Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
:( Wie weet waar ik een ruil versnellings bak kan kopen voor een renault laguna 1.9 dci bj 2003?
hij wil namelijk moeilijk in de achteruit en de pook staat te slingeren in de 3 en 4 de versnelling
Het schijnt dat de tandwielen van de 3 en 4 scheef...
In mijn Laguna voel ik een natte plek onder het matje achter de bestuurdersstoel. Toen ik em voor het eerst waste, was deze zeiknat, er zat toen een rubbertje verkeerd. Deze goed gedaan. Maar dat is ondertussen nu bijna...
Gisteren is bij onze lagune ( 1.8 van 1994 ) de distributieriem gebroken terwijl de auto stationair voor het verkeerslicht draaide. Volgens de ANWB is dit veelal einde oefening voor een renault en andere zeggen weer nieuwe riem erop en rijden maar....
Heeft er iemand een idee wat het probleem kan zijn? Mijn koppelingspedaal blijft soms hangen, maar de koppeling ontkoppeld volledig en werkt perfect. Bij het volgende gebruik werkt de koppeling prima, maar ik moet enkel veel dieper trappen. Als ik...
:D Welke motor olie wordt er gebruikt voor de laguna grand tour 1.9 dci 120 pk BJ 2003?
Ik kan dit nergens vinden in de boekjes die geleverd zijn bij de auto.
Is er iemand bekend met het probleem dat de electrische raam niet meer sluit (of open gaat), de motor voor de bediening van het raam, hoor ik wel, het lijkt er dus op dat het motortje niet kapot is.
Net een tweede hands Laguna gekocht, een GT 18/16V Privilège uit 2002. Ik was op weg naar huis en het was miezerig dus gebruikte ik de ruitensproeier en alles leek goed te werken. Toen ik stopte om te tanken zag ik dat de sproeiers van de koplampen...
Nog een vraagje.
Kan iemand mij vertellen wat een Laguna II GT dC1 1.9 mag verbruiken op de nationale weg
Ik heb namelijk het vermoeden dat de auto veel verbruikt 1:16. Voor deze auto reed ik MeganeII dCi 1.5 2004 maar ivm gezinsuitbreiding hebben...
Mijn Laguna II, geeft een vervelend signaal in het dashboard boven de 120 km/h, dit doet hij ongeveer 8 sec en herhaalt hij elk minuut, bij de garage konden ze me niet helpen omdat ze het probleem niet kenden.
De cruisecontrol staat uit,...
ik heb een paar vage probleempjes met het dashboard, de toerenteller leidt bij stationair draaien en een koude motor een eigen leven, een beetje gasgeven en hij doet het prima, en eenmaal warm is het over, de boordcomputer/dagteller zet zichzelf af...
Misschien kan deze volgende info voor jullie interessant zijn. Het probleem blijkt regelmatig voor
te komen bij Laguna's, maar ook andere Renaults, die dezelfde componenten gebruiken maken dit
soms mee.
Sinds geruime tijd hadden wij...
Ik heb een Laguna Grandtour 2.2dci bouwjaar 10/2002. De wagen heeft de gekende probleempjes gehad maar nu zit ik met een piepend geluid van voren bij de minste oneffenheid in de weg. Als ik bij koude start een bocht naar links neem begint er oook...
Als ik een stuk gereden heb met me laguna uit 94 en ik sta stil of rij een stuk achteruit dan ruik ik een benzine damp lucht.
Heb onder de auto gekeken en onder de motor kap maar kan geen lekkage vinden.
het wordt geen succes verhaal met die revisie van mijn cilinderkop.
na de revisie liep de motor op 2 cilinders, is er bij de dealer een nieuwe rekeneenheid ingekomen.
maar nu is het nog niet goed. Hij loopt nu wel op 4 cilinders maar...
kan iemand mij vertelllen hoe ik de nokken assen afstel?
of waar ik deze info kan vinden.
ik heb nl. mijn kop eraf gehad en nw. keeringen op de nokken assen gezet hierdoor is het tandwiel verschoven op de as.
Ik heb een Laguna van Mei 1999.Ik wil de claxon vervangen maar heb nog niet gevonden waar die zit.Verder is de vraag als ik ik die gevonden heb wat ik moet doen(los maken) om erbij te komen.Want verborgen is die dus wel.
Ik hoop dat iemand mij hier...
Heb 'n laguna 1 ph. II 1.9 dti van april '99. Rijdt als 'n tierelier maar toch wil ik meer. Powerbox, chiptuning etc. kost de nodige euri's die ik niet heb. Bovendien moet je 't resultaat ( in koppel en pk's tegenover gebruik)...
Ik heb een Laguna 2 Grandtour van 2001 (1.9 DCi, 120 PK)
De achterruitenwisser doet het niet als ik hem aanzet. Ook de achterruitensproeierinstallatie doet het niet. Als ik die gebruik, komt er ruitensproeiervloeistof op de voorruit.
kan iemand me vertellen waar de wisselklep van de climatcontrol zit?
deze zit vast en ik heb geen zin om onnodig het hele dashboard te demonteren :?: :?: :?: :?:
Sinds enige tijd heeft mijn laguna RXE uit 1998 (lpg G3) last van back fires. Wanneer ik op bezine rij heb ik daar geen last van, op gas daarentegen komen er soms enorme knallen uit de motorkap. Klinkt op zich wel heftig..., maar zie toch graag dat...
Dacht even een maandagavond klusje te doen en mijn achterruitenwisserarm te vervangen. Moer was eenvoudig te verwijderen overigens ernstig geoxideerd. Kreeg de wisserarm niet van zijn plek.
Is er nog iets dat ik moet los maken?? De bout heeft...
Ik heb een Renault Laguna 1.9 Dci Expression (diesel) van juni 2002 met 105.000 km op de teller. Ik heb hem slechts 4 maanden en zit dus nog in de BOVAG-garantie. Nu maakt de uitlaat bij stationair draaien en gas geven een rammelend, metalen geluid....
Hello! Im writing in english because im norwegian. Can someone here plz tell me what kind of wrench i need to change the motoroil on a Laguna 1,8l petrol -96?
Mijn Renault Laguna 1.9 dci 120 pk springt op noodprogramma nadat het oranje lampje van voorgloei installatie en motormanagement oplicht.
Dit is al een aantal keren gebeurt tijdens het, op de autosnelweg acceleren in de zesde versnelling van +/_...
mijn laguna break 1.6 16v op gas heeft bij 2 cilinders aanmerkelijk kompressie verlies.
wat is wijs: een andere motor, prijs varierend van 700 - 1750 euro. of de kop er af halen en reviseren laten.
ik heb een laguna break van 1999 met een 280000 km.(op lpg) en nu zegt de dealer dat de lpi pomp lawaai maakt en waarschijnlijk op korte termijn kosten gaat maken. wat is verstandig. doorrijden tot hij stopt of tijdig vervangen.
nou...
Na een flinke sneeuwbui (auto uitgegraven) heb ik de ruitenwissers bijgezet op de intervalstand. Toch niet genoeg sneeuw verwijderd denk ik. De ruitenwisser stopte er mee. Hij doet het alleen nog op de normale en de snelle stand.
De interval...
Sinds kort ben ik in het bezit van een Luguna Grandtour 1.9 Dci (120 pk) uit 2002 met bandenmaat 225/45/17.
Hartstikke mooi voor de zomer!
Ik heb echter nog bijna nieuwe winterbanden liggen met maat 195/65/15.
Mijn vraag is of...
Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik heb sinds eind mei 2006 heb ik een Laguna GT 2003 gekocht, en nu willen we over 2 weken naar zuid frankrijk met de kleine.
Nu heb ik bij bepaalde laguna's een rolgordijn gezien die in de...
Hallo, het geluid van mijn cabasse radio is uitgevallen. Het begon met stotteren als ik over een oneffenheid in de weg reed en inmiddels is het geluid helemaal weg. Ik heb al gekeken naar de stekkers achter de radio maar die zaten goed vast. Iemand...
Ik zag laatst een laguna1 met witte richtingaanwijzer verlichting in de portieren,
heeft iemand een idee waar ik die kan krijgen, wat ze ongeveer kosten en of ze makkelijk te vervangen zijn?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum