Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn Mégane ( Coupé - 1.6 16v - 2002 ) op LPG moet voor de APK maar staat al een week in de garage. De katalysator en einddemper zijn vervangen en hij komt nu vlekkeloos door de APK, op EEN klein dingetje na: lambda waarde bij 4-gas meting. Ik heb...
wij zouden graag willen weten waar wij foutcodes kunnen opzoeken?of da iemnd weet wat foutcode 896 betekend?!!!
Graag jullie reactie!!
wij hebben een renault megane 1.5 dci 2005
De plastick strip die de dakgoot van mijn renault megane 1.4i van 2-2000 zijn kromgetrokken waardoor het er niet uit ziet en niet meer functioneel zijn. Hoe heten die strips precies zodat ik kan zien of ik ze ergens kan bestellen.
mijn megane 16 16v 2005 met climat controle.werkt niet goed, het is alles of niets. zet ik hem op 16 gr.dan word het koud zet ik hem op 17 gr dan word het heel warm. er is geen tussen weg. wie kan hier iets over zeggen.
de buiten temperatuur sensor...
Van de week stond mijn raam in één keer open ik dacht zou de comfortmodule wel zijn had ik links ook al vervangen.
Vandaag naar de sloop gegaan voor een compleet werkende zet met comfortmodule deze gelijk aangesloten op mijn stekker want de...
Na lang zoeken heb ik nog steeds niet gevonden hoe je makkelijk de achterspeakers kan vervangen, de ene heb t over 2 uur werk per speaker en iemand anders spreekt dat weer totaal tegen.
Waar ik eigelijk naar op zoek ben is een soort...
Wie heeft er ervaring met het uitbouwen en inbouwen van dit type motor .
Ik ben er zelf aanbegonnen oa kop eraf gehaald en slangen en bekabeling gedemonteerd maar door ziekte kan ik hem niet afmaken.
Wie kan dit doen voor ons en wat kost het .
De...
Mijn Renault Megane Berliner 2002 automaat heeft sinds kort een probleem met de automatische versnellingsbak.
Hij schakelt netjes op en uiteindelijk rijd ik 120 in de 4, maar dan ineens een dreun, alsof ik over een betonblok heen...
Ik heb een Megane Coupé 1.6 uit 1996 met een knipperlicht relais probleem, deze blijft namelijk continue tikken. Ook wanneer het contact niet aanstaat, dus het trekt mijn accu langzaam leeg.
Ik heb mijn Megane nu zo`n 2 weekjes en had bij een koude start wat problemen met het onregelmatig stationair lopen en soms afslaan.
Ik heb vorig weekend het gasklephuis schoongemaakt dat behoorlijk vervuild was.
Echter ik zag dat...
Mijn Megane station uit 2004.
Maakt bij het bestuurders portier een irritant knik geluid.
De deurvanger zit in een soort bakje verstopt.
Weet iemand hoe je het bakje waar de deurvanger in zit openkrijgt?
Hallo,
van mijn Megane Cabrio 1.6e uit mei 1998 lekt de remleiding rechtsachter en dan net in de knik bij de uitlaat.
Is dat lastig te repareren?
Dank voor je reactie met groet,
Marcel.
Hallo ,
ivm met de jaarlijkse autokeuring en bijhorende roetmeting wou ik gisteren de EGR eens schoonmaken.
Helaas , ze zat muurvast ,niet losgekregen.
Terwijl ik toch bezig was , de inox retourbuis losgemaakt.
Deze zat enorm dichtgeslibt met een...
Ik stap vanochtend in mijn Megane II Hatchback DCI 1.9 en krijg het volgende lampje te zien (zie bijlage). Als ik het boekje kijk van mijn auto zie ik het lampje er niet eens in staan. Kijk in de boekjes van bijv. de Megane III dan staat er...
Misschien een vreemde vraag, maar wat van onderdelen passen zoals beschreven in de titel op mijn crossauto? Interieur delen, lampen etc. zijn niet van toepassing natuurlijk omdat het een crossauto is. Gaat meer misschien om de...
Ik heb een probleempje met mijn display van de radio/temp/klok in mijn Megane II (2003), de onderste helft valt namelijk weg of knippert de hele tijd. Als ik geluk heb komt deze na verloop van tijd weer terug en functioneert het display weer...
Ben sinds juli vorig jaar in het bezit van mijn 14e Renault: nu een megane break uit 2000. 150.km op de teller, rijdt prima.
Echter: als de auto op de handrem staat, kraakt ie, en bovendien kraakt hij tijdens het rijden...
Wie kan mij helpen.. Ik ben al enige tijd op zoek naar een vervangend radio display voor mijn Renault Megane 2 (2003). Het gaat om het display met pijltjes navigatie (Carminat). Het huidige scherm knippert en is de halve tijd niet...
Ik ben in het bezit van een Renault Megane Scenic 2.0 RT uit 1997 met een dubbel schuif-/kanteldak. Een tekening is in dit topic te zien. Vandaag onderweg mijn voorste dakraam op de kantelstand gezet, en deze wil nu niet meer sluiten. Is...
Wie kan mij vertellen hoe ik de koppeling moet/kan ontluchten , nieuw blok erin gebouwt en had de kopplingsslang van de bak afgehaald en afgedopt maar nu zit er luht in ...
Wie o wie kan vertellen hoe ik dit moet ontluchten / verhelpen
Wij zijn op zoek naar een andere auto en kwamen een Megan Grand Tour 1.6-16V tegen van 2008 bij een Renault dealer.
Na een proefrit te hebben gemaakt tevreden over het rijgedrag en de auto ansicht. Wel heb ik water in de achterbak...
Zo ver ik me kan herinneren heb ik altijd de auto (Megane 2012) gestart door het indrukken van de koppeling. Nu ineens is het zo dat ik de auto moet starten met de rem ingedrukt. Ik dacht eerst dat het aan mij lag, maar mijn vrouw deed het ook...
elke keer als ik de auto start doe de verwarming niet .
moet een tik op waar de autoradio zit aan de zijkant daar van een tik opgeven en doet hij het weer .
anders beslaat de boel zo .het is een megane bauj 3-2006 .
ik hoop als er iemand is die weet...
Hallo , reeds kort na aankoop van een megane 1.5dci 82pk (okt 2013) hoorde ik een geluid .
Beschrijving ; gierend , licht fluitend , lijkt op een lager.
Hoorbaar in elke versnelling, en dit in het toerentalgebied 1600 tot 2000 toeren .
Echter ook in...
Vandaag plofte plots het dakraam spontaan. Best spannend zo tijdens het rijden - een behoorlijke klap! Ik reed niet in de buurt van andere auto's en er ligt ook geen baksteen in de auto die 'een vogel heeft laten vallen'.
Ben er aan het denken om een megane break te kopen. Ik weet de dat eerste modellen nogal wat problemen hadden, vanaf welk jaar kan je dan zeggen dat ze vrij probleemloos zijn ( voor zover een auto probleemloos kan zijn). En welke is de beste...
afgelopen week is mijn originele xenon stuk gegaan in mijn Megane 2 phase 2. een lamp brandde minder fel en de andere was helemaal uit. inmiddels heb ik de lampen vervangen en 1 ballast. maar nog steeds...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum