Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds kort heb ik het volgende verschijnsel. De stoelverwarming voor de bestuurder werkt prima. Maar als de passagier op zijn knop drukt gaan de twee lampjes branden, maar na een paar seconden weer uit. Druk je twee keer dan gaan de lampjes van 2...
Na het rijden van heel veel Duits en Zweeds spul, kan ik bij mijn nieuwe werkgever kiezen tussen twee voorloopauto’s. Een Mercedes B klasse of een Talisman.
Aangezien ik alleen Mercedes rij als ik een taxi neem, besloot ik...
Ik weet het, tis nog wel even.
Maar toch, iemand een idee welke banden er onder een 200pk benzine mogen gemonteerd worden.
Standaard 19 duim, maar hoop dat 17 duim ook mag.
Mijn auto komt pas eind oktober en dan voor winterbanden gaan zoeken is te...
Heb mijn Talisman Estate 1.6 dci - intens nu een maand. Het valt me op dat de wagen zeer strak is afgeveerd en niet goed de oneffenheden in een 'slecht' wegdek weg filtert. Heb er 17'' velgen op liggen (225/R17) en ik rijd nu meestal op de...
Ik ben eens benieuwd hoe jullie je Talisman afvullen? Vullen jullie je wagen tot aan de dop of na 3 maal afklikken van het pistool? Ik heb tot op heden al mijn voorgaande wagens gevuld tot aan de dop, zonder problemen maar als ik dit doe met mijn...
Ben ik de enige? Meestal bij een drempel of verhoging in snelweg hoor ik soort getik in de bestuurdersstoel. Ik voel het ook. Gevraagd bij de garage of ze willen checken of de stoel wel goed vastzat, dat was zo. Maar probleem blijft...
Ik heb een IP met leren bekleding. De middenconsole is ook van leer. Bij iedere beweging in de stoel of door druk van mijn elleboog op de middenarmsteun, kraakt/schuurt de boel langs elkaar. Dit is...
Sinds enkele dagen ben ik trotse bestuurder van een Talisman Grandtour.
Nu had ik in mijn vorige wagen een dashcam geplaatst waarbij ik de stroomkabel (met sigaretten aansteker plug) gemakkelijk kon wegwerken tussen de binnenbekleding van de...
Ik heb gemerkt dat de adaptive cruise control uitschakelt als je ontkoppelt.
Bij mijn vorige wagen (Seat Leon ST) gebeurde dit enkel bij remmen maar niet bij ontkoppelen.
Ik neem aan dat er geen instelling is om dit te wijzigen?
De...
Sinds begin november in het bezit van de Talisman. Heerlijke auto om mee te rijden, maar zoals aangegeven in het Kinderziektes topic vind ik de auto niet aan de kwaliteit voldoen t.o.v. de prijs. Gisteren mijn auto achtergelaten bij de...
Wie heeft er een Sedan in de kleur gris cassiopée en heeft een kofferbakspoiler erop laten monteren?
Graag een foto eventueel. Wil mss ook deze gaan plaatsen maar wil hem eerst even zien op een foto indien die er zijn.
Iemand idee hoe je de stoelmassage snel kunt aan- uitzetten?
Nu is het vrij omslachtig door het menu te spitten.
Ik hoorde wel dat er op de stoel aan de linker zijkant een knopje zit voor die functie maar dat is volgens mij alleen bij elektrisch...
2 maanden geleden mijn nieuwe talisman opgehaald,
Inmiddels 7900 km gereden niks geks kunnen ontdekken tot... donderdag. Na 200 km vanaf mijn vakantie adres ik ineens allemaal rode lampen en luide piepers kreeg.
- STOP (headsup...
Wellicht reeds beantwoord maar kon het niet snel vinden: via de Rlink2 heb ik grootlicht assistentie ingeschakeld. Echter, pas als ik de linker hendel naast het stuur naar voren duw, verschijnt op het dashboard een blauw grootlicht lampje met een A...
Was eerder deze week voor het eerst in Duitsland en de top van de 200TCE valt me echt heel erg tegen. Ik heb de vermogensupdate al gehad, maar kwam niet verder dan 212. Tot 180 gaat het allemaal lekker vlot, maar daarna begint het kruipen. Met een...
Sinds afgelopen weekend is er wat veranderd in mijn auto (Talisman 200 TCE Intens met R-link). Zodra ik ergens te hard rij (wat ik uiteraard nooit doe), geeft de R-Link een piepje. De radio wordt even iets gemute en dan Piep. Gelukkig maar 1 keer...
Ik ben erg benieuwd naar foto's van Talisman'en met een kale kont .
Dus waarbij letters (TALISMAN) en/of type aanduidingen (+ECO2 badge) zijn verwijderd.
Zelf heb ik een Estate besteld, en twijfel nog erg of ik het ga verwijderen of niet.
ik heb de forum doorgezocht maar kon het niet vinden. De volgende vraag:
Zijn de hoofdsteunen van de berijders- en bijrijdersstoel te verstellen in horizontale richting (concreet: of deze te kantelen zijn)? In hoogte geen probleem....
Hallo, op de boardcomputer in de cockpit/dashboard heb je een optie geheugen. Bij mij geeft deze aan dat het keeg is. Weet iemand om welke geheugen het gaat?
Goedenavond uit een zonnig Italië,
Gisteren een mooi vakantieritje via Strassbourg en de Gotthard naar Italië gereden en kwam in Noord-Italië nog een mooi Nederlandse Talisman voorbij, als ik me niet vergis een Intense met 19 , in gris cassiopée,...
ik vul het rijtje aan :? . Af en toe (vervelend) heb ik het volgende voor:
Stop aan de verkeerslichten, automaat staat in D en met de voet op de rem. Al of niet wordt het start/stop geactiveerd.
Licht gaat op groen, voet van de rem en rijden...
Hallo,
Weet er iemand hoe je die CD of DVD speler aan de praat krijgt in de Talisman??? In mijn handschoenkastje zit een meervoudige speler. Ik vind er zelf niets over terug in de manual van de wagen. Een manual van de R-Link 2 heb ik niet bij mijn...
Ik ga volgende week naar Engeland met mijn Talisman (Intens 200TCE). Weet iemand of de koplampen automatisch omschakelen naar links rijden? Of verwacht ik nu te veel van mijn fijne mooie auto :P
De talisman is in februari voor een kleine beurt geweest toen is er geen olie gewisseld, stond ook niet bij de beurt dat het nodig was.
Gister kwam na 5000 km en de stand 26900 km het onderhouds signaal?
Heeft de talisman meerdere beurten nodig in...
Hier open ik dan een Topic waar men specifiek rond of met betrekking tot de TALISMAN vragen kan stellen:
Ik bijt de spits af.
1) waar zit de antenne bij de TALISMAN estate modellen?
2) Waar vind ik het ORGA nummer van mijn wagen?? Ik weet dat dit op...
Gisteren mijn Talisman Intens opgehaald, helemaal blij want wat is ie mooi.
Maar: het lijkt erop dat Rlink2 niet kijkt naar de track nummers (of zelfs filenamen van de tracks, wat mijn oude Skoda nodig had) kijkt, maar altijd album tracks in...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum