Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Dci Kangoo 1 .Na 2 uur googlen weet ik het nog niet. Het stukmaken doe ik ook niet.
De stekker gaat gewoon los,en er zit 12 V op. De zwarte socket krijg ik niet los ,is het bajonet ,pull ?
Ik zie aan de zijkant een soort veertje of clips of haakje...
Kangoo 1 .Die rubbers van ruitenwisseras in paravent vertrouw ik niet. Bij harde regen staat de goot vol me dunkt.
De rubber zit nogal los van de wisseras en zit zowat ter hoogte van die paraventgoot.
De wisseras gaat door carrosserie en...
KGCOE oftewel 1900 D65
Ik heb er maar meteen een nieuwe in geplaatst.Er zat maar 12,03 V op deze morgen en al langer sukkel ik zo.
Ga ik het zuur nameten dan moet de accu opgeladen worden.Er is heel weinig onderling verschil in het sg van de...
Ik kocht onlangs een kangoo lv. met 1.6i 16valve motor. bj.2010. km.stand14.000. ik liet meteen ook een nieuwe lpi installatie inbouwen.
Eergisteren ging plots het desbetreffende lampje branden samen met het sleutel-icon. Volgens het boekje...
Door omstandigheden een kangoo 1.5 dci 57 pk bjr.2003 gekocht met 163.000 km (had vervoer nodig voor weinig geldt)
deze had geen stuurbekrachtiging, wat ik geen probleem vond.
Ik ben prettig verrast door deze wagen en mis nu toch wel de...
wie kan mij helpen ik heb problemen met mijn kangoo 1.9dti 2001
bij een koude start moet ik heel lang doorstarten tot hij uiteindelijk start.
ik zelf dacht dat het probleem mischien aan het gloeisysteem zou kunnen liggen.
heb het relais gemeten en...
hallo,
Mijn kangoo 1.4/ 99 heeft geen dakraam, maar er komt met remmen regen aan bestuurders en bijrijderskant naar binnen.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Dakgootrail? Raildoppjes?
Het komt in het midden van bestuurdersdeur en bijrijdersdeur...
hallo
ik heb de koppelings-plaat vervangen van een renault kangoo 1.4 .
nu doe het volgende zich voor heb alles weer terug geplaatst maar nu werk de rem bekrachtiger niet meer .
en de stuur bekrachtiger ook niet meer.
Kangoo I bwj OO
Dat bonkt soms,de deur gaat niet volledig dicht.Deur is niet goed dicht dan(of springt open).
Ik denk dat het is stuk gegaan omdat mijn gordel er tussen zat.
Tegenwoordig met dat plastik allemaal weet ik niet wat je eraan kunt...
ik heb de motor van mijn kangoo D55 bouwjaar 2002 motor type F8I vervangen door hetzelfde type . bij het overbouwen van
de startbeveiliging heb ik voorhet gemak , de 4 spoelen (elektroklep vervoeging-hoogtecorrectie) meeovergebouwd
rezultaat: de...
Hallo, ikheb zo'nKangoo en mag 1350 kg trekken ( geremd).
Ik lees van een exact zelfde type dat die maar 1050 kg mag trkken.
Kan iemand dat verklaren?
Gr.JKoo
Van mijn Kangoo 1.4 uit 1998 (benzine) is de brandstofpomp stuk. Ik heb al een andere van de sloop. Ik wil 'm inbouwen maar krijg de ring waarmee de pomp is opgesloten met geen mogelijkheid zomaar los van de tank. De vraagbaak verwijst naar speciaal...
Sinds enige tijd geeft m'n snelheidsmeter meestal 0 aan en worden er ook geen km bijgeteld.
Nu meen ik te begrijpen dat dit een sensor zou kunnen zijn.
Kan iemand me nogal precies zeggen waar deze zou zitten (als ik de motorkap opentrek)...
Van mijn Kangoo 1.9 DTI blijft sinds een paar dagen opeens het voorgloeilampje branden......bij het starten (contact aan) gaat hij meteen branden, na een paar seconden even uit...en dan blijft hij daarna uren branden als ik aan het rijden ben.
Sinds enkele maanden heb ik een getik in mijn blower van mijn Kangoo uit 2008 (nieuw model).
Het is net alsof er een takje of blaadje in zit en aanloopt, of dat de blower gesmeerd moet worden.
Om gek van te worden.
Dealer zegt dit niet op te kunnen...
Heb vorige week een kangoo 1.9 dti uit 2001 gekocht. Met 170dkm. Ik vroeg me af waar ik de komende tijd op moet letten mbt aandachtspunten. Ik rijd er vrij rustig in (vooral als ie koud is) maar ik woon nog geen 1.5km van de snelweg af en...
sinds deze week gaat er soms een lampje branden op het dashbord. Het tekentje is een soort spiraaltje met iets eronder. Volgens het instructieboekje gaat deze branden als je electrische problemen hebt. Nu is het ook zo dat de auto sterk inhoud als...
Bosch S3.JPG Accupool.JPG Ik heb nu een Kangoo 1.6 16V uit 2007. Tot voor kort maakte ik nog gebruik van de oude, originele FIAMM-accu (70 Ah). Mijn dealer heeft de FIAMM onlangs vervangen door een nieuwe Bosch S3 (56 Ah). Hij had mij niet verteld...
Kangoo 1 van vriend .Die heeft een achterbank met tweedelige rugleuning.Het middelste scharnier zijn hendeltje komt niet los.
De 2 vergrendelingen van zitvlak achter in de laadvloer kun je losdoen met de 2 lussen ,de rugleuningen hebben een hendel....
Twee weken geleden heb ik een gebruikte Kangoo 1.6 16V Privilege uit januari 2006 aangeschaft. Tijdens de proefrit zaten er allemaal Michelins onder. Nadat ik de auto had opgehaald keek ik onder de auto en zag een Michelin XT1 reserveband op een...
Twee weken geleden heb ik een Kangoo 1.6 16V uit januari 2006 aangeschaft. De auto heeft een accu van het voor mij onbekende merk FIAMM. Het autobedrijf wilde mij geen nieuwe accu geven. Volgens de verkoper was het nog steeds een zeer goede accu. Op...
Bij onze Kangoo uit 2004 wil de achterklep niet meer van het slot.
We horen het slot wil klikken, maar helaas.
We hebben dit een jaar ofzo geleden ook gehad, maar toen ging het of vanzelf over of we hebben een zekering vervangen. We weten het...
ik wou een andere wagen starten met startkabels, en raakte per ongeluk met de plus klem de chassis van de wagen.
Korstluiting dus, en de wagen viel toen stil en niet meer te starten.
Alle zekeringen en hoofdzekeringen nagekeken en enkel het...
Voor mijn Kangoo 1.4 personenuitvoering uit 2001 ben ik aan het kijken voor nieuwe banden. Ik denk dat meer mensen met dezelfde vraag zitten: moeten er echt weer reinforced banden met een laadindex van 85 op?
Hoi , ik heb sinds een grote week een verlichtingsprobleem. Mijn rechterachterlicht werkt niet meer en de verlichting van de verwarmingsknoppen.
De zekeringen onder de stuurkolom heb ik nagekeken , hier is niets mis.
Ik wou naar het zekeringskastje...
ik heb een kangoo uit 1999 en hiervan is de torsieveer gebroken, nu wil ik de achteras demonteren en een sloopas er op zetten maar de draadeinden waar de bevestigingsmoeren van de achteras opzitten draaien mee, zijn dus losgebroken in de kokerbalk...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum