Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb sinds deze week een Storing Koel autotransm tijdelijke stop. Ik heb niet met de auto gereden kreeg de melding toen ik de auto probeerde te starten. De auto start op dit moment ook niet meer. Ik krijg ook de melding storing remsysteem te zien....
Rij nu een weekje rond in mijn Talisman, rijdt overigens heerlijk. De voicecontrol werkt bij mij overigens erg slecht, verstaat mij niet terwijl siri het erg goed doet. Helaas heb ik een gen 1.1 media dus geen Carplay voor mij (voorlopig)....
Ik heb me sinds aanschaf van de Talisman verbaasd dat het hele grote panaorama schuifdak mar zo'n klein stukje open kan. Is dat bij iedereen zo of is het een kwestie van afstellen
2020-11-12 16.54.50.jpg
Ik zou verwachten dat vrijwel het gehele...
Weet iemand hoe je de ruitenwissers voor netjes los kan halen? Ik heb al eens de geribbelde knopjes aan de achter /onderkant kant lopen indrukken en toen brak er prompt 1 af (zie foto 2).
2020-11-04 19.46.35.jpg 2020-11-04 19.46.19.jpg
Effe een vraagje kan je zelf de accu vervangen bij een renault talisman
mag je de batterij gewoon afkoppelen of moet er spanning op de polen blijven staan ivb met de boordcomputer.
aivast bedankt .
Goedenavond vandaag een begin gemaakt met de 90000.km beurt van mijn Renault Talisman Olie ververst oliefilter en luchtfilter vervangen .Het cabine filter wou ik ook vervangen dashboardkastje er uit gehaald maar niet kunnen vinden. Wie weet waar dit...
Ik heb een Talisman Paris gekocht uit 2016 nu lees ik diverse berichten over problemen met de automaat.
Ik heb nog garantie dus kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten...onrustige toerenteller? Whoop geluid zegt mij niet zoveel is daar...
Vandaag bij de dealer, storing luchtvervuiling systeem.
Blijkt er een melding voor te staan in het systeem die eerst moet worden gedaan voordat de computer uitgelezen mag worden.
Iemand deze modificatie al gehad?
Onlangs een Talisman van 2016 aangekocht , nu bij regenweer erger ik me aan de regensensor die na een een paar seconden de ruitenwissers op max snelheid zet , zelfs bij een beetje regen . De regeling werkt wel maar enkele seconden later gaat hij...
Heeft iemand ervaring met hoe hoog de temperatuur die in de koplamp unit (Talisman 2020) wordt met halogeen of met LED verlichting? In de unit zelf is nl. maar erg weinig ruimte en (uiteraard) ook geen ventilatie. Blijkbaar is dat niet nodig...
De hoes die het bagagedeel afschermt voor kijkers vind ik erg fragiel. Het kliksysteem is bij mij al ingescheurd bij rechteruiteinde. Laten naaien in atelier maar helaas maar tijdelijke oplossing. Iemand ervaring mee en zou het als fabricage fout en...
Eigenaar van een Talisman GrandTour IP uit november 2016 met alle toeters en bellen. Ik heb hem zelf sinds augustus 2018, gekocht bij Auto Smeeing met een half jaar garantie.
Sinds een paar weken hoor ik een raar geluid bij schakelen door...
Ik heb een Talisman Intens Estate 1.6 dci 160 uit 2016 gekocht met R-Link 2. Nu staat er versie 2.2.17.803 op. Ik zou graag Android Auto gaan gebruiken en heb al een topic gevonden met een soort hack waardoor je kan updaten naar een...
Ik heb een Talisman Limited 1.3 160pk in Januari gekocht. Ik heb nu spijt dat ik er geen optie LED pure vision erbij heb aangeschaft, dit ivm met beter zicht sávonds.....
Dus ik zou graag het dim & groot licht willen vervangen door LED...
Hallo allemaal,
1- Kan iemand hier mij vertellen hoe lang de LED lamps van de Talisman mee? Levenslang of toch een beperkt levensduur?
Me
2- Hoe kan ik mijn iphone of android phone draadloos verbinden (bluetooth) met de R-Link 2?
Ik sta op het punt om een 200 Tce Initiale Paris te kopen. Na het lezen van de vele berichten hier begin toch een beetje te twijfelen. Gisteren ben ik naar een dealer geweest om een naar een zwarte uit 2016 te kijken. Bleek dat hij...
Weet er iemand waar of hoe de antenne van een Talisman (GrandTour/Estate) uitgevoerd is ?
De radio-ontvangst is bedroevend, ik zou daar graag op één of andere manier iets aan willen doen door een betere 'antenne' of een versterker te plaatsen.
Wij zijn op slag verliefd geworden op de Renault Talisman. Na een proefrit bij Carnext zijn we overtuigd van de looks en rijervaring. Nu lezen we veel horror verhalen over de betrouwbaarheid. Vanaf welk bouwjaar is het productieproces aangepast?...
Ik krijg de melding dat over 30 dagen de auto een beurt nodig heeft. Nu heeft de auto bijna een jaar geleden een grote beurt gehad en heeft sindsdien pas 14k gelopen. Wat is nu wijsheid. Grote beurt doen of 30k interval afwachten? Ik heb zelf een...
Weet iemand nog hoe je je profiel onder een code kunt plaatsen?
Ik had dat maar na het plaatsen van een trekhaak is de spanning er waarschijnelijk af geweest en is het slotje weg
Mijn Talisman heeft een scheur in de voorruit zonder enige vorm van steenslag of een andere vorm van impact; zie bijgaande foto.
Kan dit komen door spanning in de carrosserie? Het treedt op na precies een jaar gereden te hebben in de Talisman....
Hallo allemaal,
Kan iemand mij vertellen waar de twee schroeven zitten waarmee je het panoramadak aan de voorkant kan afstellen?
Het schuifdeel is nu aan de voorzijde te hoog wat een hoop geruis geeft bij hogere snelheden.
Vr gr Ron
Er is op dit forum wel al wat over gezegd maar ik had graag geweten of er oplossingen zijn (welke en door wie) voor het schokkerig vertrekken met de automaat.
Ik heb winterbanden voor mijn Laguna 3, maar passen de ook onder een Talisman? En hoe gaat dat met bandenspanningssensoren? Die zaten niet op mijn Laguna? En heb ik nieuwe ‘pasdoppen’ nodig?
FD378BE5-3F2C-49C2-AD1C-CBFD21D0CD68.jpeg...
Wat is jullie ervaring met dakdragers voor de Talisman Estate?
Zijn er onder jullie die universele dragers hebben ipv de bekende Renault dragers?
Ik denk dan aan merken als Thule, Montblanc, Hapro, etc.
Over enkele weken krijg ik mijn Talisman.
Nu wil ik graag instaplijsten op de dorpels gaan plakken. Ik zie 2 typen, een standaard versie en eentje die zouden oplichten.
Hoe werkt dat met dat oplichten? Moet je er dan stroom naartoe...
Afgelopen voorjaar zijn er veel Renaults Talisman (met 1.5 DCi dieselmotor) gestrand als gevolg van een bijzondere combinatie vocht en koud. Zo ook die van mij. Na drie weken was de auto gerepareerd. Een medewerker van Renault Nederland verzekerde...
In mijn Talisman is op de achterbank een klepje van de isofix afsluiting afgebroken. Bij de dealer geinformeerd die kan alleen nieuwe bekleding a 120,- bestellen. Beetje veel geld voor een klepje van een paar euro. Iemand alternatieven?...
De elektrische kofferbak deur van mijn talisman estate gaat niet meer omhoog en piept alleen als ik op de knop druk.
Ik heb de tailgate motor (slot) getest en die werkt als er stroom op komt.
Dat is nu net het probleem er komt geen stroom...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum