag had ik geweten welke 2 van de 4 kabels naar het achteruitrijlicht gaan.
En welke de - en de + is.
En hoe kan ik het best de massa (aarding) vinden?
Excuses voor de foto, maar deze is met een gsm getrokken.
Ben nu net geen half jaar in bezit van een Megane Grand tour uit 2004. Heb al wat kleine probleempjes gehad en alles wordt onder garantie verholpen, MAAR nu hebben ze de nokkenastandwiel vervangen als ik het goed onthouden heb...
Ik rijd momenteel in een Renault Megane Estate van nov 2012. Nu heb ik sinds enkele maanden krakende geluiden bij het linker voorportier. Na veel gezoek (zelf) en een bezoek aan de dealer voor de 30.000km beurt is gebleken er in mijn B-stijl...
Als ik me contact aanzet hoor ik vier tot acht tikken, lijkt van linksonderin te komen. Een motor lijkt geen grip te krijgen of te slippen over tandwielen zeg maar. Onder de motorkap gekeken,...
Als ik de ruit LV naar beneden doe, piept dat ding enorm achteraan. Volgens mij, rubber op glas.
Reeds gedaan;
-met een goede ontvetter de rubbers achteraan gekuist, dan siliconespray erin laten lopen,...
Ik heb van mijn renault Megane coupe 2.0 16v uit 1996. De batterij van de sleutel vervangen maar nu werkt de centrale deurvergrendeling niet en de startonderbreker is ingeschakeld.
ik heb een probleem,vandaag zijn mijn aandrijfassen en stuurstangen vervangen.
echter nu het probleem dat die zwaarder stuurt en blijft hangen dus komt niet meer snel terug me stuur bij het draaien
Mijn bestuurdersstoel laat aan de linkerkant op het leer van de de stoelzitting slijtplekken zien, die zijn zelfs zo ver
dat ze bijna zijn doorgesleten. De auto is 2 jaar (2-2011) oud en ik heb 38.000 km gereden en dit leek mij toch niet normaal.
Ik...
Hallo,
Onze Megane II (met het kontje) heeft een probleem bij starten.
Heel af en toe blijft de startmotor een paar sec. doordraaien na starten.
De motor start wel soepel met als gevolg een hevig gekraak.
De startmotor is al vervangen door een...
Mijn naam is Astrid en woonachtig in Noord Limburg.
Momenteel ben ik S80 rijdster, maar ben op zoek naar een kleine lichte station.
Ik heb een Megane gt 2.0 van februari 2008 op t oog.
Het is een van de latere phase 2 dus meen...
Mijn Meggy moest voor de APK keuring en omdat mijn auto in prima staat is verwachte ik geen problemen. Toch belde de garage dat de auto APK afgekeurd was omdat de binnenste stuurkogels...
Weet iemand hoe en waar ik kan instellen dat mijn telefoon automatisch opneemt, alles gaat perfect
alleen als iemand mij belt kan ik niet opnemen, degene krijgt te horen dat ik aan het autorijden ben.
Het zal ongetwijfeld heel simpel...
Tijdens vakantie in Duitsland twee weken geleden vertoonde m'n Megane helaas wat problemen. Het panoramadak begon kuren te vertonen en is inmiddels defect.
Maar ook kreeg ik tijdens de wat langere ritten een paar druppels water binnen onder het...
Beste Mensen, Ik wil jullie graag attent maken op het volgend, vandaag was ik bij Renault dealer van kerkhof & Visscher. Ik kom eigenlijk nooit bij een dealer maar had een nieuwe batterij nodig voor mijn kaart. Wat denk je blijkt dat mijn Megane in...
Wij krijgen morgen onze megane station, type bose.
Nu is dit model niet voorzien van de chrome strips/ledverlichting/kappen mistlampen, omdat het model net een maandje te oud is.(begin mei 2012)
Volgens de dealer passen de chrome...
Kennis van mij heeft een Renault Megane uit 2005 gekocht met een Becker carminat navigatie
Hier heeft ooit een andere radio ingezet maar we hebben de becker weer terug gezet.
Probleem is nu dat het systeem wel 7 satellieten ziet maar hij...
Ik heb een Megane 1,5cdi van 2003 maar deze is naar lichte vracht omgetoverd. Nu heb ik elektrische ruiten vooraan, achteraan niets omdat het een 3-deurs is.
Nu heb ik een probleem met de bediening van het raam aan bestuurderskant.
ik zit sinds vandaag met het probleem dat mijn megane rs met koude start ongeveer een minuut op 3 cilinders loopt, en zodra je de motor een keer start en een beetje gas geeft loopt hij verder goed. heb de auto vanmorgen uitgelezen...
mn megane geeft storing stuur airbag
bij een c5 is dit niet so moeilijk om de computer achter het stuur te vervangen
als ik dit bij de megane doe moet deze dan ook weer aan de computer
ik las hier in het forum dat er onder de stoel moest worden...
Sinds kort in het bezit van een Megane II CC.
Na wat onderhoud nu de fine tuning ;-)
Op youtube deze filmpje gevonden om een aux uitgang aan te sluiten, helaas zijn mijn aansluitingen achter in de radio anders ( wel dezelfde radio...
Wil graag een orginele radio (inclusief stuurbediening) in mijn auto zetten en ben er met één bezig met de volgende gegevens.
- model no 22dc279/62t
- pro no FD01001500346390
Hoe weet ik nu zeker of bij deze radio het display in je auto wordt...
Hallo,
Ik heb een renault megane van 2009. Ik merk soms een lichte trilling in de bovenste stand van het koppelingspedaal. De auto schakelt verder goed en maakt geen vreemde geluiden. Het is licht hinderlijk. Wat kan dit zijn? Ik heb nog een maand...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum