Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben sinds een week de berijder van een Talisman Estate Tce150 Intens, auto rijdt heerlijk!
Over de radio ontvangst ben ik niet tevreden bij zowel analoog als digitaal krijg ik veel storingen (wegvallen ed.). Het gebeurt zowel in brabant als in...
Beste Renault freaks,
Ik heb het heugelijk nieuws jullie te mogen aankondigen dat ik in blijde verwachting ben Van een Renault Talisman Grandtour INITIAL PARIS Energy TCe 200 EDC. Nu heb ik een vraagje: Het betreft een Stockvoertuig welk ik gekocht...
Het viel me af dat bij mijn talisman altijd de achterlichten aan zijn, ondanks dat het overdag is en brandt i.c.m. dagrij verlichting vóór. Is dit normaal? Ik dacht dat overdag bij helder weer, enkel de dagrij verlichting vóór dient te branden. Of...
Bij mijn laguna 3 kon ik bij het starten van de auto, gedurende de automatische check, door scrollen naar het huidige oliepeil en de intervalsettings. B
Mijn talisman doet ook deze check maar geeft dan OK aan. Ik kan niets selecteren. Weet iemand of...
Is er iemand die het update beleid van Renault kan uitleggen? Ik heb veel geld neergelegd voor de nieuwste kaarten en live services maar de nieuwste kaart is 2015.06. Er zijn veel oude situaties/wegen en de live services functionaliteit werkt vaker...
Mijn Samsung Galaxy S6 is tussen mijn proefrit en de geleverde auto opgewaardeerd tot Marshmallow. Tijdens de proefrit werkte alles perfect, in de geleverde auto niet (de bluetooth verbinding viel elke 10 seconden weg).
Weten jullie of de handsfree optie van de kofferbak (via je voet de kofferbak openen) voor de Sedan ook geldt? De dealer zegt dat dit alleen beschikbaar is voor de Estate (gevraagd bij de levering verder nog niet...
In de winter krijg ik de Talisman niet fatsoenlijk warm (vanaf -5 en kouder). Ik moet dan de temperatuur op 28gr zetten incl. stoelverwarming om het comfortabel te krijgen.
En nu in de zomer (bij temperaturen boven 25 gr) krijg ik de auto niet...
Dit rubbertje kwam onder mijn dashboard aan de bestuurderszijde uitgevallen. Geen idee waar dit van komt. Zie ook dat de afdekplaat boven de voeten zeer los staat.
sporadisch komt bijgaand icoontje in mijn navigatie tevoorschijn. De getoonde km/h verandert, afhankelijk van mijn snelheid. Lijkt op een waarschuwing voor flitsers maar dat is niet het geval. Kan niks in de handleiding vinden hierover. En...
Als verrassing na een trouw feest, een gekraakte renault talisman, ze hebben denk ik met een schroeven draaier of een breekijzer geprobeerd om via de tussen stijl van de portieren om binnen te komen, resultaat een flink schade aan deurstijlen, alle...
mijn TT traffic is verlopen voor mijn talisman en wil ik graag verlengen. Nu is mij niet geheel duidelijk hoe de procedure verloopt na aankoop. Ik lees dat dit via de 'air' gaat maar ik lees ook dat je de rlink toolbox nodig hebt. Indien dit...
Door de leasemaatschappij is een Talisman Zen besteld. In dit type is een kleiner display aanwezig dan bijvoorbeeld bij de Intens. Ik overweeg om het display van de Zen te laten vervangen voor een grotere. In de nog te leveren auto zal carplay...
Heeft iemand enig idee waarom de 110 pk dci geen sier dubbele (nep) uitlaten krijgt?
Dit maakt de auto een stuk mooier, maar helaas deze zitten er pas bij de 130 pk onder.
Terwijl het beide neppers zijn.
Heeft iemand een idee waarom?
Hebben mensen nog Tips & Tricks die ze willen delen, zoals bijv:
- 2x drukken op dichtknop op je afstandbediening: Dan sluit alle ramen en evt. ook je panoramadak
Het beste is dan ook om alle Tips & Tricks op 1 onderwerp onderzetten,...
Gisteren een telefoontje ontvangen van mijn Renaultdealer met de mededeling dat mijn talisman initiale paris. Aanstaande maandag of dinsdag bij de dealer afgeleverd word, maar dat er een terugroepactie op is. Blijkbaar van dien aard...
Mijn Talisman Estate Benzine automaat trilt altijd maar het ergst tussen 95 en 125 kmh sinds nieuw
Is al 3 keer opnieuw gebalanceerd en mijn dealer zegt dat ze niets meer kunnen doen
Weet iemand wat dit kan zijn of zijn er meer bestuurders met deze...
Iemand enig idee hoe je de welkomstverlichting onder de buitenspiegels uit of in kan schakelen?
Volgens het manual gaan deze leds automatisch aan gedurende een minuut bij het benaderen van de auto met de keycard of tijdens het ontgrendelen van het...
De laatste dagen al enkele maal iets zeer vervelend tegengekomen.
A/C staat bij start verschillende keer uit, terwijl dat de avond voordien 100% zeker aan stond. Is ook niet altijd na nieuwstart, maar wel heel vervelend. Gisteren buiten 21 graden...
Mijn auto heb ik vanaf eind november vorig jaar en heb inmiddels 23.000 km gereden en de auto geeft nu aan dat hij onderhoud nodig heeft. De dealer geeft na bellen hier het volgende antwoord op, de auto hoeft pas...
Helaas heb ik op 1 van mijn IP velgen flinke stoeprand schade gereden en wil dit laten herstellen aangezien een nieuwe velg 350 euro kost. Ik heb reeds rondgevraagd maar merendeels van de velgen herstellers kunnen dit type velg niet herstellen....
Het geluid bij het draaien van het stuur is terug
De actie van het smeren was van korte duur.
Deze week naar de garage want aan de achterzijde is er
Een hoge piep bij een scherpe bocht( vorige keer ontdekt door de dealer bij het zoeken naar het...
Sinds November ben ik bezig om het Bose systeem in orde te krijgen, volgens het instructie boekje moet het geluids niveau zich automatisch aanpassen aan de rijsnelheid. Bij mij gebeurd dit niet, zijn er andere Talisman Estate rijders dit probleem...
Klopt de actieradius afstand wel op jullie Talisman? Bij mij gaat op een gegeven moment de lampje branden om bij te tanken terwijl de Actieradius afstand op 180 km staat. Is dit wel te vertrouwen?
Afgelopen vrijdagavond mijn Talisman Estate Initiale Paris opgehaald.
Nadat het kleed van de auto was gehaald, bleek de bestelde interieur kleur noir te zijn i.p.v. gris/noir.
Auto meegenomen met de aantekening voor de leasemaatschappij, niet...
Afgelopen dagen hebben ze mijn R-link 2 systeem vervangen. Als ik nu in multi-sense ga zie ik de afbeelding van een clio staan. Iemand een idee hoe dat je dat kan veranderen? Op dr andere unit stond een talisman.
Ik wil graag een losse Brodit houder installeren met een kabel naar een USB, wel zo dat ik straks de Apple CarPlay kan gebruiken.
Als ik de standaard aansluiting onder het klepje gebruik, kan dat natuurlijk niet meer dicht.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum