Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi sinds 4 maanden heb ik een laguna grand tour van 2001, toen ik hem kocht zat de ruitenwisser vanachteren vast.
Deze heb ik schoongemaakt, want hij zat vast. (geoxideerd)
Nu heeft hij 3 maanden goed gewerkt, maar doet nu niks meer.
Het motortje...
Ik heb een tchnische vraag. Ik heb een renault laguna uit 1996 (dacht ik) het is een 2,2 ltr diesel. Mijn probleem: na het starten hoor ik een lange tijd een piepend geluid. Volgens mij moet de v-snaar bij de dynamo gespannen worden. Ik heb al aan...
Hallo alle renault rijders, dit is mijn eerste berichtje die ik plaats. Mijn vraag is, ik heb last van koelvloeistof achter mijn achterbank achter de bijrijders stoel. Het lijkt op koelvloeistof maar ik vraag mijn af hoe dit hier komt.
Ook gaat...
Hallo, kent iemand van jullie het volgende probleem?
Het bedieningspaneel + de display van de electronische climate control werkt wèl maar de blower doet niets meer.
Ik kan alle functies aan en uitzetten, dit verschijnt ook op het display maar...
Ik wil een JVC radio inbouwen en heb daarvoor ook de speciale adapter KS-RC106 voor mijn Laguna II (2001).
De aansluiting achter het display heb ik kunnen maken, maar aan de kant van de kabels die bij de radio aangesloten moeten worden, zit...
Tweede keer dat dit probleem op is getreden met een lease renault laguna II. 88kw 120 pk prestige. Vanochtend in duitsland met pech langs de weg, moest opgehaald worden met vrachtwagen. Begint met branden electrische problemen, indicatie midden...
Ik ben van plan een gebruikte Laguna van 2001 of 2002 te kopen en wil eigenlijk een Dynamique uitvoering hebben. Alleen heb ik het niet zo op die erg brede 17 wielen van dat type v.w.b. de wegligging. Heeft hier iemand ervaringen mee of moet...
Ik heb een Laguna uit 1997 en heb last van binnenstromend regenwater bij een flinke regenbui. Het water komt binnen via de deuren (beiden achterdeuren en passagiers voorzijde). Zijn er meer mensen met dit probleempje en heeft iemand hier een...
hallo wie kan mj helpen?
het display van mijn radio , navi systeem doet het maar voor de helft.
bv bij radio 3 fm zie je een halve 3 fm. als ik de verwarming aan zet begint het gedeelte dat je niet ziet te flikkeren en wil het terug komen maar dat...
Ik heb een Laguna Grand Tour uit 2002. Ik wil de stuur bediening gebruiken voor een radio omdat er stuurbediening aanwezig is, kan ik zo een Radio Renault plaatsen?
Waar moet ik op letten en zijn er bepaalde typen alleen maar geschikt?
Heeft iemand...
IK heb een nieuwe Laguna waarin de optie voorbereiding carkit is opgenomen. Er zit dus een microfoontje in de dakbekleding en een antenne op het dak. Ik wil nu de Nokia carkit inbouwen, maar ik kan niet vinden waar de bedrading zit, Waar is de...
Sinds kort slaat mijn laguna af en toe spontaan af, soms voor de stoplichten, maar laatst ook tijdens het rijden (70km p.u.).
Als ik 'm weer wil starten doen de controllelampjes het wel, maar de startmotor slaat niet aan.
Na een paar minuten, doet...
hallo
ik heb een vraagje, ik heb een laguna grandtour 2.0 16 v uit 2003.
het probleem is als ik terug kom van een stuk rijden en ik laat hem even stationair lopen dan hoor je een irritant rateltje in het dashbord komen. zo te horen komt het van de...
Van mijn Laguna expression (2002) zijn 2 van de 3 lampjes achter de 3 ronde knoppen van de verwarming en airco stuk.
Ik heb al gekeken om die lampjes te vervangen maar ben bang dat ik vanalles kapot maak.
De asbak en de kaartlezer krijg ik...
Sinds kort vallen de snelheidsmeter en kilometerteller uit. Vooral bij hogere toerentallen (bijv op de snelweg) en op slecht wegdel is dit het geval. Los contactje of iets ernstigers?
Tegelijkertijd (toeval of niet) blijft ook het lampje van de...
Mijn knipperlichten en remlicht werken opeens niet meer. De zekering heb ik nagekeken maar die is goed. Is het misschien zo dat het aangestuurd word door één relais?? zo ja welke dan, want op de kluwer cd word niet aangegeven(of ik snap het niet)....
Ik ben nw op dit forum en ben van plan een laguna aan te schaffen met een G3 installatie.
Inmiddels heb ik er 1 gevonden op ihet nternet. Het is een 1.8. met ong 150.000 km uit de lease, van bj 2001.
Nu bereiken mij div verhalen,...
Het display van mijn automatische airco werkt niet naar behoren. De airco zelf doet alles wat je er van verwachten mag maar het display geeft onzinnige streepjes-combinaties. Heeft iemand dit al eens eerder bij de hand gehad en zo...
Ik heb een vraag over mijn laguna, wanneer ik in zijn 3e of 4e versnelling doortrek (op gas) heb ik wel eens een flinke knal (volgens mij in de uitlaat).
Voor de rest gebeurt er niks en kan ik gewoon doorrijden.
Komt dit omdat ik op gas rijd en er...
Ik heb een Renault Laguna Break. Als ik mijn kofferbak klep open doe gaat het binnenverlichting in de kofferbak niet aan. Het lampje werkt wel als ik hem handmatig aan druk.
Het lijkt mij dat er ergens een sensor moet zitten die momenteel niet...
Hallo
is iemand bekend met het repareren van de verlichting van een aircopaneel
uit een laguna 2 met thermostatische airco?
het komt nog al eens voor dat deze uitvallen en dit schijnt makkelijk te reparen te zijn
zou iemand mij hier meer...
Ik heb net een ex-lease laguna gekocht en ben erg tevreden alleen de binnenverlichting werkt niet.
Na het vervangen van de zekering doet hij het een paar dagen maar daarna valt de binnenverlichting weer uit?
wat kan hier het probleem zijn?
Ik heb in mijn Laguna het navigatiesysteem Carminat met kleurenscherm en TMC functie. De afgelopen 2 weken en tot nu toe heb ik echter geen enkele verkeersinfo meer ontvangen via dit systeem. Is er een storing in de doorgifte van TMC signalen? Mijn...
Kan iemand een oorzaak aanwijzen waarom de auto zonder problemen start als hij koud is maar zodra deze warm is begint de startmotor te haperen, te hoesten en te proesten.
Ik hb een Laguna uit '97. Het betreft een 1.8 RXI met een ingebouwde LPG G3-gas installatie. Auto rijdt in feite altijd op gas, maar sinds recent is dit niet meer mogelijk. De auto start automatisch op benz. en zodra hy aanslaat, schakeld de auto...
Ik ben van plan om lpg onder mijn laguna uit 98 te bouwen maar je hoort veel voors en tegens over fouten in motormamangement ed. Wat is wijsheid en waar moet ik op letten.
Hallo allemaal
Ik moet nodig de cilinderkop van mijn Laguna 1.8 RN break vervangen ik wil het graag zelf doen.Zijn er handboeken of ander technisch materiaal waar in beschreven staat hoe je dat moet doen???
:D bij voorbaat dank. :lol:
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum