Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Volgens onderstaande tekst zullen oa. alle Talismannen uitgerust zijn met CarPlay en Android Auto vanaf productie april '17...
Mijn auto staat gepland voor productie 14 april, dus hoop dat het aan boord zal zijn!?
Donderdag wordt mijn Talisman IP160 geleverd. Heeft er al iemand leds geplaatst in het interieur?
Ik begrijp dat er T10/W5W gebruikt wordt en wil deze vervangen door led. Ik hoor graag welke leds jullie eventueel gebruiken.
Ik heb van eerdere...
Mijn bestelde Talisman heeft adaptieve cruisecontrol. Nu heb ik gelezen dat deze tot 140 km/u gebruikt kan worden. Kan ik boven deze snelheid de 'normale' cruisecontrol gebruiken of is die mogelijkheid er niet?
Een vriend van mij heeft een vw Passat gte, hij heeft een app op zijn telefoon om de auto warm te maken voor vertrek, verbruik te zien waar hij staat etc. Is dat er ook bij de talisman? Ben er wel benieuwd naar. En hoe werkt het...
Wie heeft hier ook de Renault Talisman ZEN, want ik ben benieuwd naar de Ambiance verlichting in jullie auto.
Bij mij in de auto werkt de Ambiance-verlichting STREEP zowel bij de bestuurders kant als bij de passagierskant NIET.
Hoe ervaren jullie de kwaliteit van het dashboard, interieur na een paar duizend km.
Zijn de harde plastieken vlakken onderaan het dashboard relatief kras- en trillingsvrij?
Voordat ik Talisman ging rijden had ik 4 jaar lang een Peugeot 508. Naast het fraaie Talisman ontwerp, was voor mij ook de leaseprijs van belang. Hoewel de Peugeot prima reed, was de leaseprijs van de 508 niet zo gunstig meer, doordat deze al een...
Ik twijfel nog of ik de Estate 130pk Intens of 110pk Intens (handgeschakeld) zal bestellen via de leasemaatschappij.
Als ik de 130pk bestel heb ik alleen nog ruimte voor een Easy park pakket en met de 110pl ppk ook voor winterpakket en Bose /...
Voor degenen die dit waarderen, deze gast kan heel leuke dingen met photoshop qua tuning en het leuke is dat ie nogal verzot is op de Talisman (en Megane IV ook) 8)
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en sinds vorige week de berijder van een schitterende talisman estate. De fotos wil ik met jullie delen, gewoon omdat het kan....
Het is een estate uitvoering, 200 pk, intense met panorama dak.
Leer achter inbouw...
Sinds de winterprik van afgelopen week/weekend heb ik de indruk dat het automatisch ontgrendelen van de auto niet meer werkt. Als ik in de buurt van de auto kom, klappen de spiegels uit maar hij ontgrendelt niet. Ook niet als ik de klink...
Toen ik laatst reageerde op een bericht in het Besteld topic bedacht ik me: hoeveel Talismannen zijn er nu eigenlijk verkocht in Nederland? En welke kleur verkoopt nu eigenlijk het best? En welke carosserievorm? En welke vermogens? Wat is de...
Iemand ervaring met het koppelen van een SamSung S6? Ik krijg hem niet gekoppeld. Connectie wordt steeds onderbroken. Heb al even op compatibiliteit gezocht en lijkt erop dat hij niet wordt ondersteund. Vaag, aangezien dit een vrij nieuw type...
Mij navigatie zoomt altijd maximaal in, ook als ik op de snelweg zit. Daar zou ik het juist handiger vinden als hij verder uitgezoomd zou blijven. Als ik handmatig uitzoom dan zoomt hij even later automatisch weer helemaal in. Is dit ergens in te...
Ik zag afgelopen zondag een witte Talisman Estate op de laan van Leidschenveen in Den Haag rijden maar het viel mij meteen op dat er iets anders was. de achterste stijl tussen de achterruit en laatste raampje was zwart ipv wit
Goedendag, ik heb de Renault Talisman intens besteld met leren stoelen 'Riviera Noir'. Heel lang getwijfeld tussen deze of de VW Passat, maar de opties gaven de doorslag. Value for money. Mijn vraag is, weet iemand of als je de leren stoelen hebt...
Ik ben voornemens om een Renault Talisman Zen te leasen. Ik zit intussen aan mijn max bedrag en kan geen verdere opties bestellen. Graag zou ik koplampen hebben met LED verlichting. (optie 595,--)
Vandaag alvast wezen kijken naar mijn nieuwe Talisman. Is sinds gisteren binnen. De trekhaak zit er al onder, moet alleen nog gepoetst worden en voorzien van een blackbox (anti-diefstal tracking).
In minder dan één jaar en 20.000km zijn mijn voorbanden versleten...
DIt is me in 30 jaar nog nooit overkomen (heb nog nooit nieuwe banden op een auto moeten laten monteren). Mijn rijstijl is juist defensief en conform de aangegeven snelheid....
Reeds na enkele dagen een ster in de voorruit van de nieuwe talisman, die daarna snel door scheurde, voorruit is niet op voorraad bij carglass, deze kan dan die ook niet even vervangen worden, want daarna moet de hele zaak (camera enzo) op nieuw...
Sinds dag1 dat ik mijn auto (Talisman) heb opgehaald, doet de Coyote app niet. Ik had gelezen ergens op het forum dat ik als eerst moest gaan verwijderen en daarna opnieuw installeren.
Kunnen jullie na een paar maand gereden te hebben met de talisman eens aanduiden of jullie deze wagen een aanrader vinden of niet, eventueel gestaafd met wat positieve en negatieve punten.
Alvast bedankt. Ik zou eventueel een Pi 1.6 dci willen...
Goedemorgen. Hoe gaat de stuurverwarming in een initiale paris met pack winter aan? Is die gelinkt aan de stoelverwarming? Of kun je ook kiezen welk lichaamsdeel je opwarmt? :D
Hoe kan je nou via R-Link zien welke navigatie versie erop draait? Ik heb hem namelijk geupdate, maar ik zie geen verschil tussen voor en na de update.
Graag zou ik willen kijken welke versie momenteel erop draait?
Iemand al geprobeerd om een initiale met 18inch velgen te bestellen ?
Zou een hap kunnen schelen in het leasebedrag alsook het comfort ten goede komen tov de 19inchers.
Heeft iemand een idee wat de nieuwste software is voor de Talisman? Ik zou namelijk safe distance warning moeten hebben maar dat is nergens te configureren.
Volgens mijn configuratie heb ik versie 2.2.15.703 (navigatie 9.12.106.586426).
Ik zag via Google dat de omlijsting van het 8.7 R-Link2 display nu in mooi zwart glimmend pianolak was uitgevoerd (i.p.v. het m.i. lelijke doffe zwarte)
Vooralsnog lijkt dit alleen in de Estate te zijn toegepast en consequent niet in de Sedan...
Misschien dat iemand het nog snapt.
Als ik de airco op Auto zet via het knopje onder de rlink2 dan doet AC het niet meer. Als ik dan via het airco menu de AC weer aanzet dan gaat het Auto knopje weer uit, terwijl ik altijd gereden heb op Auto stand,...
Nieuw hier en in de markt voor een talisman (via leaseplan). Ik wil een talisman initial paris bekijken in een showroom, voorkeur in zuid NL.
Iemand een idee waar zo een versie staat?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum