Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb mijn Nederlandse Kangoo geimporteerd in Portugal en ben op zoek naar het werplaatshandboek om uit te vogelen welke onderdelen geschikt zijn voor mijn model en bouwjaar en het onderhoud in eigen hand te kunnen nemen. Wie helpt? Dank!
Ik heb een probleem ik heb een Renault Kangoo 2001 /1900D 55. met 215000 km. sinds vorige week ging mijn lampje van de gloei relair branden tijdens het rijden contact er af en lampje blijft twee of drie dagen uit. Nu vandaag was...
ik ben van mijn Kangoo een micro camper aan het maken, maar ik wil -in geval van nood- de achterklep van binnenuit kunnen openen. Nu heb ik al eens gekeken maar zie niet hoe dit te doen. Zijn er wellicht anderen die dit gedaan hebben...
Ik heb een Kangoo automaat 1,4 van bouwjaar 2002 met 27000 km , ik heb onlangs bij de Renault dealer de olie van de versnellingsbak laten vervangen, nu gaat af en toe het lampen van de automaat branden, dan geeft hij een knots, precies al spring hij...
Links naast mijn stuur zit een lucht uitlaat, als ik het rooster er uit haal zit de koker niet meer vast aan het dashboard.
De draai knop bovenop verdwijnt dus naar achteren maar ik kan er na verwijderen van rooster bij en de koker naar voren...
L.s,
Ik heb mijn koppeling en drukgroep laten vervangen.
Na de reparatie koste het veel moeite om het koppelingspedaal in te drukken.
Ook stotterde de koppeling bij het wegdraaien.
Na mijn melding bij de garage heeft men de koppelingskabel...
Al bijna twee jaar slaat mijn motor, meestal in het begin, meestal in de bocht af. Maar dit gebeurt regelmatig achter elkaar, ik rij niet dagelijks maar, soms ook twee maanden helemaal niet. Het gebeurt, bij kou, begon in de zomer, het maakt...
Mijn Kangoo heeft nog wat oneffenheidjes die ik graag langzaamaan aan wil pakken.
Ik knal ze hieronder neer, mocht ik dingetjes vergeten dan pas ik de OP wel aan.
Mochten er mensen zijn die me hiermee kunnen helpen, graag. Alvast bedankt....
Ik heb een Kangoo Expresse uit 2010.
Sinds een paar maanden lekt de airco naar binnen toe. De bestuurderskant en het koude water komt weg ter hoogte van het gaspedaal. Als ik een linkerbocht omga en de airco...
Ik kan de Ventilatieroosters in het midden van de auto niet meer aan en uit schuiven ?
Het palletje zit niet meer aan de klep vast.
Is dit gemakkelijk te repareren of moet het hele dashboard losgemaakt worden ?
ik wil het interieurfilter van mijn kangoo vervangen, maar kan echt nergens vinden waar dit filter zit en hoe het te vervangen is.
mijn auto is van 2007 een kangoo type 1 16V1.6
Voor mijn Kangoo 1.4 uit 2000 zoek ik een gordelslot/gordelsluiting voor de rechter achterzitting. Nu heb ik al een zoektocht
over internet en verschillende sloopbedrijven gehad maar zonder succes.
Mijn vraag is of en welke sluitingen van andere...
De centrale binnenverlichting heeft kuren: het is het plastic glaasje in het midden van het plafond, wat naar voren en achteren kan kantelen voor de verschillende functies.
Problemen: hij klikt niet goed in de verschillende standen en gaat aan en...
hallo, :)
:arrow: een kennis van mij rijdt met een kangoo 1.5Dci echter de laatste tijd wanneer de wagen de nachtelijke vrieskou moet trotseren blijkt dat telkens als je de wagen start er een dof geluid tot in het interieur te horen is. Bij nader...
Hallo wie kan mij vertellen wat het probleem kan zijn.
Ik rij in een een Kangoo 1900D 55 uit 2001 de laatste twee weken twee keer een storing gehad de KM teller valt naar nul en de auto begint te stotteren en houd in. Motor valt niet ik zet de auto...
heeft iemand een idee waar de krukassensor zit in een kangoo 2004 automaat 1600
heb in het verleden al eens een krukassensor bij een kangoo uit 1998 vervangen
maar dat blok zag er in het geheel anders uit.
Ben aan het rondkijken voor winterbanden op velg.
Standaard zit er 195/65 r15 (91t denk ik) op.
Zou moeten et 44 zijn volgens steekmaat.be
Nu heb ik iets gevonden met zelfde naafgat en 5x108
205/55 r16 maar et 50, zou dit lukken en goed zijn voor...
Kangoo 1 , band rechts blijft aan buitenkant teveel slijten. Winterbanden zijn zachter en hebben 2 soorten slijtageindicators.
Omdat ik een mof moest vernieuwen heb ik via die camberbouten moeten werken. Was uitgelijnd.
Maar ik krijg mijn camber...
De lichtautomaat op mijn Kangoo is actief en deze doet het ook, maar ik vroeg me af of het ergens mogelijk is om die wat anders in te stellen. Wanneer het 's avonds donker wordt gaan de lichten gewoon aan, maar gisteren reed ik bijvoorbeeld door een...
In de zonneklep zit, zo lijkt het, een klein veertje dat voor er zorgt dat de klep in iedere stand blijft staan.
Met een stevige 'knak' hield dit onderdeel het, tijdens het verstellen van de klep, voor gezien.
Is er een simpele manier om dit zelf te...
We hebben een Kangoo Diesel van 2002. De auto heeft nog geen 200000 gelopen. Het stuur draait niet lekker. Net of er te veel spanning op staat. Deze Kangoo heeft al z'n tweede stuurbekrachtigingspomp. Wie weet raad.
Mijn Kangoo had bij aanschaf een zeer magere ontvangst van de radio, ondanks dat er een antenne van een meter op het dak zit...dacht ik....totdat ik besloot om de antenne in te korten tot zo'n 30 cm (gewoon afzagen en dopje overzetten) en nu is de...
Hallo beste Renault rijders,
Wie kan mij helpen aan een adequate handleiding om een Bosal trekhaak onder mijn Renault Kangoo (2001) eigenhandig te monteren??
Bij voorbaat dank!
Kasper
Zoals eerder hier elders heb ik mij voorgesteld. Ik woon in België en werk sinds 1 januari 2014 voor een andere werkgever welke mij een kangoo dCi -2008 in de meest eenvoudige uitvoering heeft bezorgd. Er is een en ander mis met deze wagen en wou...
Hoi,
Onze 1.5dci is ver aan zijn laatste adem toe na bijna 300K. Omdat al de rest nog in goede staat is en steeds goed onderhouden/vervangen werd zijn we op zoek naar een vervangingsmotor.
Iemand een idee welke motoren er allemaal passen in de...
Toen ik de stalen dakgallerij kocht voor de Kangoo zat er een document bij waarin stond beschreven dat er een schroefdraad moet getapt worden in de bevestigingsgaten op het dak van de Kangoo. In de Renaultgarage keken ze hier van op maar hebben toen...
Hallo
ik heb een renault kangoo 1.9dti van 2001 (2zit, lichte vracht)
ik rij nog maar sinds kort met deze wagen, voorheen was het enkel mijn moeder, en heb het volgende probleem:
de zetel van de bestuurder is niet meer herstelbaar in positie en...
Hoi, aller eerst wens ik iedereen een heel gelukkig 2015. Ben nieuw op dit forum en wanhopig op zoek naar een werkplaatshandboek voor men Kangoo 1.5 Dci van 2003 (57 pk) Ik moet men Reactie armen van de wielophanging links en rechts vooraan...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum