Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Nu ben ik al enige tijd zeer tevreden van de talisman.
Eindelijk vertrekt hij goed . En ook over de nieuwe boordcomputer zeer tevreden qua snelheid tov de oude.
Maar nu stel ik volgende vast .
Bij het instellen van dashboard weergave, waar je kan...
Stel mij volgende vraag.
Sinds oplossing van versnellingsbak/vertrek ben ik zeer tevreden over de talisman.
Juist nu valt er mij iets op.
Als ik soms van p-stand naar r of d ga, valt toerental soms serieus. Niet dat hij stilvalt hoor.
Draait normaal...
Ik heb een Talisman Estate 1.5 dci van januari 2017, 148.000 km op de teller.
Als de airco aanstaat merk ik duidelijk onderin minder vermogen, tot bijna inhouden. Afgelopen week is de airco bijgevuld en het roetfilter gegenereerd, dit helpt iets,...
Mijn Talisman is uitgerust met het herkennen van verkeersborden, daarom zal er achter de voorruit een camera geplaatst zijn. En die camera heeft een sensor die de beelden doorstuurt naar iets wat de herkenning van de verkeersborden doet. Nu had ik...
Ik heb een Renault Talisman 2016 met R-Link versie 2.2.19.300 en Navigatie versie 9.12.80.689874. Ik heb met Basecamp op mijn Mac een route voor de vakantie gemaakt. Kan ik dat GPX-bestand op een of andere manier in de navigatie van de auto krijgen...
Is er iemand van jullie die het volgende ook al heeft tegen gekomen?
De wagen heeft een hele dag in de volle zon gestaan. Ik wil hem daarnet starten en de startmotor draait mooi rond , maar de motor slaat maar na een lange tijd aan.
Ik heb 4 nieuwe banden laten leggen op m'n talisman en nu als ik boven 100km/h kom zit er een lichte tril in mijn stuur precies. :doh:
Ze zijn alle 4 gebalanceerd. Met de ''versleten'' banden had ik er geen last van.
Ik heb het voornemen om een Renault Talisman te kopen maar ben benieuwd naar zijn caravan trek capaciteiten ( hoe houd hij zich in de bergen, weg ligging, hulpveren ja of nee)
Zijn er mensen die al meer ervaring hebben met de Talisman als...
Daar het basgeluid van de links achteraan geplaatste subwoofer voor geen meter klinkt zou ik graag een nieuwe bijplaatsen.
Ik heb gezien dat de huidige subwoofer (20cm) een speciaal klein stekkertje heeft ingeplugd.
Dat zal vanaf de r-link...
Beste Renaultrijders, Voor mijn passagiers in de auto probeer ik al een hele tijd films op de RLINK2 te draaien met geluid. Maar dat lukt niet. Film toont wel maar het geluid ontbreekt. Voor Muziek/Video clips is dit geen probleem. Iemand ook tegen...
Zag dat ik al op zo'n 68K km's zat, maar geen waarschuwing gezien bij 60K beurt.
Dealer gevraagd of de auto beurt moet hebben, ja dus, een onderhoud B, en gezien de km-stand ook maar de bougies doen zei hij.
Vroeg naar de kosten, onderhoud B is iets...
Wat zijn goede, stille (zomer-)banden, die ook redelijk betaalbaar zijn, behalve de Continental's die er standaard op worden gezet?
Iemand ervaring mee voor 19 velgen onder een Talisman Intense Sedan uitvoering?
245x40x19(y).
Helaas, na 2 jaar een haat/liefde verhouding met mijn IP te hebben gehad, toch besloten om de Talisman te verkopen. Auto is prachtig en heeft veel opties maar heeft ook regelmatig voor ergernis en irritatie gezorgd. Er kwam dan ook wat anders op...
Ik heb een premium Spotify account, maar kan op de Spotify CarPlay app niet zien welke nummers ik gedownload heb, en dus niet meer moet streamen. Ik vertrek binnenkort op vakantie naar Spanje met de talisman en wou wat muziek via Spotify spelen....
Sinds enkele maanden een nieuwe Talisman station. Geen dakraam.
In het begin fluitend geluid van wind. Dus terug naar de dealer en er zijn nieuwe blokken geplaatst. ( bij de ramen denk ik ).
Fluit weg. Prima.
Wat mij opvalt is veel windgeruis dat...
Na een tijdlang in neutrale mode gereden te heben en af en toe sport , nu in de eco mode.
Ik moet zeggen dat de moter dit nu goed doet
Misschien door de sofware veranderingen of omdat de diesel nu na 60 dkm goed is ingereden.
Maar waar in het begin...
Sinds medio augustus in het bezit van onze Talisman GT IP 1.6 dci EDC 160pk.
Positieve punten:
Auto voelt echt solide aan en bevalt me heel erg op vlak van verwennerij en de weelde
Rijgedrag
Rust in het interieur
Bose
Weet er iemand soms de egr-klep zitten op het 1.6 tce blokje. Bij mijn vorige auto's, vooral diesels reinigde ik die elk jaar. Nooit problemen gehad met egr-klep . Zou dit nu ook willen doen
Hallo, ik ben in blijde verwachting van mijn Talisman granstour s-edition. Weet iemand waar deze al te bewonderen is want ben al een paar garages afgegaan maar nergens te zien.
Eind maart heb ik hem.
Weet (of heeft) iemand een leesbare lijst met opties die aangepast kunnen worden via OBD2? (DDT4ALL).
Ik wil graag een aantal aanpassingen doorvoeren, maar kan niet alle afkortingen/codes matchen met de werkelijke functies.
Kent er iemand een goed additief voor bij te voegen aan benzine? Vooral voor directe inspuiting.
Ik heb al eentje voor de injecteurs maar zou graag iets vinden voor inlaat spruitstuk en kleppen proper te houden. Of toch in beperkte mate.
Directe...
Mijn versnellingsbak (automaat) is enige tijd geleden voor de 2e maal vervangen i.v.m. het bekende whoop geluid met schakelen.
Daarover al veel elders in dit forum gecommuniceerd door mij.
Probleem is namelijk dat na de 2e wissel ook de SW...
Ik heb een iPhone X met iOS-versie 12.1.4 alleen ik merk dat ik deze wel kan koppelen op het RLink systeem alleen de Bluetooth media werkt niet. De iPhone heeft wel toestemming om via bluetooth muziek af te spelen en deze optie staat...
Vandaag voor de tweede keer weer een uitval van de Flink.
Ik heb eens gekeken in mijn Rlink store , en stelde daar volgende vast op de SD kaart.
De kaarten voor de gps staan daar op. Maar moeten die er allemaal blijven opstaan om te functioneren of...
Afgelopen zondag werden er maar liefst 7 nieuwe model Renaults (1x mijn Talisman, 3x Megane, 2x Scenic en 1x Espace) van de parkeerplaats afgesleept waar ik stond.
Allen met een kapotte hoofdzekering door vocht icm de kou.
Ik ben nieuw hier op het forum en wil graag horen of meer mensen last hebben van mijn probleem.
Mijn Talisman 150 TCE Zen staat op Michelin Premacy banden en heeft nu 12.000 km gereden.
Ik heb de auto met 2.500 km. op de teller gekocht.
De banden...
Weet er iemand dat je een grotere brandstoftank onder de Talisman kan laten plaatsen? 47liter is echt wel weinig en moet dan om de drie dagen gaan tanken.
Ik wilde vandaag Android auto is uitproberen. Mijn Talisman is ervoor geschikt. Mijn Samsung s7 edge draait op 7.0 nougat. Ik sluit de GSM aan middels de kabel op de USB poort. Ik zou dan op het centrale scherm een knop moeten krijgen waarmee ik...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum