Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo ik heb een storing wie kan mij hierbij advies geven Ik: Onze inspuiting van de renault megane 1.5 dci grand tour is defect wat zou het mij kosten ben nl benieuwd
Goedemiddag ik ben net nieuw op dit forum, heb sinds kort een mooie megane 2 1.6.
Nu zit ik met het volgende probleem de motor schokt bij stadionair draaien zo wel bij een koude als warme motor. Nu geeft hij aan fout code df049 en dit zou een fout...
Vandaag was ik even bezig met de auto. Renault Mégane Coupé 1996 (wordt omgebouwd tot een crossauto). Opeens zat de sleutel gebogen in het contactslot en zat er een scheur in (ik was met het dashboard bezig en heeft waarschijnlijk een...
Hallo
ik hoop dat iemand kan helpen.
We hebben dus een renault megane diesel 2004
Gisteren liet die ons staan en gaf een electrische storing aan.
Hij doet niets meer.
Vandaag naar een garage gebracht en aangesloten op computer maar die kan hem niet...
Vandaag mijn eerste auto gekocht, een megane hatchback uit 1998 :dance:
Ben helemaal tevreden, alleen er zit een tikje in het stuur wanneer ik naar rechts draai.
Het is mij opgevallen dat dat tikje alleen bestaat als het stuur...
aangezien ik een storing heb in de UCH van mijn megane ph2 heb wilde ik deze opsturen naar een revisie bedrijf.
Ik weet alleen niet hoe ik hem eruit moet krijgen.
Tips van harte welkom !!.
De ruitensproeiers gaan niet meer. Ik vind nergens de zekering maar ik veronderstel dat het pompje defect is.
Het is een Megane van 2000 RXI dti ( megane 1 met een nieuwere look ).
Mijn vraag is waar het pompje ergens zit ?
Kan ik een poging...
Ik heb een Megane uit 2002 met een 2.0 16 klepper erin,
nu heeft mij het volgende probleem voor gedaan, de buis van de snorkel die voor de radiateur uitkomt is ingescheurd.
Die buis loopt naar een zwarte vierkante box, ik was benieuwd wat hier...
20 jaar geleden reed ik m'n 1e Renault (19 Nevada). Nadien volgde een stuk of 5 Laguna's in steeds nieuwere uitvoering. Via een tussenstap naar Skoda (Superb) ben ik nu terug bij een Megane (Megane Estate dCI). Ook dit keer via m'n werk.
Ik heb een probleem met inspuiting defect , dit wordt in de displai aangegeven als ik tussen de 90 en 100 KM rij.
Laat ik het gas los dan verdwijnt de melding weer, de auto is al vaak doorgelezen er zijn al een aantal zaken...
Heb sinds gisteren een nieuwe motor liggen in mijn Renault Mégane van 2006. Heb er nu reeds 50 kilometer mee gereden maar kreeg deze morgen wel problemen. Indien ik in 2de,3de,4de en 5de versnelling naar rechts stuur en gas geef dan hoor ik een...
Ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een Renault Megane GT-line
De GT-line is geweldige auto. Alle opties erop zitten. Wat een licht geven de Xenon lampen bijvoorbeeld. Auto rijdt super.
Alleen balen van de velgen. Op dit moment...
sinds enige tijd gaat mijn linkervoorraam spontaan open; vandaag echter ook als ie gewoon voor de deur staat.
Wie kent dit fenomeen en weet wellicht een oplossing?
ik ben h. visscher ut Brunssum
ik heb nu een 4 tal jaren een 2006 megane break
sinds een paar dagen, doet mijn achteruitverwarming het niet meer,
als ik deze wil aanzetten, gaat de achter ruitenwisser aan.
ik heb de contacten op de achterruit...
ik zou graag eens willen weten welke lampen er in mijn gt line zitten
ik zit vooraan met bi xenon en led dagrijverlichting en wil mijn mistlichten ook omzetten naar leds
ik heb h11' s led lampen besteld maar zijn deze wel juist?
Ik heb een vraagje met betrekking tot de bevestiging van een bagagenet in een Mégane 3 estate. De auto is nog niet geleverd, maar hij is besteld zonder bagagenet. Nu zegt de dealer dat de auto dan ook zonder de...
hoi .ik heb sinds een tijdje een lek bij mijn rechter portier.(megane Grand tour 2006 ).af en toe ligt er water in bet kaarten bak rechts .
na wat speur werk loopt het via de speaker in de bak. ik heb wat water aan de buitenkant van het raam laten...
Ik heb bij mij op de laptop nog een werkplaats handboek staan, met alle ins en outs van de Megane 2
Als ik hier iemand een plezier mee kan doen, moet je maar even een PM sturen, dan zal ik deze opsturen naar de mail.
Het gehele boek is in...
Goedendag,
Na de zoveelste debacle met mijn Scenic1, heb ik een Megane Scenic 2(MPV) uit 2004 aangeschaft.
Deze is voorzien van een LPG onderbouw.
Nu zou ik graag een trekhaak eronder willen monteren.
De volgende vragen borrelen nu op:
Ik ben laatst mijn eerste auto gaan kopen. Ik weet niet zoveel van auto's en ben dus een kleine zelfstudie begonnen. Ik kwam een renault megane berliner 1.6 uit 2004 (met zo'n kontje) welke 100.000...
Ik heb onlangs een tweedehands Renault Megane gekocht uit 2008 (vorig model) (126.000km, distributieriem is nog niet vervangen). Nu gaf hij al vanaf het begin de melding onderhoud nodig (dit staat heel binnenkort op de planning). Alleen is...
heren
ik heb een probleem met mijn megane uit 2006 1.6
ik krijg telkens de fout emissie controle te zien.
nu de nokkenas sensor al vervangen ook de nokkeas versneller sensor.
nog steeds komt er af en toe deze fout in het daschbord te staan.
bij...
Hallo iedereen,
Ik heb een Megane I Phase II 1.6 16v automaat van bwj. 2001
Heel tevreden over de wagen, echter 1 minpuntje kunnen ontdekken en dat is het volgende.
Ik sluit mijn deuren via de sleutel, steek deze in mijn zakken maar duw per ongeluk...
Mijn megane grand tour 1.6 16v heeft een foutmelding inspuiting controleren.
nu heb ik zelf de auto uitgelezen en kwam de volgende foutcode tegen p0638.
Deze code heeft te maken met het gasklephuis en heb daarom het gasklephuis gedemonteerd en...
Hallo,
sinds mei ben ik in het bezit van een Megane Cabrio 1.6e uit 1998. Wat een genot in de prima zomer!
Wat me nu opvalt is dat de binnenverlichting niet werkt, ook niet na vervangen van het lampje.
Weet iemand raad? Alvast bedankt!
Hoe kan ik de waarschuwing voor onderhoud uitschakelen. Auto is net gekeurd en zijn vergeten de waarschuwing te resetten. Is het mogelijk zelf te doen, dan hoef ik niet terug naar de leverancier.
Ik heb een probleem met mijn Megane II (1.4 benzine) uit 2003. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik krijg zo snel geen soortgelijk probleem gevonden.
Wanneer de motor koud is start de auto meestal direct zonder problemen.
Omdat we sinds twee dagen de trotse bezitter zijn van een Megane cabriolet 1.6 16V met km stand 104.000 met NAP nam ik een kijkje op jullie forum.
Wat een mooie site, complimenten hiervoor. Ik weet nu al dat ik regelmatig even kom kijken. Foto van...
Bij Megane 2.0 CC uit 2005 doet de automaatbak vreemd, en wordt steeds erger.
Na inschakelen in D moet je eerst een flinke dot gas geven, waarna de auto met schok begint te rijden.
Overschakelen van 1 naar 2 , gaat met lichte schok...
hallo wij hebben een renault megane bauj 03-2006 248000km gelopen op gas.
hij slaat de laaste 2 maanden steeds van het gas af .
de ene keer wat langer als de andere keer en ben al 5 keer garage geweest en dr is al wat vervangen maar het probleem...
Een redelijk periode zag ik dat links onder mijn motorkap die blinkende buizen (airco denk ik) los lagen, is dat normaal?
onderaan links als je voor de autostaat hangde een cylinder heeft dit ook...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum