Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Is er iemand die mij misschien kan vertellen of er 'ooit' een update verwacht kan worden om 'Lane Departure Warning' te upgraden naar een 'active lane assist' (denk hierbij dat het systeem actief kan bijsturen indien men buiten het baanvak dreigt te...
Wat zijn jullie ideeën over de optionele 19 inch velgen vs de standaard 18 inch op de Intens uitvoering. Ik heb zojuist besteld met 19 inch. maar ik twijfel toch een beetje over hoe het zal rijden (helaas geen proefrit kunnen maken met 19 inch)....
Misschien dat hier iemand het weet :) Klopt het dat de stoelventilatie alleen zit op de Talisman als je volledig lederen bekleding hebt? En zo ja, waarom is dat? Ik neem aan dat hiervoor het zelfde apparaat gebruikt wordt als voor de stoelverwarming?
De Talisman (Estate) gaat het worden, maar nu nog welke kleur. Lang lag mijn keuze bij blauw (sportief), maar het gaat toch de bruin of beige variant worden. Ik heb de volgende site gevonden en dan neig ik naar bruin. Bij de foto's op internet is...
In de Renault configurator lukt het niet om zowel pack safety te selecteren alsook pack cruising. Heeft iemand enig idee waarom deze twee niet samen kunnen?
Het valt me op dat het koppel van de 110pk edc versies 10nm minder koppel hebben dan de de versies met de handmatige versnellingsbakken. Weet iemand wat de reden hiervan is.
Zijn de 110pk EDC bakken dezelfde als die in de 130pk versies?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum