Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heeft er iemand een suggestie voor een telefoonsteuntje naast de radio, geen Brodit Proclip als het even kan. Ik zoek dus het steuntje om de lader om te schroeven, zodat deze keurig aan het dashboard bevestigd kan worden, naast de radio.
Hallo
Wij hebben al een tijdje een megane scenic 2.0
Denk door afgelopen kou periode wil die niet meer starten volgens de anwb komt het door de start onderbreking.
Gezien dat een roodlampje snelknipperd. Heb contact gehad met de Renault garage....
Ik ben in het bezit van een Megane 2 1.6 16V op LPG bouwjaar 2004.
Sinds kort geeft mijn auto een storing aan als ik hem enige tijd stationair laat lopen (varieert van 2 minuten tot 10 minuten).
Als ik hem uitlees geeft hij de volgende storingen...
Ik heb al een tijdje het probleem dat er één of meerdere sloten kraken bij het vergrendelen van mijn portieren.
Het smeren met WD40 heeft helaas niet geholpen.
Ik heb te maken met ruitenwissers, op mijn Renault Megane, die het weer laten afweten.
Het gedoe begon ongeveer een maand geleden. Toen liepen mijn ruitenwissers (voorruit) ineens erg traag en uiteindelijk stopten ze er helemaal mee....
Het dashboard van mijn Megane II Grandtour kraakt enorm bij het rijden over een klinkerweg. Het is echt een stevig krakend geluid en het lijkt te komen van de bovenkant van het dashboard, voornamelijk op de overgang van dashboard naar voorruit. Als...
Ik ben de trotse bezitter van een nieuwe Renault Megane (feb-2010) met een complete Carminat uitrusting, inclusief de bluetooth carkit. Mijn oude telefoon, een Samsung i780 functioneerde redelijk goed met deze carkit, wel viel af en toe het gesprek...
Ik heb nu al twee jaar problemen met de airco van mijn auto.
Vorig jaar is deze gereset en daarna heeft deze het een maand of 5 prima gedaan.
Ging weer kaopt. Afelopen jaar is de airco opniueuw gevuld en deed het wer een maand of 5...
Heb sinds gister een probleem,krijg bij koude start meteen dat de service lampje brandt en inspuiting controleren
Ook vindt ik hem erg kloppen bij de koude start dat deed die voorheen niet.
Echter als ik een stukje rijd en dan weer de wagen...
Bij een aantal reviews die ik las over de megane Grandtour (Diesel) las ik dat regelmatig de Brandstofterugvoerslang defect raakt. een veel voorkomend probleem volgens de dealer bij dit type. klopt dit verhaal? of alleen bij een bepaalde type en...
Mijn Megane II 1,6l 16V saloon (2004) heeft last van een matige wegligging bij een hobbelige weg. Het aantal gereden kilometers is net 75000. Wanneer de weg hobbelig wordt dan gaat de rechtuit stabiliteit behoorlijk achteruit het lijkt dan net of de...
de Megane heeft elect buitenspiegels. Ik kan de buitenspiegels van binnenuit dmv de schakelaar laten inklappen.
Is er iemand die de buitenspiegels zo heeft aangesloten dat op het moment...
Ik heb sinds kort een Renault Megane II uit 2003 fijne auto :D
Nou heb ik de originele autoradio eruit gehaald maar dat nieuwe autoradio wat erin moet heeft hele andere poorten.
(zie plaatjes onderaan) wat moet ik doen om mijn...
Ik ben nieuw op het forum en ik overweeg zeer serieus om een Megane Estate 14% auto te nemen. Echter zit ik met 1 probleem. Ik heb zelf wat klachten aan mijn linkerheup (slijtage). Nu is koppelen voor mij normaal...
Ik ben, niet lachen, de keycard én de reserve-keycard verloren. Rare omstandigheden. De auto staat nu ergens in Utrecht op een parkeerterrein. Welke stappen moet ik nemen?
Ik heb een rode renault megane grand tour 16V uit 2006. Ik wil parkeersensoren gaan inbouwen maar voordat ik dat ga doen wil ik ze eerst in de juiste kleur brengen. Ik heb me suf gezocht naar stickers, plaatjes waar ik eventueel de...
Hallo,
ik heb een Megane grand tour uit 2005. Deze werd standaard geleverd zonder reservewiel en met een LPG installatie.
Nu wil ik toch graag een reservewiel in plaats van een noodpompje, alleen kan ik nergens iets vinden over de mogelijkheden...
Wie kan mij iets vertellen over de betrouwbaarheid van het schuifsystem en is deze lekage gevoelig? zijn evt rubbers na te bestellen als de oude gescheurd zijn??
Hallo, ik zou graag een van bovenstaande auto's kopen. Wat is het verschil tussen deze twee en wat houden deze verschillen in? Want in pk kan je ze evenhoog laten chippen. Alvast bedankt!
Een Xenon gloeilamp van mijn Renault Megane is stuk en een nieuwe is best duur. :twisted:
Nu vroeg ik mij af: zou ik de twee Xenon gloeilampen kunnen vervangen door goedkope halogeen gloeilampen?
Ik kan natuurlijk niet 1 xenon...
Ik overweeg een megane grandtour diesel uit 2006/7 aan te schaffen.
Nu viel me op dat de oudere versie uit 2005 nog rode display verlichting had.
Hoe zit dat met de nieuwere (witte) verlichting, is dit ook aan te passen naar bv rood?
of is dit een...
Ik heb sinds eergisteren een hoop gedoe met de ruitenwissers van mijn Renault Magane.
Als ik ze aanzet, reageren dat ruitenwissers uiterst langzaam.
Ze gaan een paar keer heen en weer en stoppen er op gegeven moment helemaal mee.
Het...
Gisteren een Grand Tour uit 2004 gekocht. Helaas zit er geen instructieboekje bij. Weet iemand een link om deze te downloaden? Degene die ik vind is het nieuwe model, en er zitten zoveel knopjes in 8)
Vandaag weg geweest met de renault megane ...... Onder het rijden waren er in 1 keer 2 piepjes tehoren en moter sloeg af. Er kwam testaan electrische storing..... Even gewacht deur op slot gedaan kaart erweer in. En konden toen weer ong 800 meter...
Beste forumleden,
Ik heb regensensor en zelfdimmende spiegel in mijn megane.
Daar zit een kleine ventilator met een kleine motor onder de regensensor waar de binnenspiegel aan de voorruit vast zit.
Deze ventilator maakt ruis tijdens draaien en hij...
ik heb een renault megane 1.6 16v uit 2002 type 2
helaas heb ik wat probleempjes gehad met mijn megane binnen een korte tijd
eerst hoorde ik een raar geluid bij het starten een grrrr geluid en viel hij uit,
mijn nokkenasversteller was kapot en...
Mijn auto heeft tegenwoordig geen verhoogd toerental meer bij de koude start. (moet 1200 tpm zijn maar is ongeveer 900 tpm)
Met warme motor loopt hij ook net iets te laag stationair, hij stottert ook af en toe onder het rijden.
Thermostaat is pas...
met de 2.0 16v IDE... die nou niet bepaald bekend staat als erg betrouwbaar.
Nu heeft dit exemplaar ook problemen gehad met name bij stationair loop.
De motor was vervuild en klepgeleiders/klepzittingen zijn vervangen.
Volgens de verkoper...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum