Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo allemaal. Is er iemand die weet of bovenstaande auto goed rijdt op lpg-g3, en of er veel/weinig problemen mee zijn betreffende de lpg-installatie? Welke motor (vanaf 1.8ltr) is het beste geschikt voor gas?
Ik hoop een paar nuttige reakties te...
Sinds 2½ week zijn wij in het troste bezit van een schitterende Laguna grand tour Dynamique bj. 2001. Gekocht bij een garage, met G3 LPG (ex lease) en het zonder garantie erop gewaagd. Helaas pindakaas, na 1 week erin te...
Ik weet niet wat het is, wellicht jaloezie op zo'n mooie Laguna, die ik nu sinds kort ook rijd, maar ik heb nu al een paar parkeerschades van anderen op mijn auto mogen ontdekken. Gaat lekker zo!
Zo vanavond hing mijn kentekenplaat aan de...
Na een aanrijding mocht ik vandaag mijn Laguna GrandTour Initiale bj 2002 weer ophalen bij de renault dealer.
Nu de schade is verholpen heb ik er weer een nieuw probleem bij!
Er zit kleurverschil in de achterklep en bumper (deze zijn beide...
ik heb afgelopen zaterdag mijn turbo stuk gereden waarna de motor op hol is geslagen ik kon hem niet stoppen hij is er zelf mee gestopt na ongeveer 10 minuten hij maakten zeer veel toeren en een eenorme rook ontwikkeling.Kan iemand mij vertellen hoe...
Weet iemand de procedure voor het opnieuw inlezen van de sleutel van mijn Laguna uit 1996.
Deze funtioneerde niet meer na het vervangen van de batterij.
G'dag,
Ik heb een Laguna II bj. 2001, echter zonder radio. Nu begrijp ik uit allerlei artikelen en info op het internet dat het niet zo 1-2-3 makkelijk is om zomaar elk merk radio in te bouwen en daarbij toch gebruik te kunnen maken van de...
Ik heb een Laguna GT Expression uit 2001. Mijn gewone Kenwood radio is kapot gegaan. Ik wil, omdat ik ook stuurbediening heb, nu een Radio Renault plaatsen. Kan dat zomaar, waar moet ik op letten en zijn er bepaalde typen alleen maar geschikt?...
Sinds kort heb ik een Renault Laguna Baccara 3.0 liter, automaat. Het probleem is dat in stand D, boven de 50 km/u, de motor lijk in stand Neutral te zijn. Het is of de automaat niet naar de 4de trap kan shakelen. Als ik, handmatig,...
Ik ben in het bezit van een Laguna II Grand Tour Initiale 1.9 dci (2001).
Enige tijd geleden merkte ik dat de mededeling lichten branden nog het niet meer deed; alle andere mededelingen wel.
Ook bleek bij openen bestuurdersportier dat de...
Ik heb een Laguna Break 1.9 DTI uit 1999 en heb hier nu startproblemen mee. Ik moet meestal 2 x starten voor hij wil lopen ook als de motor warm is. Ik heb het brandstoftoevoersysteem al gecontroleerd en ook de zgn stopklep in de...
hallo,
onlangs zag ik op mijn oprit een paar druppels olie liggen.
dus heb ik mijn laguna naar de dealer gebracht, die constateerde dat
de krukaskeerring lek was aan de versnellingsbak zijde.
de kosten zouden 700 euro zijn.
heeft iemand hier...
na diefstal van mijn radio uit mijn laguna uit 1998
kan ik geen stekker meer monteeren omdat ik de kleuren kode niet heb van mijn auto
wie kan mij helpen met het vinden van de juiste kleuren
ik heb een klein probleem wou een auto radio aansluiten
maar zag toen dan de stekkertjes waren afgeknipt :shock: , heb op
internet gezocht maar kan geen schema vinden, alleen deze:
dus was mijn vraag of iemand mij aandehand van dit...
Als ik mijn achterklep dicht heb, gaat deze niet op de afstandbediening dicht; als hij open staat dan doet deze het wel. Wie kan mij met dit probleempje helpen. Het lampje in de bak doet het ook niet als de klep opengaat, handmatig wel. Heeft dit...
Ik heb onlangs een Laguna uit 1997 gekocht en wanneer de auto koud is en wegrijd hoor je linksvoor een ratelend/krakend geluid. Doet het alleen wanneer hij koud is.
Daarnaast wanneer je doorschakelt van z'n 2 naar z'n 3 (rond de 2500...
de display van m'n airco ( ECC) heeft sinds ik m'n laguna( 1.9 dti 04-99) heb ( november 2005) plm. 01 min. gewerkt. :cry: Verlichting en functies verder OK.
Ik wil de ECC unit uitbouwen, maar dat is nog niet zo makkelijk.(...
Mijn laguna rxi 1.8 16v heeft zo'n drie week geleden één distrubitie riem , één spanrol en één multiriem vervanging gehad. Eergisteren tijdens het rijden, een ratelend geluid, net het geluid van een band waar een stuk van los geslagen is, en dat...
Ik heb een Renault Laguna 1.9dci met 120pk uit september 2001.
de koppeling begint te slippen (tot nu toe alleen bij hogere toerentallen).
Ik kan nog normaal met de auto rijden, maar bij het geven van meer gas hoor ik de koppeling...
Ik moet mijn cilinderkop vervangen, waar moet ik opletten en wat zijn de aanhaal momenten en volgorde??. En wat is de beste demontatie volgorde. Groetjes frank
Wij zijn van plan een Renault laguna grandtour als occasiewagen te kopen.
De verkopers zijn natuurlijk superpositief over hun wagen en de reden waarom ze hem verkopen zijn aan te nemen ( nieuwe bedrijfswagen, aankoop huis, enz).
Inmiddels rij ik drie jaar en al ruim 80.000 km naar volle tevredenheid met mijn Laguna 1.8 RT (LPG-G3) uit 1997. Het enige waar ik me aan stoor is dat de achterwielophanging regelmatig zorgt voor extra geluidsoverlast. Met verschillende redenen...
dit weekend ging het lampje voor de luchtverontreiniging van mijn Laguna II 1.6 16V Expr. uit 2001 knipperen. Direct het boekje erbij gepakt (het gaat om het lampje dat lijkt op een motorblok en wat in de toerenteller zit verwerkt) en die...
Mijn Laguna II heeft het volgende probleem. De sensor linksvoor was stuk. Deze is nu vervangen. Ingelezen en de waarden goed ingesteld. Vervolgens juiste spanning in de banden gedaan. Na ca. 50 meter ging het lampje inderdaad uit. Maar na een half...
Van de week auto voor de APK (Laguna Grand Tour 1.9dCI Dynamique) wat blijkt? Heeft de vorige eigenaar met de wintersport sneeuwkettingen om de velgen gelegd. Wat is er nu gebeurd? De ketting is tegen de slang geschraapt en hierdoor is deze...
Recentelijk heb ik een Laguna gekocht en heb een probleem met de automatische versnellingsbak. Ik hoop dat iemand mij (en de dealer) op het juiste spoor naar een oplossing kan zetten.
Laguna Grand Tour V6/24 Initiale Automaat
Bouwjaar 2001...
ik heb een laguna van 96 en de airco die doet het 1 minuut en dan zegt hij service en blaast niet meer, en daar zit ook klimaat control op.Ik heb vanmorgen de airco laten nakijken en deze hebben ze bij gevuld. de airco is getest want we hebben...
Het betreft hier een Laguna II, model 2004.
Is er een mogelijkheid om de verlichting automatisch in te schakelen, ook overdag?
Misschien door afplakken licht/donker sensor. Maar waar zit deze?
Ik heb sinds kort het probleem dat de airco ratelt, het lijkt net of een fan aanloopt ofzo. Kan dit en waar zit dat ding? Als de airco uit staat zijn er geen problemen.
Rij met plezier in een laguna 3.0 V6-24v uit 98, 110.000 km. Heb problemen gehad met de stantionairloop (onregelmatig, warm koud en bij warm/koud/droog/vochtig weer, uiteindelijk kabelboom vervangen). Alleen lijkt het erop dat de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum