Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de veerpoot kan verwijderen? Bij de rubberen topmount zit een imbus en zeskantmoer, maar als ik de imbus tegenhoud krijg ik de moer niet los (al volop bezig geweest met WD40). Wat is de manier dit los te halen...
Ik heb een lullig probleempje met mijn Kangoo 1.6 16V (2004) Automaat. Als de auto warm is begint hij bij lage snelheid te piepen, een soort schommelpiep. Bij nat weer hoor je niks.
Na 2x bij de dealer geweest te zijn (het zouden de trommelremmen...
Geen idee hoe ik hoe een foto moet plaatsen maar wellicht kan ik het uitleggen.
Bovenop het gasklephuis (kangoo 1.6 van 2003) zit een slang (voor lucht) die slang loopt helemaal naar beneden in de wielkast en zit ergens aangesloten...
Zit net naar m'n oude bericht te kijken van november 2012 over de lekkende tank van m'n Kangoo 1.5Dci 70 2003
En ja, de APK zit er weer aan te komen, en vanmiddag even een voorkeuring gedaan .
Buiten de gloeispiralen die steeds meer beginnen te...
Ik heb een kangoo 1.5 dci uit dec.2005 en kan een radio van het type renrdw100-10 kopen.
Past dat type in mijn auto, van mijn huidige 22dc279/62 is de cd speler kapot.
Vandaag in het oosten van het land, wilde net wegrijden onder een slagboom van een bedrijf...toen ik een harde knal hoorde (metaalachtig) en nu staat mijn linkerachter-wiel...
Vanmiddag heb ik distributiesnaar verwijderd en het was er een met 95 tanden (77 00 736 969). Volgens de Renault dealer zou er een met 96 tanden op moeten zitten (oa Gates 5473XS). Dit blijkt ook uit diverse onderdelenwebsites. 95 tanden =...
Hoi Ik heb een kangoo uit 2002
type 1.5 DCI diesel
De spiraal melding blijft steeds aan of gaat na 2 dagen weer aan als je de computer uitleest. alle kabels zijn nagekeken en ook de gloeispiralen.
Tijdens het rijden/gas geven gaan de motor en stop...
Ik zit er over na te denken om mijn 1.9 DTI motor (80 pk) van de Kangoo uit 2001 te laten chiptunen en dan wel op een ''rustige wijze''...d.w.z. dat ik er geen kanon van wil maken, maar 10 a 15 pk extra zodat hij vooral tijdens acceleren wat...
nog een vraagje. Ik wil een trekhaak monteren. Nu heb ik enkele van die installatiehandleidingen gedonwload en bekeken. Daar staat steeds in dat het reserverwiel verwijderd moet worden tijdens installatie. Omdat mijn lpg onderbouw op de plaats van...
Motor F8Q K6 ,ik kan niet verder meer.
Gisteren bezig aan de d-riem.Er zitten daar 3 keerringen bij de set.Niks past.
Ik kan wat meten met de schuifmaat,54 X 42 mm . 875 003 C staat op de keerring.
Ik heb alleen nog een fiets.Automaterialenwinkel...
Ik heb een Kangoo 1.4 RN benzine uit 1999. Ik heb er gisteren nog mee gereden niets aan de hand. Nu wil ik net weg met de auto en hij start niet meer. De startmotor doet het wel. De brandstofpomp ook. Maar de ontsteking niet. Het...
ik ben sinds een week eigenaar van een Kangoo uit 2002 op LPG. Het gaat om een 1.6 16v Oasis met 200k op de teller. Ik moet zeggen de auto bevalt me totnutoe prima maar de periode is nog kort. Van de vorige eigenaar heb ik de onderhoudshistorie...
Ik heb een Kangoo uit 2003 type 1.5dci waarvan op het dashboard het lampje van het voorgloeien blijft branden.
Gloeibougies zijn vernieuwd en ook de verstuivers zijn gereviseerd en opnieuw ingelezen.
brandstof(ook retour) leidingen en filterhuis...
Hallo, het is de bedoeling om de bekabeling van mn gaspedaal opnieuw te solderen aan de rekeneenheid.
Maar...waar zit die.
Is het dat zwarte vlak bij het gasklephuis (steekt stekkertje in met 4 draden ofzo)...
Kangoo 15DCI 2002
Hij heeft 1 maand moeten wachten op de sticker met chassisnr.Voor de ontbrekende R reflector was de auto ook afgekeurd.
Als ik de reflectors bekijk op de mijne zoudt ge die reflectors kunnen switchen.Gewoon 90° draaien.
Dit indien...
Mijn kangoo uit 99 kcoh is van de week door zijn vering gezakt.
het linker achter wiel zit veel verder in de wiel kast als rechts en hij loopt aan tijdens het rijden (wat ik nu ook niet meer doe)
zou dit een kapotte torsiestaaf kunnen zijn, ik kan...
Toen ik mijn Kangoo 1.9 DTI bijna 3 maanden (en 20.000 km) geleden kocht, zat er al een zacht gierend geluid in de bak, wat met het toenemen van het toerental en snelheid...
Onze Renault Kangoo uit 1998 is 3 weken na de APK onbruikbaar geworden door een defecte boordcomputer; vaststelling garage
Weet iemand waar deze boordcomputer/chip zit, of het mogelijk is deze zelf te vervangen?
Volgens de...
heb ik weer
wanneer ik stevig rem bokkeert de rem rechts achter
zeer ernstig telkens een groot remspoor!!!
niet zo goed voor de band en de veiligheid :(
alles is optisch nagekeken oogt goed
op rembank is de vertraging sterk
wat bevelen jullie aan...
Bwj '00 19D
Nu heb ik de auto op bokken staan.Ik had een gedacht van een L wiellager stuk.Doch de rechtse maakt meer kabaal.
Mss door de lange aandrijfas wordt het lagergeluid naar het midden v/d wagen geleid.Lichte trilling voel ik ook bij links...
Hallo mensen ff vraag over inspuitpomp van kangoo 1.9 D. Kan je die pomp ook nog afstellen. of alleen timen met distrubutie. Want hij start zo slecht koud. Gloeiers doen het gewoon. Gr koos74
Wij hebben net een Kangoo Privilege uit 2008 gekocht. Daarin zit (helaas) een radio\cdspeler die wel cd's maar geen mp3 af kan spelen..Weten jullie of er een soort van update mogelijk is vanuit Renault voor een speler die zo een beetje hetzelfde...
ik heb een kangoo uit 2000 een 1.2RN (Basis geen luxe dus ) nu wil ik graag een beetje beter geluid in de auto.
Dus de speakers die voorin zitten eruit en iets goeds erin (wel iets wat past zonder hak en zaag werk) wat adviseren jullie... samen met...
Ik ben Ruud en ik rij een renault kangoo 1.2 standaard
geen luxe geen poeha.
Nu is mijn vraag kan er stuurbekrachtiging ingebouwd worden bij deze auto?
en zo ja ? wat kost dat ongeveer?
( het een oud model kangoo)...
mijn renault kangoo lekt behoorlijk olie bij de keerring van de schakelas,is die keerring makkelijk te wisselen ,of moet de versnellingsbak eraf gehaald worden .Het is een 15dci van 2004
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum